تعمیرات لپ تاپ در یوسف آباد

تعمیرات لپ تاپ یوسف آباد

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک، واقع در محله یوسف آباد تهران، با در اختیار داشتن متخصصین مجرب، ابزار به روز و دسترسی سریع به تامین کنندگان قطعات، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. این مرکز در حوزه تعمیرات و سرویس لپ تاپ‌های قدیمی و جدید و از انواع برندهای مختلف، به طور تخصصی فعال است. همچنین در حوزه‌های تعمیرات رایانه‌های رومیزی، ال ای دی و ال سی دی ‌های جدید و قدیمی، تعویض آی سی مدارهای مختلف، نصب و راه اندازی شبکه، نصب و راه اندازی دوربین‌های مدار بسته، نصب و راه اندازی سرور و … فعالیت می‌کند و به کاربران گرامی ارائه خدمات می‌کند.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تخفیف تعمیرات بعدی

شما کاربران گرامی در صورتی که لپ تاپ خود را در این مرکز تعمیر کرده باشید، در صورت نیاز به تعمیر قطعات دیگر لپ تاپ خود یا دستگاه های دیگر، از تخفیف مشتری مداری ما بهره مند می‌شوید.

کمترین زمان تحویل

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه بر تلاش برای ارائه بهترین کیفیت در خدمات خود، سعی می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن لپ تاپ را به شما مشتریان گرامی تحویل دهد. به همین دلیل است که اکثر تعمیرات ما به صورت «یک روزه» انجام می‌گیرد.

قطعات لپ تاپ های نایاب

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه وارد کردن قطعات مختلف لپ تاپ‌ها، به تمامی همکاران وارد کننده قطعات و سخت افزار کامپیوتری دسترسی دارد و می‌تواند در کمترین زمان قطعات مورد نیاز لپ تاپ شما را تامین کند.

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک، علاوه بر به کارگیری دانش، تجربه و مهارت در امور مشتریان، جانب انصاف را رعایت می‌کند. تمامی خدمات تعمیرات این مرکز با ارائه شش ماه گارانتی ارائه می‌شوند. اگر در این مدت مشکل دیگری برای دستگاه شما مشتریان گرامی به وجود بیاید، این مرکز عهده دار آن می‌شود. همچنین تمام هزینه‌ها و اجرت‌های دریافتی، بر اساس جداول ارائه شده توسط کانون اصناف کامپیوتر و تعمیرات محاسبه شده و به مشتری اعلام می‌شوند. این مرکز عیب یابی دستگاه شما را به صورت «رایگان» انجام می‌دهد و پس از برآورد هزینه، قبل از انجام هر کاری با مشتری هماهنگی‌های لازم، به خصوص از لحاظ قیمت را انجام می‌دهد.

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک واقع در یوسف آباد، با استفاده متخصصین مجرب، قادر است تمام مشکلاتی که برای لپ تاپ شما به وجود می‌آیند، را برطرف کند. به جرات می توانیم بگوییم که در این 9 سال فعالیت ما، مشتریان بسیاری با ما کار کرده‌اند و خداوند را شاکریم، که در بحث خدمات دهی به آن‌ها،چیزی کم نگذاشته‌ایم و تا به امروز دوستان عزیز و مشتریان ثابت ما هستند. متخصصین ما در میان دانشجویان نیز نام آشنا و باسابقه هستند؛ پس از سال‌ها کار در محدوده‌ی دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس، دریافت هزینه‌های کمتر از اعلامی اتحادیه و دانشجویی و البته اعتباری بالا از لحاظ فنی، دانشجویان سابق و فعلی بسیاری هستند، که به ما مراجعه می‌کنند و به متخصصین ما اعتماد می‌کنند.

تعمیرات سخت افزار لپ تاپ در یوسف آباد

مرکز تعمیرات لپ تاپ در یوسف آباد، تعمیرات لپ تاپ شما را، در تمام زمینه‌ها، با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. تلاش متخصصین ما بر این است که قطعات اصلی لپ تاپ را تا جای ممکن نگه داشته و تعمیر کنند تا هزینه‌ی کمتری برای مشتریان گرامی ایجاد شود. اما اگر نقص در قطعه به قدری باشد که نتوان آن را تعمیر کرد، پس از اعلام به مشتری، قطعه جایگزین را از تامین کننده دریافت می‌کنیم و آن را تعویض می‌کنیم. از جمله زمینه‌های تعمیراتی سخت افزاری و نرم افزاری که مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک، در آن فعالیت می‌کند عبارتند از:

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ در یوسف آباد

منبع تأمین انرژی دستگاه هنگام عدم اتصال شارژر، باطری لپ تاپ است. باتری لپ تاپ بر اثر عمر و طریقه نگهداری باطری طول مدتی که می‌توان از آن استفاده نمود را مشخص میکند. معمولا باتری های داخلی لپ تاپ ظرفیت بالاتری نسبت به باتری های خارجی لپ تاپ دارند. لپ تاپ ایسوس و سورفیس در زمینه حفظ و نگهداری باتری نسبت به لپ تاپ های لنوو و ایسر و اچ پی و دل پیشرو هستند. جنس اغلب باطری لپ‌تاپ‌ها از لیتیوم یونی هست که قدرت و قیمت مناسبی دارند. باتری لپ تاپ های ایسوس و لنوو از جمله باتری هایی هستند که بیشتر نیاز به تعویض و تعمیر پیدا می‌کنند. البته تعمیر و تعویض باطری های این برندها هزینه و قیمت کمتری دارند.

تعمیر و تعویض کابل فلت لپ تاپ در یوسف آباد

کابل فلت یکی از قطعاتی است که تعمیر یا تعویض می‌گردد و  وظیفه آن انتقال تصاویر و داده‌ها از مادربرد لپ‌تاپ به LED و LCD یا همان صفحه نمایش لپ تاپ است. پارگی یا قطعی کابل فلت لپ تاپ های ایسوس و لنوو و ایسر و دل باعث می‌شود با باز و بست شدن درب لپ تاپ تصویر قطع شود. خرابی فلت لپ تاپ علائمی دارد که با مشاهده آنها می‌توان پی به خرابی این قطعه برد.

تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ در یوسف آباد

یکی از مهمترین قسمت های یک لپ تاپ منبع تغذیه، آداپتور یا همان شارژر آن است که وظیفه برق رسانی به لپ تاپ را به عهده دارد. این آداپتور ها جریان برق مسقیم متناوب و ولتاژ بالا را گرفته و آن را به جریان برق مستقیم با ولتاژ پایین‌تر تبدیل می‌کنند. شارژرهای لپ تاپ های برند های مختلف دارای خصوصیات مختلف مثل نوع سوکت، آمپر و ولتاژ خروجی و سایر ویژگی ها هستند که برای تهیه شارژر نو، باید مدنظر قرار بگیرند. همچنین گاهی ممکن است سیم شارژر در اثر قطعی های مشهود یا غیر قابل مشاهده، دچار اتصالی شود و لپ تاپ را به خوبی شارژ نکند. در این صورت این سیم باید تعویض شود. البته همیشه می‌توان یک شارژر نو تهیه کرد اما هزینه بیشتری به مشتری تحمیل می‌شود. 

تعمیر و تعویض تاچ پد و موس کلیک لپ تاپ در یوسف آباد

یکی از قطعاتی که ممکن است در لپ تاپ‌های مورد استفاده دچار اشکال گردد و کاربر را با دردسر مواجه سازد، تاچ پد لپ تاپ است. در صورت خرابی صفحه لمسی، لپ تاپ دیگر قادر به تشخیص حرکت و موقعیت انگشت کاربر نخواهد بود و برخلاف قبل، به دستورات کاربر پاسخی نخواهد داد. عدم کارکرد تاچ پد لپ تاپ، احتمالاً برای کاربری که عادت به استفاده از موس ندارد، دردسرساز است. زیرا کار با لپ تاپ بسیار دشوار و کُند می‌گردد. تاچ پد لپ تاپ های ایسوس، لنوو، ایسر، اپل، اچ پی و سایر برندها با هم متفاوت هستند، در نتیجه مکانیزم های سخت افزاری متخلفی دارند. هزینه تعویض آن ها نیز با هم، بنا به مدل آن ها با هم متفاوت است.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی لپ تاپ در یوسف آباد

شکستن ال سی دی یا مانیتور لپ تاپ یکی از پر هزینه ترین اجزای تعمیر لپ تاپ بعد از مادربرد لپ تاپ است. فرقی نمی کند که lcd لپ تاپ شما ایسوس یا لنوو یا دل یا هر برند دیگری باشد. مرکز تعمیرات لپ تاپ آرتک، تعمیر و رفع کلیه مشکلات و عیوب ساختاری انواع صفحه نمایش و تعویض صفحه نمایش لپ‌تاپ در بالاترین سطح کیفی، انجام می‌دهد. تمامی صفحه نمایش‌های CRT، LCD، LED و OLED برندهای مطرح با انواع رزولیشن های تصاویر hd، full hd، 4k در این مرکز قابل ترمیم و بازیابی می‌باشند. به صورت تعویض ال سی دی لپ تاپ بسته به نوع آن می‌تواند هزینه های مختلفی داشته باشد.

تعمیر و تعویض فن لپ تاپ در یوسف آباد

خراب شدن یا صدا دادن فن لپ تاپ باعث داغ شدن و خاموش شدن لپ تاپ های ایسوس، لنوو، دل، ایسر و همچنین آسیب دیدن سی پی یو یا گرافیک لپ تاپ  می‌گردد. آیا فن لپتاپ شما از سلامت کامل برخوردار است؟ چه راهکارهایی برای تشخیص و حل خرابی آن وجود دارد؟ اگر شما هم احساس می­‌کنید که دمای لپ تاپتان بیش از حد زیاد است و یا صداهای ناهنجاری از فن آن شنیده می­‌شود. با ما همراه باشید!

تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ در یوسف آباد

لولا در لپ تاپ جزء قطعات مکانیکی و پر استهلاک این دستگاه به شمار می‌رود. این امر به دلیل فشار و وزن زیادی است که این بخش از دستگاه به طور روزمره تحمل می‌کند. شکستگی پایه و قاب انواع لپ تاپ های ایسوس و دل و لنوو و ایسر و اچ پی بیشتر بر اثر استفاده زیاد یا استفاده بد صورت می‌گیرد. جهت پیشگیری از خرابی لولا‌ی لپ تاپ می‌بایست هر از چند گاهی این قطعه را از بابت سفتی، شلی، لقی و باقی موارد بررسی و سرویس کرد. بیش از حد سفت یا شل بودن لولا منجر به شکستن لولا می‌شود. تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ هزینه و قیمت بسیار کمی دارد.

تعمیر و تعویض سوکت شارژ در یوسف آباد

سوکت شارژ لپ تاپ یکی از حیاتی ترین قسمت ها و سخت افزارهای لپ تاپ است. سوکت شارژ لپ تاپ ممکن است براثر استفاده زیاد یا فشار آوردن و کشیدن بد شارژر یا حتی در اثر اتفاق های مختلف آسیب ببینید. عمر سوکت شارژ ها بسته به معماری لپ تاپ های مختلف متفاوت می‌باشد. مثلا سوکت شارژ لپ تاپ ایسوس عمر بسیار کوتاهی دارد و به خاطر طراحی آن زود قطع می‌شود یا مثلا سوکت شارژ لپ تاپ ایسر یا لنوو که اکثر کابلی است بر اثر شکستگی لولا معمولا آسیب می‌بینند و بر اساس خرابی آن تشخیص تعمیر یا تعویض داده می‌شود. اگر شما نتوانید لپ تاپ خود را شارژ کنید، نمی‌توانید از آن استفاده کنید. باتری لپ تاپ بالاخره تمام می‌شود و شما نیاز به شارژ کردن آن پیدا می‌کنید.

همچنین خراب شدن جک شارژر لپ تاپ ممکن است آسیب های جدی تری به دستگاه شما وارد کند؛ مثلا باعث سوختن مادربورد شما شود. همچنین اگر سوکت شارژ شما خراب باشد و دستگاه را بدون باتری به برق وصل کنید، لپ تاپ ناگهان خاموش می‌شود و در این صورت دیگر خاموش باقی می‌ماند. در این حالت آی سی تغذیه و شارژ می‌سوزد.

تعمیر و تعویض رم لپ تاپ در یوسف آباد

رم لپ تاپ یکی از قطعاتی است که با میزان سرعت و حافظه ای که در اختیار لپ تاپ قرار میدهد باعث سرعت بخشیدن به کارکرد لپ تاپ می‌شود. نوع رم ها در مدل های مختلف لپ تاپ های ایسوس و لنوو و اچ پی و غیره با همدیگر کاملا متفاوت است. هر نسل جدید حافظه DDR، از نظر تاریخی، با برخی از مشکلات و ناکامی ها شروع شده است. در همین حال، DDR4 سابقه هفت ساله دارد و در بازار مصرف کننده رایانه های شخصی تغییرات طولانی را پشت سر گذاشته است. اما آشنایی طولانی ما با DDR4 باعث نمی‌شود که ارتقای حافظه امروز کمتر پیچیده شود. در مورد برآورد هزینه و قیمت تعویض رم لپ تاپ باید گفت که تا حدود زیادی به نسل، ظرفیت و فرکانس رم بستگی دارد.

تعمیر بایوس لپ تاپ در یوسف آباد

BIOS (بایوس) مخفف Basic Input/Output System است. بایوس لپ تاپ وظیفه اجرای زبان ماشین را دارد و در صورت اختلال در این چیپ، لپ تاپ روشن نمی شود. عمده ایرادات این چیپ روی لپ تاپ های ایسوس و دل و اچ پی و لنوو مشاهده می‌شود. همچنین می‌توان برای رفع مشکل بیشتر لپ تاپ ها آن ها را آپدیت یا پروگرم (Program) کرد. در صورتی که با این راه ها مشکل برطرف نشد باید این چیپ بایوس را تعویض نمود. علاوه بر کنترل ورودی و خروجی سیستم کاربرد خیلی بیشتری دارد و هیچ سیستم عاملی بدون بایوس نمی‌تواند اجرا شود. مایکروسافت، بایوس را از زمانی که سیستم عامل DOS و حتی خیلی قبل‌تر، ایجاد کرد. یکی از مهمترین اجزای سیستم بایوس است و زمانی که شما لپ تاپ خود را روشن می‌کنید، بایوس لپ تاپ اولین چیزی است که بارگذاری می‌شود.

تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ در یوسف آباد

مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر شما، قلب دستگاه شما است و تمام قطعات دیگر از طریق مادربرد به هم متصل می‌شوند. از این رو، اگر مادربرد آسیب ببیند، لپ تاپ شما قادر به انجام هیچ کاری نخواهد بود. مادربرد لپ تاپ شما ممکن است به دلایل مختلف آسیب ببیند. یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای لپ تاپ شما بیفتد، خرابی مادربرد است که اغلب منجر به تعویض آن می‌شود. اگر مادربرد قابل تعمیر نباشد، بهتر است یک لپ تاپ جدید بخرید زیرا مادربرد لپ تاپ بسیار گران است و ضمانت نامه‌ای ندارد. برد اصلی لپ تاپ های مختلف از برند های ایسوس، لنوو، دل، اچ پی، اپل و ایسر ممکن است خراب شوند حتی اگر از با کیفیت ترین برندهای بازار باشد. همچنین قیمت و هزینه تعویض مادربرد با توجه به برند و مشخصات آن با هم تفاوت دارند.

تعمیر و تعویض پورت‌های USB، VGA و HDMI لپ تاپ در یوسف آباد

امروزه در رایانه ها و گوشی های موبایل، مجموعه گسترده ای از پورت ها تعبیه شده. از USB گرفته تا پورت های نو ظهوری مثل USB Type-C هر کدام کاربردی دارند که روزی ممکن است به کمک شما بیایند. لپ تاپ ها بر اثر نحوه کارکرد کاربر از آن ها معمولا پورت های یو اس بی آن ها زودتر از بقیه پورت ها مستهلک و خراب می‌شوند. معمولا لپ تاپ های ایسوس و لنوو کیفیت بالاتری از لحاظ پورت های تعبیه شده دارند و نسبت به لپ تاپ های ایسر و دل و اچ پی دیر تر خراب می‌شوند با این حال اصلا جای نگرانی نیست و این ها با هزینه و قیمت بسیار مناسب تعمیر یا تعویض میگردند و مانند روز اول کاربر می‌تواند به راحتی از آن ها استفاده کند. از طرفی بسیاری دیگر از پورت ها منسوخ شده و دیگر در لپ تاپ های امروزی دیده نمی شوند و یا در حال کمرنگ شدن هستند.

تعمیر و تعویض چیپ وای فای و شبکه لپ تاپ در یوسف آباد

وایرلس لپ تاپ یا چیپ وای فای wifi یک ماژول الکترونیکی است که روی مادربورد لپ تاپ قرار دارد. این ماژول از یک چیپست مرکزی به همراه دیگر قطعات الکترونیکی مثل خازن و مقاومت و سلف و غیره تشکیل شده است. این قطعه در لپ تاپ های ایسوس و لنوو و ایسر و اچ پی و دل و اپل کاملا متفاوت است و معماری متفاوتی دارد. چیپ وای فای لپ تاپ به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به سیم، به مودم وای فای وصل شوید و از اینترنت استفاده کنید. دوکلمه wire به معنی سیم و less به معنی فقدان، کلمه وایرلس(wireless) را تشکیل داده اند. در واقع به ارتباطات بی سیم، وایرلس می‌گویند و وای فای نوعی از ارتباط وایرلس است. کارت وایرلس لپ تاپ یک ماژول الکترونیکی است که روی مادربرد لپ تاپ نصب می‌شود.

تعمیر و تعویض چیپ و آی سی در یوسف آباد

تعمیر و تعویض چیپ لپ تاپ از جمله مشکلاتی است که کاربران لپ تاپ ممکن است با آن مواجه شوند. به طور کلی لپ تاپ ها دارای حداکثر ۳ تا ۴ چیپ رایج قابل تعمیر هستند که بیشتر این قسمت ها دچار مشکل می‌شوند. این عدد ممکن است برای دستگاه های جدید و امروزی متفاوت تر بوده و شاهد چیپ هایی باشیم که نیاز به تعمیر و تعویض دارند. هرکدام از چیپ ها وظیفه مهم و خاص خود را دارند که در صورت نبودن یکی از آنها و یا حتی بروز کوچک ترین اتفاقی برای آنها سیستم یا به طور کل از کار می‌افتد و یا اینکه وظیفه ی خود را به خوبی انجام نمی دهد. این چیپ ها عبارت‌اند از: چیپ شمالی، چیپ جنوبی، سی پی یو و گرافیک.

تعمیر و تعویض سوکت هارد در یوسف آباد

سوکت هارد یکی از وسایل جانبی و در واقع بخشی از هاردهای اکسترنال است که به‌وسیله‌ی آن می‌توان هارد را به لپ‌تاپ، کامپیوتر و موارد دیگر متصل کرد. گاهی بی‌‌احتیاطی در جدا کردن کابل، سوکت هاردهای اکسترنال را دچار مشکل می‌کند و از کار می‌افتد. هارد ها معمولا از قسمت سوکت آسیب میبینند و با تعویض این قسمت مشکل حل می‌شود. متخصصین در این مرکز با بهرمندی از تجربه و دانش خود مشکل هارد شما را در برند های adata , toshiba, westernal digital, و همچنین در لپ تاپ های ایسوس و لنوو و ایسر و دل و اچ پی رفع می‌کنند. هاردهای اکسترنال با حجم بسیار خوبی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، امروز به‌شدت مورد استقبال قرار دارند. شرکت‌های بسیار معروف و خوش‌سابقه‌ای این هاردها را تولید می‌کنند. اما بعضا به‌دلیل بی‌دقتی که کاربران در استفاده از آن به خرج می‌دهند، این دستگاه را با مشکلاتی مواجه می‌کنند. یکی از مسائلی که بعضا کاربران با آن مواجه اند، تعمیر و تعویض سوکت‌ هارد اکسترنال است.

جراحی هارد در یوسف آباد

جراحی هارد دیسک مجموعه اقداماتی است که طی آن قطعات حساس هارد دیسک مثل هد و موتور و .. در محیطی عاری از هرگونه ریزگرد، گرد و غبار تعویض می‌شوند. این محیط عاری از گرد و غبار، اصطلاحاً کلین روم نام دارد. این کار صرفا جهت بازیابی اطلاعات هارد دیسک بکار می رود که کار فوق العاده حساس و پیچیده ای است. این مرکز با استفاده از کلین روم استاندارد و ابزار آلات جراحی روز دنیا می تواند انواع مدل هارد دیسک ها را جراحی کند و در نهایت اطلاعات هارد دیسک‌هایی که خرابی فیزیکی دارند را ریکاوری کند. جراحی هاردهای وسترن دیجیتال، سیگیت، توشیبا، اپل و غیره در این مرکز به صورت تخصصی انجام می‌شود.

تعمیر و تعویض هیت سینک لپ تاپ در یوسف آباد

هیت سینک لپ تاپ یکی از اجزای لپ تاپ است که در خنک سازی سخت افزار لپ تاپ نقش به سزایی دارد. هیت سینک سخت افزاری است که بر روی چیپ های گرافیک و پردازنده لپ تاپ قرار می‌گیرد و گرما را از آن ها منتقل می‌کند. هیت سینک جنسی فلزی دارد که با رسانش حرارتی بالای خود گرما را به سرعت از پردازنده‌های لپ تاپ انتقال می‌دهد. در صورت خرابی این قطعه، دستگاه پس دقایقی از روشن شدن، خاموش می‌شود؛ زیرا مکانیزم محافظت از آسیب رسیدن به پردازنده فعال می‌شود.

تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ در یوسف آباد

قاب لپ تاپ جزو قسمت هایی از لپ تاپ است که دائماً در معرض شکستگی و آسیب قرار دارد. قاب لپ تاپ مانند یک بستر است که اجزای مختلف لپ تاپ روی آن سوار می‌شوند. به همین دلیل مهم است که اجزای قاب سالم نگه داشته شوند تا هم آسیبی به اجزای داخلی لپ تاپ نرسد و هم تا جای ممکن از نفوذ گرد و غبار و مایعات جلوگیری شود.

تعویض دی وی دی رایتر و درایو نوری در یوسف آباد

DVD Writer یا درایو نوری یا optical Drive یا بلوری سخت افزاری است که امکان نوشتن و خواندن اطلاعات از روی انواع DVD و CD را برای شما فراهم می‌کند. این نوع درایو از پرکاربردترین درایوهای مورد استفاده است. اندازه و شکل این درایو مشابه یک کتاب ولی با ضخامت بیشتر است و در تمام مدل های لپ تاپ ایسوس و لنوو و ایسر و دل و اچ پی و سونی 3 مدل کلی وجود دارد که نرمال و اسلیم و سوپر اسلیم نامیده می‌شود.معمولا تعمیر دی وی دی رایتر غیر ممکن است و به دلیل قیمت کمی که دارد ترجیح به تعویض آن می‌باشد.

تعویض کیبرد لپ تاپ در یوسف آباد

یکی از اجزای پر کارکرد لپ تاپ، کیبرد آن است. کیبرد لپ تاپ در واقع یکی از رابط‌های ارتباطی(مانند موس) با سیستم کامپیوتری است. کیبرد لپ تاپ ایسوس، دل، ایسر، اچ پی، اپل و غیره، یک دستگاه ورودی است که برای وارد کردن کاراکترها و عملکردها به سیستم رایانه با فشار دادن دکمه ها یا کلیدها استفاده می‌شود. صفحه کلید کامپیوتر یک دستگاه ورودی است که برای وارد کردن کاراکترها و عملکردها به سیستم رایانه با فشار دادن دکمه ها یا کلیدها استفاده می‌شود. این دستگاه اصلی است که برای وارد کردن متن استفاده می‌شود. یک صفحه کلید معمولاً حاوی کلیدهایی برای حروف، اعداد و کاراکترهای خاص و همچنین کلیدهایی برای عملکردهای خاص است. صفحه کلید با استفاده از کابل یا اتصال بی سیم به یک سیستم کامپیوتری متصل می‌شود.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ در یوسف آباد

نصب انواع ویندوز و سیستم عامل و نرم افزار های تخصصی و عمومی از جمله خدماتی است که این مرکز به مشتریان ارائه می‌کند. همچنین متخصصین ما در زمینه رفع عیوب نرم افزاری نیز مهارت دارند و می‌توانند به شما کاربران گرامی کمک کنند. گاهی ممکن است مشکلاتی را با لپ تاپ خود تجربه کرده باشید که به نظر سخت افزاری بیایند اما نرم افزاری هستند! از جمله خدمات نرم افزاری ما عبارتند از:

نصب نرم افزار در یوسف آباد

شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز از خدمات نصب و بروزرسانی نرم افزارها ی عمومی و تخصصی مورد نیاز خود استفاده نمایید. همچنین این مرکز خدمات بروز رسانی سیستم عامل های مختلف را هم ارائه می‌دهد.

بوت سیستم در یوسف آباد

هنگامی که رمز عبور را فراموش کرده اید یا برای راه اندازی رایانه خود مشکلی دارید، ممکن است برای باز کردن قفل رایانه یا تعمیر/نصب مجدد سیستم، لازم باشد رایانه را از USB راه اندازی کنید. در اینجا دو روش برای تنظیم بوت سیستم از درایو USB به شما نشان خواهیم داد.

رفع کندی و هنگی سیستم در یوسف آباد

بسیاری از کاربران هستند که با سرعت سیستم کامپیوتری خود مشکل دارند. کاربران لپ تاپ به طور مکرر برای افزایش سرعت لپ تاپ های قدیمی خود، به ما مراجعه می‌کنند. همچنین به مرور زمان و با افزایش حجم و ظرفیت ویندوز ها و نرم افزار ها، سرعت لپ تاپ ها در پردازش آنها کمتر می‌شود. گاهی ممکن است کندی سیستم از نرم افزار باشد و گاهی هم ممکن است دستگاه از لحاظ سخت افزاری ضعیف شده باشد. متخصصین ما در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ آرتک می‌توانند در هر دو زمینه به شما کمک کنند.

نصب آنتی ویروس در یوسف آباد

آنتی ویروس برنامه‌ای است که برای شناسایی و حذف ویروس ها و سایر انواع نرم افزار های مخرب از لپ تاپ و کامپیوتر شما طراحی شده است. نرم افزارهای مخرب که معروف به بدافزار  هستند، می‌توانند به رایانه ها و لپ تاپ های شما و دیتا های موجود در آنها آسیب برساند. دستگاه‌های شما می‌توانند با دانلود ناخواسته بدافزاری که در پیوستی که به یک ایمیل مشکوک مرتبط است ویروسی شود. ممکن است در یک درایو USB پنهان باشند یا حتی با مراجعه به یک وب‌سایت مبهم آلوده شوند.

بازیابی و ریکاوری اطلاعات در یوسف آباد

ممکن است شما به دلیل برخی اتفاقات پیش‌بینی‌ ناپذیر،دسترسی به اطلاعات دستگاه خود را از دست بدهید. بازیابی اطلاعات فرآیندی است که طی آن کارشناسان این حیطه با استفاده از ابزار تخصصی این کار، اطلاعات و داده های خارج از دسترس را بازیابی می‌کنند و مجددا در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

هنگام بروز چنین مشکلاتی اغلب کاربران فرض می‌کنند اطلاعات خود را از دست داده‌اند. اما واقعیت آن است که امکان ریکاوری اطلاعات وجود دارد. فرآیند بازیابی اطلاعات در برخی موارد بسیار ساده و در برخی دیگر بسیار پیچیده و نیازمند حضور متخصصان و استفاده از تجهیزات پیچیده است. از سویی دیگر، این فرآیند در گام نخست بستگی به این دارد که چگونه داده‌ها از دست رفته‌اند. تحقیقات نشان می‌دهند که صدمات سخت افزاری با 44% بیشترین سهم را در پاک شدن و گم شدن اطلاعات دارند. سایر علت ها به ترتیب عبارتند از: 32% اشتباه توسط کاربر، 14% خطاهای برنامه و 7% ویروس های کامپیوتری.

تعویض ویندوز و نصب درایور در یوسف آباد

تعویض ویندوز از جمله مواردی است که کاربران ممکن است به آن نیاز پیدا کنند. این که کاربر بتواند تصمیم بگیرد چه نوع ویندوز 7 یا 8 یا 10 یا 11 را روی لپ تاپ ایسوس یا لنوو یا ایسر یا دل یا اچ پی خود بر اساس نوع کار یا استفاده ای که دارد بیابد مهمترین مسئله و شروع این پروسه هست. با توجه به استفاده روزمره کاربران از لپ تاپ خود، ممکن است به مرور زمان ویندوز کند شود یا مشکلات دیگری برای آن به وجود بیاید. ویندوز 10 تغییر بزرگی را در تاریخچه پلتفرم محاسباتی مایکروسافت رقم زد. با یک رابط کاربری کاملاً اصلاح‌شده که کاربران قدیمی ویندوز احتمالاً آن را تشخیص نمی‌دهند و انبوهی از ویژگی‌های جدید برای به روز کردن آن، چیزهای زیادی برای هیجان‌انگیز کردن وجود دارد.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تعمیر آب خوردگی لپ تاپ در یوسف آباد

آب خوردگی لپ تاپ از معدود دلایلی است که برای لپ تاپ می‌افتد و کاربر دچار دردسر می‌شود. لپ تاپ و مایعات با هم ترکیب بدی را تشکیل داده و آب خوردگی لپ تاپ بسیار خطرناک است. اگر به آب رفتگی توجه نشود منجر به سوختگی قطعات لپ تاپ می‌شود. یکی از دلایل خیس شدن لپ تاپ حوادث است. وقتی لپ تاپ دچار آب خوردگی میشود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که لپ تاپ را خاموش و کابل برق و باتری را به سرعت جدا کنید. در بیشتر لپ تاپ ها دکمه پاور را نگه دارید تا لپ تاپ کاملا خاموش شود. برای تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر خود درصورت آب خوردگی حتما با متخصصان لپ تاپ و کامپیوتر مشورت کنید، شما می‌توانید برای تعمیر آبخوردگی ناشی از مایعات لپ تاپ خود به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک مراجعه کنید و از خدمات ما در تعمیرات لپ تاپ استفاده کنید.

تعمیر اتصالی لپ تاپ در یوسف آباد

دلایل زیادی برای ایجاد اتصالی در لپ تاپ وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به آب خوردگی و خیس شدن لپ تاپ، استفاده از لپ تاپ بدون باتری و ورود جریان برق همراه با نوسان، شکستگی لپ تاپ و درز برداشتن مادربرد و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. پس از اینکه عیب یابی از دستگاه در این مرکز به عمل آمد، نسبت به مشکل، اقدامات لازم برای رفع آن انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک، از خدمات ما و مهارت متخصصین ما در تعمیرات لپ تاپ بهره‌مند شوید.

تعمیرات لپ تاپ در محل

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک خدمات تعمیر در محل نیز ارائه می‌کند. این مرکز با در اختیار داشتن کارشناسان سیار در سرتاسر تهران، می‌تواند به شما کاربران در محل خودتان خدمات ارائه کند. شما کاربران گرامی در صورتی که نمی‌توانید سیستم خود را به مرکز ما بیاورید یا اینکه از گیر کردن در ترافیک بی‌امان تهران بیزارید، می‌توانید از این خدمت ما بهره‌مند شوید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما مراجعه می‌کنند و مشکل لپ تاپ یا کامپیوتر شما را عیب یابی می‌کنند. در صورت امکان، کارشناس در همان محل، سیستم شما را با ابزارهایی که در اختیار دارد، تعمیر می‌کند. در غیر این صورت با ارائه رسید، سیستم شما را تحویل می‌گیرد و برای بررسی بیشتر و تعمیر تخصصی‌تر به مرکز می‌آورد. 

خرید لپ تاپ غیرقابل تعمیر

ممکن است لپ تاپ شما، به دلیل نبود قطعه، خرابی بیش از حد، مقرون به صرفه نبودن تعمیر آن و سایر دلایل، غیرقابل تعمیر باشد. در این صورت شاید بهتر باشد که یک دستگاه جدید تهیه کرد. اما بدین معنا نیست که دستگاه شما بی ارزش باشد!مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک می‌تواند دستگاه شما را در ازای یک قیمت منصفانه از شما کاربر گرامی خریداری کند. خرید لپ تاپ اوراقی که از خدمات این مرکز تخصصی تعمیرات است، به شما کاربران گرامی این امکان را می‌دهد که معادل ارزش قطعات لپ تاپ خود مبلغی را دریافت کنید.

همانطور که می‌دانید لپ تاپ از قطعات زیادی تشکیل شده که هر کدام دارای ارزشی معین هستند. این قطعات مثل رم، هارد، مادربرد، ال سی دی، قاب ها، های ولتاژ، دی وی دی رایتر، کیبرد، تاچ پد، سوکت شارژ، شارژر و غیره، می‌توانند در تعمیر دستگاه های دیگر مفید باشند.

تعمیرات لپ تاپ در یوسف آباد

بسیاری از خدمات دیگر هم هستند که مرکز تعمیرات لپ تاپ آرتک در یوسف آباد به شما مشترین گرامی ارائه می‌دهد. قیمت‌ها، اجرت‌ها و هزینه‌های این مرکز کمتر از تعمیرگاه‌های دیگر است اما در بحث کیفیت ارائه خدمات بی رقیب هستیم و با پشتوانه تجربه متخصصین خود، انواع دستگاه‌ها را تعمیر می‌کنیم و آن‌ها را حتی تضمین می‌کنیم. شما عزیزان در صورت نیاز به انجام تعمیرات روی لپ تاپ خود، می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید یا با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام