سیاست حریم خصوصی

سیاست اصلی و استراتژی مجموعه تعمیرات لپ تاپ آرتک بر حفظ و نگهداری اطلاعات خصوصی کاربران و اعضا بنا نهاده شده است و بر همین اساس کلیه سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های مربوطه در راستای حفظ حریم و اطلاعات خصوصی کاربران است.
مجموعه آرتک در راستای احترام به حقوق کاربران موارد زیر را به عنوان سیاست‌های کلی حفظ حریم خصوصی کاربران و اعضای خود مدنظر قرار داده است:

هدف اصلی از جمع‌آوری اطلاعات اعضا، تنها به دلیل ارائه خدمات منحصر به فرد مجموعه آرتک است تا بتوانیم با داشتن اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، ایمیل و آدرس پستی امنیت خدمات را به طرز قابل توجهی ارتقا داده و در صورت وقوع هر پیشامدی، مشتری قابل شناسایی باشد. همچنین مجموعه تعمیرات لپ تاپ آرتک در صدد است با برقرای ارتباط با شما، بهترین پیشنهادات خرید را به شما اطلاع دهد تا بتوانید بهترین استفاده را از خدمات ما داشته باشید. بدیهی است مجموعه آرتک از اطلاعات کاربران و اعضای خود تنها برای ارائه خدمات تشویقی و برقراری ارتباط با آنان برای ارسال خدمات و کالا‌های خریداری شده استفاده می‌کند.

مجموعه آرتک بر خود واجب می‌داند که با تمام قوا و توان از کلیه اطلاعات شخصی و خریدهای شما به‌عنوان عضو سایت حفاظت نموده و این اطلاعات را جز با مجوز مقامات قضایی در اختیار شخص حقیقی یا حقوقی ثالثی قرار ندهد.

 

آخرین مقالات ما:

سرویس کردن لپ تاپ شخصی
تعمیرات لپ تاپ در تهران
پویا الهیار

سرویس لپ تاپ

لپ تاپ شما می‌تواند عمر مفید بسیار بیشتری داشته باشد. می‌تواند شبیه به روزهای اول به شما رندر بدهد و استفاده‌های سخت و سنگین شما را پاسخگو باشد. اما چگونه؟
سرویس لپ تاپ یکی از مواردی است که باید به صورت دوره‌ای انجام دهید. در این مقاله برای شما از سرویس لپ تاپ خواهیم گفت. با ما باشید.

ادامه مطلب »
5/5 - (1 امتیاز)
سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام