لپ تاپ ایسر

ایسر یکی از تولید کنندگان مشهور لپ تاپ در جهان است. این برند معروف لپ تاپ های خود را در دسته بندی های مختلف برای کارهای گوناگون و هدف های متنوعی در بازار عرضه می ­کند. اگر شما برند ایسر را برای خرید لپ تاپ انتخاب کرده اید باید بدانید که هنگام خرید با گزینه های متعددی مواجه می­ شوید. این شرکت تایوانی در محصولات خود به لپ تاپ هایی بیشتر اهمیت می ­دهد که حمل آسان تر و قدرتمند تر باشند.

نام گذاری لپ تاپ های ایسر

برند ایسر برای نامگذاری دسته ها و مدل های خود در بازار از ترتیب درک پذیری استفاده می­ کند. برای مثال، لپ‌تاپ Aspire R 15 محصول 15اینچی و Predator 17 لپ‌تاپ حرفه‌ای 17 اینچی است. تنها استثنا در نام‌گذاری و اعداد، در لپ‌تاپ‌هایی است که اعداد یک و سه‌ رقمی دیده می‌شوند. برای نمونه، لپ‌تاپ Swift 7 محصول 13 اینچی بسیار نازکی به‌ حساب می­ آید. Travel Mate P648 در دسته‌ی دیگر قرار دارد که رقم اول از عدد آن، نشان‌دهنده‌ی کلاس و سطح حرفه‌ای ‌بودنش می­ باشد. اعداد یک تا هفت،‌ به‌ترتیب نشان دهنده لپ‌تاپ‌های پایین رده تا حرفه ای هستند.

حروف تکی که در نامگذاری لپ‌تاپ‌های ایسر به کار می رود، به آسانی قابل درک نیست. برای نمونه، لپ‌تاپ‌های سری Acer E برای استفاده‌های روزانه مناسب هستند که به نیروی زیادی نیاز ندارد. درحالیکه سریF برای کاربرانی مناسب است که به‌ دنبال کارایی بیشتر و قدرت سریع‌تر هستند. سری S به‌عنوان سری بسیار نازک و سری‌های R و Spin به‌عنوان لپ‌تاپ‌های مجهز به نمایشگر گردشی به شمار می­ روند. لپ‌تاپ‌های دارای پسوند V هم شامل کامپیوترهای شخصی با قدرت پردازشی چشمگیر و طراحی باریک و حرفه‌ای هستند.

برند ایسر لپ‌تاپ‌هایی مخصوص گیمرهای میان ‌رده تا پایین‌ رده هم دارد که با نام‌های Nitro و Nitro Black شناسایی می‌شوند. تفاوت میان این دو مدل را می‌توان در طراحی بدنه‌ی نسخه‌ی Black مشاهده کرد که از رنگ‌آمیزی رایج لپ‌تاپ‌های گیمینگ بهره نمی‌برد. درنتیجه این نسخه‌ها در دسته‌ای حرفه‌ای قرار نمی‌گیرند.

مدل­ های مختلف لپ تاپ Acer

برای داشتن راهنمای خرید لپ تاپ ایسر باید مدل های مختلفی از این لپ تاپ را به شما معرفی کنیم. همانطور که گفته شد برند ایسر لپ تاپ های خود را در دسته بندی های متفاوت با هدف کاربران مختلف عرضه می­ کند.

اکنون می­ خواهیم به صورت جداگانه لپ تاپ های ایسر را در قالبی متفاوت به شما معرفی کنیم.

  • لپ‌تاپ ایسر Aspire مناسب کاربران اقتصادی

لپ‌تاپ‌های مدل اسپایر از متنوع ترین لپ تاپ های برند ایسر به شمار می­ آیند. لپ‌تاپ‌های Acer در قیمت های مختلف با ابعاد و کارایی متنوعی در بازار عرضه می­ شوند؛ که از کارهای ساده تا سنگین گرافیکی را پوشش می­ دهند. این لپ‌تاپ‌های اقتصادی نیازهای گروه بزرگی از کاربران خاص خود را برطرف می‌کند. از عالی ترین لپ‌تاپ‌های اسپایر جدید می‌توان Acer Aspire 5 را نام برد. قیمت مناسب این لپ تاپ، کارایی رضایت بخشی را برای مشتری به ارمغان می­ آورد. این مدل لپ‌تاپ با پردازنده ‌Core i3 سری U و قیمت تقریبی ۴۰۰ دلار، یک انتخابی مناسب برای کاربران اقتصادی به شمار می­ آید. از قابلیت‌های اصلی Aspire 5 می‌توان به عمر طولانی باتری و نمایشگر شفاف p1080 اشاره کرد.

  • لپ‌تاپ ایسر Swift انتخابی مناسب ازلحاظ قابلیت حمل

برند ایسر برای رقابت در زمینه نازک‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان، مدل سوئیفت را وارد بازار کرد. این مدل از لپ‌تاپ‌های ایسر مناسب کاربرانی است که به جابه‌جایی و حمل لپ‌تاپ بیش از هر مورد دیگری اهمیت می‌دهند. ناگفته نماند طراحی بسیار نازک مدل سوئیفت باعث شده که شرکت تولید کتتده قادر به قراردادن کیبورد مناسب در این لپ‌تاپ‌ها نباشد. با انجام بررسی‌های اولیه در محصولات معلوم شد که مدل سوئیفت در عملکرد کیبوردی خود دارای ضعف است. در کنار این ویژگی ها بدنه‌ فلزی سری سوئیفت جذابیت خاصی به آن می‌بخشد که کاربران حساس به زیبایی را به‌ آسانی به‌خود جذب می ­کند. محصولات سری Swift در اندازه های 15 اینچ و حتی کوچک‌تر در بازار عرضه می‌شود. این مدل لپ تاپ برای هر نوع کارایی از وظایف روزمره تا پردازش‌های گرافیکی نیمه‌سنگین مناسب است.

از میان محصولات مهم ایسر در دسته‌ی Swift می‌توان به Swift 7 2019 را نام برد. این مدل به باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان مشهور است. سریSwift 7 اکثراٌ لپ‌تاپ‌های باریکی بوده‌اند و شرکت تایوانی در نسخه‌ی سال 2019 بازهم رکوردشکنی کرده و محصولی با ضخامت بسیار کم به بازار عرضه کرد. از قابلیت‌های دیگر محصول خاص ایسر می‌توان به مانیتور 14 اینچی با روشنایی مناسب و عمر طولانی باتری اشاره کرد. البته این مدل دارای ضعف‌هایی همچون گرم‌شدن بدنه و اسپیکرهای ضعیف است.

  • لپ‌تاپ ایسر Spin لپ‌تاپی دوکاره‌ و قدرتمند

خانواده‌ لپ‌تاپ‌های ایسرSpin را به‌عنوان محصولات دو در یک شرکت تایوانی ایسر می ­شناسند. کاربران در صورت تمایل می‌توانند از این لپ‌تاپ‌ به‌عنوان تبلت نیز استفاده کنند. نوشتن و طراحی‌ با مانیتور لمسی سری اسپین با انگشت یا قلم اضافی، تجربه‌ی جالبی برای کاربر به‌ همراه دارد. در این دسته از محصولات ایسر نیز، عرضه‌‌ی انواع کامپیوتر با قدرت پرداشی از میان‌ رده تا حرفه‌ای قابل مشاهده است.

لپ‌تاپ‌های دوکاره با وجود جذابیت زیاد برای کاربران، عموما یکی از کارایی‌های لپ‌تاپ یا تبلت را به‌خوبی ارائه نمی‌کند. دراین میان، محصولات ایسر اسپین بازخوردهای مناسبی از کارشناسان و کاربران دریافت‌ کرده و با قیمت‌های مناسب، فروش چشمگیری هم در بازار داشته است.

  • لپ‌تاپ ایسر Switch کارایی ترکیبی با قدرت مناسب

کاربرانی که در جستجوی تبلت با قدرت پردازشی بالایی هستند و گاهی اوقات از کیبورد نیز برای کارهای روزمره استفاده می‌کنند، با گزینه‌های مناسب ایسر روبه‌رو هستند. خانواده‌ی ایسر Switch را بیشتر می‌توان تبلت‌های دارای اتصال کیبورد و قلم نوری به حساب آورد. محصولات این دسته نیز در انواع پایین ‌رده تا حرفه‌ای موجود هستند. و حتی یک نسخه از آن‌ها به‌نام Switch 7 Black از سیستم خنک ‌کننده‌ی آبی هم بهره می‌برد.

لپ‌تاپ‌های ایسر Switch در ابعاد 10 تا 12 اینچ در بازار عرضه می­ شوند و در دسته‌ی لپ‌تاپ‌های کوچک قرار می‌گیرد. از میان نمونه‌های مهم می‌توان بهSwitch Alpha 12 اشاره کرد که آن هم از سیستم خنک‌کننده‌ی آبی استفاده می­ کند. این لپ‌تاپ 12 اینچی نیازهای پردازشی کاربر را تا حدی برطرف می‌کند، اما شارژدهی آن زیاد پذیرفته نیست.

  • لپ‌تاپ ایسر Nitro مناسب برای گیمر­ها

کاربرانی که به دنبال ترکیبی از قابلیت‌های گیمینگ و تولید محتوای گرافیکی با قدرت پردازشی مناسب و بالا هستند، در دسته‌ی لپ‌تاپ‌های ایسر نیترو با انتخاب‌های مناسب و متنوعی روبه رو خواهند شد. این لپ‌تاپ‌ها دارای پردازنده‌ گرافیکی قدرتمند هستند و با طراحی فوق العاده از ترکیب رنگ‌های قرمز و مشکی، طرفداران زیادی برای خود فراهم کرده است. در میان محصولات، سری Nitro لپ‌تاپ هیبریدی Nitro Spin نیز وجود دارد که مانیتور لمسی با قلم هوشمند را هم دراختیار کاربران قرار داده است.

در میان بهترین لپ‌تاپ‌های ایسر در دسته‌ی نیترو می‌توان به لپ تاپ ایسر Nitro 5 اشاره کرد که با قیمت مناسب، برای گیمرهای مبتدی و پایین‌رده انتخابی مناسب به شمار می­ آید. این لپ‌تاپ با قیمت تقریبی 640 دلار، در نسخه‌های با امکان پردازنده‌ نسل نهم اینتل در بازار عرضه می­ شود که دارای پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1650 است. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به پورت‌های ارتباطی متعدد و خنک‌کنندگی مناسب اشاره کرد. شاید تنها ایراد این لپ‌تاپ، طراحی نامناسب بدنه‌ی پلاستیکی آن است.

  • لپ‌تاپ ایسر Predator مدلی قدرتمند و مناسب گیمرهای حرفه‌ای

این مدل پردیتور لپ‌تاپ‌های ایسر مخصوص گیمرهایی با نیاز پردازشی گرافیکی بالا است. این لپ‌تاپ‌ها حداقل با پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1050 در بازار موجود هستند. به کاربر این امکان را می دهد که جدیدترین بازی‌ها را با تنظیمات گرافیکی زیادی روی آن‌ها اعمال کند. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به طراحی مخصوص بازی در کیبورد اشاره کرد که در ترکیب با حافظه‌ ذخیره‌سازی ترکیبی SSD و HDD، تمامی نیازهای هر گیمر حرفه‌ای را رفع می‌کند.

در میان بهترین مدل لپ‌تاپ ایسر در دسته‌ی Predator می‌توان به Predator Triton 500 اشاره کرد. لپ‌تاپ مذکور درکنار قدرت پردازشی حرفه‌ای، وزن سبکی دارد و جزء معدود لپ‌تاپ‌های گیمینگ با امکان حمل مناسب به شمار می­ آید. این لپ‌تاپ به قابلیت Turbo نیز مجهز است که امکان استخراج قدرت پردازشی بیشتر از پردازنده‌ی گرافیکی را به کاربر قرار می‌دهد.

  • لپ‌تاپ ایسر Travelmate مناسب کارکردهای اداری و تحصیلی

لپ‌تاپ‌های مدل ایسر Travelmate برای کسب‌ و کار گزینه‌های مناسبی است. اگر به ‌دنبال انتخاب‌های پایدار با قدرت مناسب هستید این لپ تاپ گزینه مناسبی است. این لپ‌تاپ‌ها از قابلیت‌ حمل‌ونقل مناسب و امکانات امنیتی همچون تراشه‌ TPM هم بهره می‌برد. از قابلیت‌های حرفه‌ای این دسته‌ می‌توان به امکان ارتقای آسان حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد.

از میان بهترین مدل لپ‌تاپ ایسر در دسته‌ی تراولمیت می‌توان به TravelMate P614 اشاره کرد. طراحی زیبا و نمایشگر شفاف و با کیفیت این لپ تاپ بسیار ستودنی است. این لپ‌تاپ سبک اداری با بهره‌مندی از قابلیت‌هایی همچون نمایشگرP 1080 و 24گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازنده‌ اینتل Core i7، در دسته‌ ابر لپ تاپ های پردازشی هم قرار می ­گیرد.

  • لپ‌تاپ ایسر Chromebook انتخابی مناسب برای هواداران گوگل

اگر از علاقه ‌مندان به سیستم‌ عامل اختصاصی گوگل هستید، ایسر انتخاب‌های شگفت انگیزی را به شما ارائه می‌دهد. کاربرانی که به کارکردن در فضای ابری با لپ‌تاپ‌هایی سبک و کم ‌مصرف تمایل دارند، کروم‌بوک‌ها را برای کاربرد روزانه خود انتخاب می‌کنند.

مشکلات رایج لپ تاپ ایسر

  • گرمای بیش از حد لپ تاپ ایسر

بسیاری از برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند می‌توانند باعث گرم شدن بیش از حد لپ تاپ ایسر شوند. برای رفع این مشکل همه برنامه های باز شده را ببندید، لپ تاپ را دوباره راه‌اندازی کنید و بررسی کنید که آیا صدای فن کاهش می‌یابد یا خیر. مورد دیگری که می‌تواند باعث این اتفاق شود غیرکاربردی بودن فن است. فن غیر کاربردی هم می‌تواند باعث گرمای بیش از حد شود. اگر فن به طور خودکار روشن نمی شود، باید جایگزینی برای پردازنده فن تهیه کنید. گرفتگی پردازنده فن به دلیل تجمع گرد و غبار هم مورد دیگری است که باید بررسی کنید. برای از بین بردن گرد و غبار باید هوای فشرده را وارد فن کنید.
  • مشکلات صفحه نمایش لپ تاپ ایسر

اگر لپ تاپ شما روشن است اما صفحه نمایش آن مشکلی است این اتفاق می‌تواند به دلیل ویروسی شدن لپ تاپ شما باشد. به عبارتی دیگر سیاه شدن صفحه نمایش -اگر دلیل سخت افزاری نداشته باشد- می‌تواند سیگنالی باشد بدین معنا که لپ تاپ شما تحت حمله ویروس قرار گرفته است. برای رفع این اشکال می‌تواند پیکربندی لپ تاپ را به حالت اولیه بازگردانید (این کار سبب حذف تمامی اطلاعات موجود بر روی سیستم می‌شود. پس بهتر است یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کرده و آنها را در یک هارد جانبی و یا یک حافظه دیگر، خارج از لپ تاپ ذخیره کنید) برای به نمایش در آمدن منویی که دارای تب Repair است، کلید F8 را کلیک کنید. مدیریت بازیابی را انتخاب کنید. لپ تاپ شما به پیکربندی اصلی و کارخانه ای بازیابی می شود. اما، تمام داده های ذخیره شده در لپ تاپ از بین می رود. اگر سیاهی صفحه نمایش به دلیل این باشد که صفحه نمایش شکسته، صفحه LCD ترک خورده و یا خرد شده است باید آنرا تعویض نمایید.
  • خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر

نه تنها لپ تاپ ایسر که هر سیستم رایانه ای دیگری مجموعه ای از نرم افزار ها و سخت افزارهایی است که فقط و فقط با کمک یکدیگر می توانند عملکرد داشته باشند. یک نرم افزار خراب در یک سخت افزار سالم کار نخواهد کرد و یک سخت افزار خراب در یک نرم افزار سالم هم کارایی نخواهد داشت. همه لپ تاپ ها از جمله لپ تاپ ایسر در بخش سخت افزار از قطعاتی نظیر نمایشگر، قاب صفحه، مادربرد، کیبورد، کارت گرافیک، کارت صدا، مدار شارژ، تاچ پد، لولا، هارددیسک، رم و … تشکیل شده است. هر یک از این قطعات سخت افزاری بدون وجود نرم افزار نمی توانند کارایی داشته باشند. نرم افزار ها هم گستره خاص خود را دارند. مهمترین نرم افزار در تمام سیستم ها رایانه ای سیستم عامل است که غالبا سیستم عامل ویندوز در ورژن های مختلف است. البته سیستم عامل های دیگری هم وجود دارند که هم اکنون مورد بحث ما نیست. پس از نصب سیستم عامل یک رایانه، باید سایر نرم افزار های کاربردی و سیستمی نصب شوند تا عملکرد لپ تاپ تکمیل شود.
  • تعمیر قاب لپ تاپ ایسر

تعمیر قاب لپ تاپ ایسر یک نمونه از سرویس های حوزه سخت افزار این مرکز است برای تعویض قاب لپ تاپ ایسر باید یک قاب مشابه وجود داشته باشد. اگر مشکل قاب لپ تاپ ایسر تَرَک و شکستگی جزئی باشد، تعمیر قاب لپ تاپ ایسر با استفاده از چسب های مخصوص انجام می شود و محل شکستگی ترمیم می شود؛ در غیر این صورت باید تعویض شود.
  • تعویض باتری لپ تاپ ایسر

تعویض باتری لپ تاپ ایسر نمونه ای دیگر از خدمات و سرویس های سخت افزاری است که این مرکز به شما ارائه می دهد. اگر دستگاه شما بدون اتصال به منبع برق روشن نمی شود و اگر شارژ باتری به سرعت خالی می شود، بهترین کار این است که باتری را تعویض کنید. با توجه به اینکه تعویض باتری ایسر سریع تر و مطمئن تر است، بهترین تصمیم برای بازگرداندن انرژی به دستگاه، تعویض باتری است.
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر نمونه ای دیگر از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر است. مادربرد قطعه مهمی در لپ تاپ است که مرکز فرمان سیستم است. مادربرد مسئول کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با اجزای دیگر دستگاه است. این قطعه حساسیت های بسیاری دارد. عواملی همچون جریان کشیدگی، قطعه سوختگی، قطعه پریدگی، ترکیدگی، نشت و تغییر حالت خازن، سوختگی SLOT های حافظه، ایرادات صوتی، ایرادات شیارهای گسترش گرافیک، ایرادات شیارهای گسترش PCI و … عامل اختلال و خرابی مادربرد لپ تاپ هستند.
  • تعمیر فن لپ تاپ ایسر

اگر لپ تاپ ایسر شما داغ می کند و خاموش می شود و پس از مدت زمانی استراحت، دوباره به راحتی روشن می شود؛ احتمالا فن آن خراب شده است. برای تعمیر فن لپ تاپ ایسر و دسترسی به این بخش لازم است اجزای مختلفی از دستگاه، حتی مادربرد را باز کنیم تا به فن برسیم. لذا حتما از نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر کمک بگیرید. هرگز با دست پره های فن را تکان ندهید و هرگز به داخل پره ها باد نگیرید. در غیر این صورت آسیب های دو چندانی به دستگاه می زنید که گاهی جبران آنها ممکن نیست.
  • رفع مشکلات گرافیک لپ تاپ ایسر

کارت گرافیک یک برد الکترونیکی با پردازنده گرافیکی به همراه چند قطعه مثل حافظه گرافیکی ، خازن و مقاومت و… است. این قطعه یک صفحه مدار چاپی به همراه حافظه و یک پردازنده اختصاصی دارد. طراحی پردازنده با هدف انجام محاسبات مورد نیاز گرافیکی، است. اکثر پردازنده های کارت گرافیک دستورات اختصاصی دارند که به کمک آنها می توان عملیات گرافیک را انجام داد. کارت گرافیک اطلاعات دیجیتال تولیدی لپ تاپ را می گیرد و برای نمایش به مانیتور ارسال می کند. این ویژگی در تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر مورد توجه قرار می گیرد. چندین لبه فلزی برای اتصال به مادربرد لپ تاپ، در انتهای گرافیک، وجود دارد. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از متدهای لحیم‌کاری حرفه ای در لپ تاپ های جدید، چیپ های گرافیک جای خود را به کارت گرافیک داده است. خرابی چیپ یا کارت گرافیک لپ تاپ منجر به مشکلاتی در نمایش تصاویر می شود.
  • ارتقا لپ تاپ ایسر

با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن نرم افزارهای کاربردی برای لپ تاپ، به روز کردن سخت افزار لپ تاپ نیز امری حیاتی است. RAM و هارد لپ تاپ ACER از جمله قطعاتی هستند که در صورت ارتقا کیفیت لپ تاپ را افزایش می دهند. اما چگونگی انجام این کار به مسائل زیادی بستگی دارد. رم بسیاری از لپ تاپ های جدید به مادربرد متصل است یا در کف دستگاه قرار دارد. در نتیجه ارتقا رم لپ تاپ ایسر کار آسانی نیست. همچنین بسیاری از لپ تاپ ها میزان مشخصی از حافظه رم را شناسایی می کنند. ارتقا رم و هارد لپ تاپ ایسر با توجه به اندازه کوچک و قطعات ظریفی که دارند، کار بسیار حساسی است. بنابراین برای انجام این کار بهتر است شخصاً وارد عمل نشوید و آن را به متخصص مطمئن بسپارید.
  • تعمیر و تعویض هارد لپ تاپ ایسر

تعمیر هارد لپ تاپ ایسر به ویژه در مواردی که این قطعه به بازیابی اطلاعات نیاز داشته باشد، از اهمیت زیادی برخودار است. تعمیرات هارد لپ تاپ به دلیل حساسیت های بسیار بالای این قطعه باید توسط کارشناسان و متخصصان انجام شود. هارد لپ تاپ ایسر دچار هر نوع آسیب دیدگی که باشد در این مرکز قابل تعمیر است. همچنین بازیابی یا ریکاوری هارد لپ تاپ ACER در این واحد با استفاده از بهترین دستگاه های بازیابی اطلاعات هارد، همچون دستگاه pc 3000 و … انجام می شود.
  • رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ ACER

هنگ کردن لپ تاپ یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن مواجه می شوند. زمانی که سیستم قفل می شود و هیچ فرآیندی انجام نمی گیرد، اولین راه حلی که به ذهن میرسد، ریستارت کردن لپ تاپ است. راه حل های زیادی برای رفع مشکل هنگ کردن ویندوز وجود دارد. در صورتی که ویندوز لپ تاپ تان هنگ کرد کمی به آن زمان دهید تا فرصت پیدا کند پردازش های مختلف را انجام دهد. در مرحله ی بعدی از کلید Caps Lock کمک بگیرید. اگر با فشردن کلید Caps Lock چراغ آن روشن شد، ویندوز همچنان در حال انجام عملیات است و یک برنامه باعث هنگ کردن لپ تاپ شده است. برای End Task کردن برنامه‌ ها، باید کلید های Ctrl + Alt + Del را همزمان فشار دهید تا پنجره Task Manager  باز شود. پس از باز شدن این پنجره، برنامه ای را که باعث هنگ کردن سیستم شده است را End Task کنید. در آخر مشخصات تعدادی از لپ تاپ های ایسر موجود در بازار را ارائه می دهیم: لپ تاپ ایسر
Rate this post
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Maral
Maral
1 سال قبل

سلام من میخوام یک لپ تاپ ایسر بگیرم بنظر شما نسبت به لپ تاپ های دیگه قیمتش چطوریه من لپ تاپی میخوام که گرون نباشه صرفه اقتصادی داشته باشه وبادوام و دستگاه ضعیفی نباشه مرسی

سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام