نمایندگی لپ تاپ ایسوس

برند ایسوس

به دلیل وابستگی بشر به تکنولوژی برای تسهیل زندگی روزمره، لپ تاپ ها و کامپیوترها به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای ارتباطی و کاری توسعه یافته اند و نقش بسیار مهمی در جهان دارند با این حال، لپ تاپ ها همواره نیازمند تعمیرات و بهبودات هستند. یکی از معروف‌ترین برندهای لپ تاپ، ایسوس است که با کیفیت ساخت و عملکرد برتر، جایگاه ویژه‌ای در بازار جهانی دارد. لپ تاپ های ایسوس توانسته اند با کیفیت و عملکرد برتر خود، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنند. در صورتی که لپ تاپ asus شما نیاز به تعمیر داشته باشد، نمایندگی لپ تاپ ایسوس با بهره‌گیری از بهترین تعمیرکاران و استفاده از تجهیزات حرفه ای، خدمات تعمیراتی لازم را ارائه می دهد. ما در این مقاله به طور جامع به معرفی و بررسی لپ تاپ های ایسوس خواهیم پرداخت تا به خوانندگان کمک کنیم تا انتخابی آگاهانه‌تر برای نیازهای خود داشته باشند.

به نقل از سایت Tech Pro در مورد لپ تاپ های asus اینگونه شرح می‌دهد:

ایسوس یک برند الکترونیکی تایوانی است که گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها، نمایشگرها، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی را توسعه می‌دهد، می‌سازد و می‌فروشد. ایسوس با بیش از 32 سال تجربه در بازار جهانی، سال به سال به رشد خود ادامه می دهد آنها برخی از قدرتمندترین لپ تاپ های بازی جهان را تولید می کنند و به ایجاد جامعه ای از پیروان و کاربران وفادار کمک کرده اند. با توجه به درخواست یک گیمر مشتاق، یک تحلیلگر داده، توسعه دهنده یا دانشجو، ایسوس دستگاهی دارد که با نیازهای منحصر به فرد شما مطابقت دارد. از گرافیک پرقدرت و واحدهای پردازش مرکزی گرفته تا ذخیره سازی قابل اعتماد و گسترده، ایسوس همه اینها را دارد آنها همچنین با استفاده از طرح هایی که شما را از بقیه متمایز می کند، کامپیوترهای سبک وزن زیبا می سازند.

تاریخچه ایسوس

تاریخچه برند ایسوس:

کلمه ASUS از کلمه Pegasus به معنی اسب بالدار می‌باشد. برند ایسوس در سال 1989 توسط T.H. در تایپه تاسیس شد. تونگ، تدهسو، وین هسیه و ام.تی. لیائو، هر چهار نفر، مهندسان کامپیوتر Acerras مشغول به کار  بودند. 

در این زمان، تایوان هنوز نتوانسته بود جایگاهی پیشرو در زمینه سخت افزار رایانه ای ایجاد کند. شرکت اینتل ابتدا پردازنده‌های جدیدی را به شرکت‌های معتبر مانند IBM عرضه می‌کند و شرکت‌های تایوانی باید تقریباً شش ماه برای دریافت نمونه‌های اولیه مهندسی توسط IBM منتظر بمانند. این شرکت یک نمونه اولیه برای یک مادربرد با استفاده از اینتل 486 ساخت، اما مجبور بود برای ساخت این طرح بدون دسترسی به پردازنده واقعی این کار را انجام دهد. ایسوس به اینتل مراجعه کرد تا از پردازنده ای که ساخته بود برای آزمایش آن درخواست کند، خود اینتل با مادربرد خود مشکل داشت. ایسوس مشکل مادربرد اینتل را حل کرد و مشخص شد که مادربرد خود ایسوس بدون نیاز به تغییر بیشتر به درستی کار می‌کند.

 

فعالیت برند ایسوس
لوگو ایسوس

شروع فعالیت ایسوس

سال  ۲۰۰۵ بود که ایسوس اولین کارت شتاب دهنده PhysX را عرضه کرد. در دسامبر ۲۰۰۵ این شرکت با مدل TLW۳۲۰۰۱ وارد بازار تلویزیون های LCD شد.  همچنین در ژانویه ۲۰۰۶ اعلام کرد که برای توسعه سری VX با لامبورگینی هم کاری خواهد کرد.

۹ مارس ۲۰۰۶ ایسوس به عنوان یکی از تولید کنندگان اولین مدل های اوریگامی مایکروسافت، به همراه سامسونگ و شرکت فن آوری فاند تایید شد.

لازم به ذکر است  که در ۸ آگوست ۲۰۰۶، این شرکت سرمایه گذاری مشترکی را با شرکت Gigabyte Technology اعلام کرد.  در ۹ سپتامبر ۲۰۰۷ ایسوس پشتیبانی از Blu – ray را اعلام کرد و خبر از انتشار یک درایو PC با نام BD – ROM / DVD – PT داد.

ایسوس پس از آن چندین نوت بوک مبتنی بر Blu – ray را عرضه کرد. در ژانویه ۲۰۰۸، این شرکت بازسازی عمده ای از فعالیت‌های خود را آغاز کرد و به سه شرکت مستقل تقسیم شد: ایسوس (متمرکز بر رایانه ها و الکترونیک های برند اول)؛ پگاترون (متمرکز بر تولید OEM مادربردها و قطعات)؛ و شرکت یونیهان (متمرکز بر تولید غیر PC مانند کیس و قالب گیری)، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و توانست به یکی از مشهور ترین برندهای تولید کننده لپ تاپ در دنیا تبدیل شود.

گوشی ایسوس
گوشی ایسوس ZENPHONE3

گوشی های برند ایسوس

ZenFone ۳ Deluxe

تا زمانی که ZenFone ۳ Deluxe در سال ۲۰۱۶ از راه برسد، به نوعی همه چیز در مورد سری گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت به پایان رسیده است. این شرکت تا پیش از عرضه این گوشی، واقعا پرچمدار مناسبی نداشت و در آن زمان، در واقع توانست از نظر طراحی جلو بزند. پس از آن ZenFone ۳ Deluxe با تعدادی گوشی دیگر عرضه شد، اما جالب اینجاست که ASUS واقعا به یک نام برای سری گوشی های هوشمند پرچمدار خود اکتفا نکرد. 

در ساخت این گوشی از مواد مرغوبی استفاده شده و یک اسکنر اثر انگشت عمودی را در پشت آن قرار داده است. این گوشی شامل سه دکمه خازنی در زیر نمایشگر و یک دوربین در پشت است. دوربین اصلی آن در پشت کمی بیرون زده و در کنار آن یک فلاش LED دوگانه و یک سنسور برای فوکوس خودکار لیزری قرار گرفته است.

 
ZenFone_ARگوشی

ASUS ZenFone AR

ASUS ZenFone AR یک گوشی هوشمند بسیار متفاوت با ZenFone ۳ Deluxe بود و در ژوئن ۲۰۱۷ معرفی شد. این گوشی شامل یک چیدمان نسبتا جالب در پشت است، زیرا از یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با OIS ۴ محوره، زوم ۳ x PDAF و ردیابی حرکت عمق بهره می‌برد.

این گوشی همچنین شامل یک اسکنر اثر انگشت در قسمت جلویی است که در کنار دو کلید خازنی قرار گرفته است. این دستگاه توسط پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۲۱ تغذیه می شود و شامل رم ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه قابل ارتقا است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این گوشی قرار دارد، در حالی که یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل آن تعبیه شده است. این گوشی از شارژ سریع (۱۸ وات)پشتیبانی می‌کند.
 
گوشی zenphone 4 pro ایسوس

ASUS ZenFone ۴ Pro

ASUS ZenFone ۴ Pro تنها دو ماه پس از ZenFone AR، در آگوست ۲۰۱۷ معرفی شد. این گوشی در آن زمان از نظر طراحی چندان هیجان انگیز نبود. این دستگاه شامل یک اسکنر اثر انگشت در جلو و دو دوربین به صورت افقی در پشت است. این گوشی همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی و حاشیه های نسبتا ضخیم در بالا و پایین نمایشگر است.

‘گوشی ASUS ZenFone ۴ Pro دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی AMOLED، بارم 6 گیگابایت و با حافظه ۶۴ گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا است. اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام این گوشی را تغذیه می کند، در حالی که دوربین های ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی در پشت آن قرار دارند. یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز به همراه شارژ ۱۸ وات بخشی از این محصول بود.

لپ تاپ های ایسوسXسری

انواع لپ تاپ های ایسوس

سریX

لپ تاپ های سری X یعنی X۴۵۶، X۵۵۶ و X۷۵۶ می‌باشند. این لپ تاپ های ۱۴، ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی دارای شاسی تمام فلزی براق، براق یا برس خورده هستند و در پنج رنگ قابل سفارش هستند: قهوه ای شکلاتی، آبی دریایی، برفی قطب شمال، قرمز درخشان و طلایی یخی.

سری ASUS X با آخرین پردازنده نسل ششم اینتل Core i۷ کار می‌کند و دارای گرافیک NVIDIA Geforce 940MX برای جلوه‌های بصری Full HD است. علاوه بر این، فن آوری ASUS Eye Care برای محافظت از چشمان کاربران در ساعات طولانی استفاده، انتشار نور آبی را تا ۳۳ درصد کاهش می دهد. 

 

لپ تاپX556 ایسوس

لپ تاپ  ASUS X۵۵۶ 

ASUS X۵۵۶ از جدیدترین پردازنده نسل هفتم اینتل Core i۷ با حداکثر ۸ گیگابایت رم (قابل ارتقا به ۱۶ گیگابایت)و گرافیک NVIDIA GeForce GT ۹۴۰ قدرت می‌گیرد. با نصب ویندوز، ASUS X۵۵۶ برای کارهای محاسباتی و سرگرمی روزانه ایده آل است. کاربران می‌توانند یک هارد دیسک ۲ ترابایتی را انتخاب کنند یا برای سرعت دسترسی سریع تر به داده ها، آن را به یک دیسک SSD ارتقا دهند.

حالت Eye Care میزان نور آبی را کاهش می‌دهد و زمانی که برای ساعت های طولانی در حال مطالعه هستید، ایده آل است. حالت Normal برای کارهای روزانه تنظیم شده است؛ در حالی که حالت Manual برای تنظیمات رنگ پیشرفته است. ASUS X۵۵۶ می‌تواند به یک صفحه نمایش با رزولوشن بالا (Full HD) مجهز شود و شما از تصاویر با جزئیات غنی در صفحه نمایش لذت خواهید برد.

 
لپ تاپ X456 ایسوس

لپ تاپ ASUSX۴۵۶

لپ تاپ های X۴۵۶UB  با طراحی کلاسیک و رنگ های گویا است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش HD است. دارای حافظه 512 گیگ و 1 ترابایت می‌باشد. همچنین این لپ تاپ مطابق مدل قبلی دارای کاهش دهنده میزان نور آبی می‌باشد تا از چشمان کاربران در برابر نورها محافظت کند.

لپ تاپ ASUSX7۵۶

ما اغلب نوت بوک های ۱۷ اینچی میان رده و پایین رده را مورد انتقاد قرار می دهیم، زیرا اغلب قیمت آن ها بیشتر از جایگزین‌ های ۱۵ اینچی آن است در حالی که سخت افزار قوی تر یا حتی کیفیت تصویر پایین تری را ارائه می دهند. این موضوع دقیقا در مورد ASUS X۷۵۶ صدق می‌کند، اما به دلیل پنل ۱۷.۳ اینچی  نمی‌تواند به عنوان یک دستگاه جلب توجه کند. 

ایسوس خیلی سریع جایگزین این لپ تاپ را پیدا کرد و از آن رونمایی کرد تا بتواند در تولید دستگاه های 17 اینچی محبوبیت بالایی بدست آورد. در ادامه این دستگاه را معرفی خواهیم کرد.

ASUS vivobook

Asus VivoBook

Asus VivoBook یک لپ تاپ مقرون به صرفه است. همانطور که می‌دانید لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه اغلب به نظر می‌رسند که برای واقعی بودن بیش از حد خوب هستند. این ایده که می‌توانید با قیمتی فوق‌العاده معقول کارایی کافی داشته باشید تا در طول چند سال زندگی خود را ادامه دهید، بسیار فریبنده است.

در مورد جدیدترین به‌روزرسانی Asus VivoBook 15، برای عملکرد کمتر و عمر باتری کمتر هزینه پرداخت می‌کنید و صفحه‌نمایش پر جنب و جوش کمتری را انتخاب می‌کنید. در ازای آن، پورت‌های متعدد، شاسی نازک و صفحه‌نمایش عریض تقریباً لبه به لبه دارا هستند، 

همانطور که اکثر لپ‌تاپ‌های 17 اینچی با این محدوده قیمتی، K756UQ از نظر قابلیت حمل عالی نیست در واقع کاملا برعکس. وزن این لپ‌تاپ حدود 2.9 کیلوگرم و ضخامت نسبتاً 30 میلی‌متری است، اما قطعاً می‌توانید ساختار محکم آن را در دستان خود احساس کنید. آلومینیوم در نمای بیرونی و داخلی احساس بسیار خوبی دارد و تنها عنصر پلاستیکی قطعه پایینی است.

لپ تاپ سری R ایسوس

سری VivoBook R 

سری‌های R لپ تاپ ایسوس در سال 2019 رونمایی شد و توانست نظر کاربران را به خود جلب کند. این سری از  آخرین نسل هفتم پردازنده Core i5 اینتل یا از پردازنده Rayzen با حداکثر 8 گیگابایت رم DDR4 2133 مگاهرتز (قابل ارتقا تا 16 گیگابایت) و گرافیک Nvidia GeForce GT 940MX استفاده می‌کنند. سری R برای انجام امور محاسباتی روزانه، سرگرمی ، وب گردی، برنامه نویسی، کارهای نیمه سنگین و کمی کارهای گرافیگی  ایده آل است.

این لپ تاپ به دلیل بهره گیری از پردازنده نسل 11 بسیار به روز بوده و دارای کارت گرافیگ قدرتمند می‌باشد و این لپ تاپ به دلیل سبک بودن حمل و نقل آسانی دارد و فن لپ تاپ به خوبی دستگاه را از گرما حفظ می‌کند و صدای کمتری تولید می‌کند.

لپ تاپ سری K ایسوس

سری VivoBook K

این سری از لپ تاپ های ایسوس جدید تر از سری R می‌باشد. این لپ تاپ با بدنه آلومینیومی از نظر ساخت بسیار قدرتمند است و مشخصات این سری مانند نسل قدیمی از پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند بهره می‌گیرد.

نمایشگر این لپ تاپ LED می‌باشد که این امر برای جلوگیری از خستگی چشم کاربران در نظر گرفنه شده است. در کل این سری از لپ تاپ ها یکی از محبوب ترین لپ تاپ ها می‌باشد.

 

سری پرو بوک (probook)

سری probook VivoBook یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های ایسوس است. این لپ تاپ از از فناوری به روز اینتل core i9 و کارت گرافیک قدرتمند بهره می‌گیرد.

این لپ تاپ به دلیل مشخصات سخت افزاری بالا برای کارهای سنگین، برنامه نویسی، گرافیکی و معماری بسیار مناسب است و صفحه نمایش آن 4K است. 

سری Asus Zenbook

 ASUS Zenbook  اساساً تلاش این شرکت برای بازسازی Dell XPS 13، یک لپ‌تاپ باریک، سبک و قدرتمند است. یکی از پیشرفت‌های مهم در ASUS Zenbook، داشتن پردازنده نسل دوازدهم اینتل است. جنس بدنه آن تمام آلومینیومی با پلاستیکی که برای پنل نمایشگر آن استفاده شده است، ساخته می‌شود. این لپ تاپ با صفحه نمایش QLED بسیار خیره کننده است.

ASUS Zenbook خیره کننده است. این لپ تاپ فوق العاده جمع و جور با ظاهری تمیز و درجه یک است. لپ تاپ های زنبوک دارای پورت های اتصال USB-A 3.2 Gen 2، دو درگاه Thunderbolt 4، یک درگاه HDMI 2.0b، یک کارت خوان micro SD و یک جک صوتی 3.5 میلی متری است.

این لپ تاپ به دلیل داشتن صفحه نمایش QLED برای کارهای گرافیکی بسیار مناسب می‌باشد. تاچ پد و صفحه کلید آن از فرمان های چند انگشتی بهره می‌گیرد.

ممکن است بعد از کارکردن طولانی مدت با این نوع از لپ تاپ، کمی بیش از حد گرم می‌شود و سیستم خنک کننده سعی دارد از این گرما جلوگیری کند تا از آسیب به سخت افزار جلوگیری کند. در کل این سری یکی از بهترین سری های ایسوس است و برای کارهای روزمره و طراحی بسیار مناسب است. مدل های سری زنبوکZenbook13 QLED، ZENBOOK flip13 QLED، Zenbook14 و Zenbook14 pro می‌باشند.

ROG ایسوس

سری ASUS ROG

سری لپ تاپ ASUS ROG (جمهوری گیمرها)یک سری لپ تاپ مخصوص بازی است که توسط ASUS طراحی و تولید شده است. لپ تاپ های ROG با داشتن پردازنده های اینتل Core یا AMD Ryzen،  و کارت های گرافیک اختصاصی مانند NVIDIA GeForce RTX یا AMD Radeon و رم، برای بازی کردن بسیار مناسب هستند.

همچنین طراحی بی نظیر کیبورد و تاچ پد، نورپردازی RGB قابل شخصی سازی، چیدمان کیبورد مخصوص بازی و تاچ پدهای دقیق هستند.

نمایشگر فوق العاده این لپ تاپ با رزولوشن بالا توانسته نظرات گیمرها را به خود جلب کند از پورت های مختلفی در این لپ تاپ استفاده شده است که شامل چندین پورت USB  از جمله درگاه تایپ  C و تاندربولت، پورت HDMI، جک صوتی و پورت اترنت می باشد. مدل های مختلف سری ROG می‌توان به ROG flow، ROG strix g15، ROG Strix m16  و rogzephyrus  اشاره کرد.

 

لپ تاپTUF Gaming ایسوس

سری TUF gaming ایسوس

یکی از دیگر از سری های گیمینگ لپ تاپ ایسوس، ASUS TUF است که تجربه بازی قابل اطمینان و قابل حمل را ارائه می‌دهد. این لپ تاپ ها به عملکرد عالی و با دوام معروف هستند. صفحه نمایش این نوع از لپ تاپ ها به دلیل باکیفیت بودن تصاویر بسیار محبوب هستند.

TUF گیمینگ ایسوس از پردازنده های نسل یازدهم و دوازدهم با کارت گرافیک بالا پشتیبانی می‌کند و از قدرت برای کارهای سنگین و بازی برخوردار هستند. یکی دیگر از نکات مثبت این لپ تاپ داشتن دو عدد فن در درون دستگاه است و می‌تواند به خوبی لپ تاپ شما را خنک کند و از داغ شدن آن جلوگیری کنند. درگاه های این لپ تاپ شامل USB، TYPEC، HDMI و اترنت می‌باشند.

طول عمر باتری این لپ تاپ ها نسبت به کارایی که دارند مناسب می‌باشند و این سری هم مانند سری های قبلی دارای کیبورد و تاچ پد با نورپردازی خاص می‌باشند.

انواع مختلف از لپ تاپ های TUF ایسوس A16، A17(2023)، A17(2022) ، A15، F17، DASH F15 و  DASHF17 هستند.

سونی وایو AW

سری Chromebook ایسوس

کروم بوک های ایسوس سری لپ تاپ هایی هستند که با سیستم عامل کروم گوگل کار می‌کنند. این لپ تاپ ها برای افرادی طراحی شدند که عمدتاً از برنامه های کاربردی مبتنی بر وب و فضای ذخیره سازی ابری استفاده می‌کنند.

کروم بوک های ایسوس سری لپ تاپ هایی هستند که با سیستم عامل کروم گوگل کار می‌کنند. این لپ تاپ ها برای افرادی طراحی شدند که عمدتاً از برنامه های کاربردی مبتنی بر وب و فضای ذخیره سازی ابری استفاده می‌کنند. کروم بوک های ایسوس گزینه ای سبک و مقرون به صرفه را برای کسانی که به دنبال یک تجربه محاسباتی ساده و کارآمد هستند ارائه می‌دهد.

دستگاه‌های Chromebook ASUS با سیستم عامل Chrome که از قبل نصب شده است کارمی‌کنند ، که بسیار سریع، ایمن و آسان هستند. این لپ تاپ ها برای وب گردی بسیار مناسب هستند. طراحی این لپ تاپ بسیار شیک هستند و بسیار باریک می‌باشند که برای حمل و نقل بسیار راحت می‌باشند. عمر باتری آن ها به دلیل کارایی کم بسیار بالا می‌باشند.

لپ تاپ های سری کروم بوک ایسوس به مدل های cm14، cr1، cx1(cx17000)، cx1(cx1102)، cx1(cx1101) و cx424 دسته بندی می‌شوند.

asus rog zephyrus g14
Asus ZenBook Pro 14 Duo OLED

پرفروش ترین لپ تاپ های ایسوس

همان‌طور که گفتیم لپ تاپ های ایسوس بسیار محبوب هستند و جایگاه بالایی در تولید لپ تاپ های مختلف دارند. در اینجا لپ تاپ های معروف و پرفروش ASUS را معرفی خواهیم کرد.

1-  لپ تاپ Asus ROG  zephyrus g14: این لپ تاپ از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بهترین است و تمام نیاز های مورد استفاده شما را برآورده می‌کند.

2- AUS vivobook pro15: این لپ تاپ به صفحه نمایش عالی و کیفیت فوق العاده معروف است.

3- asus rog zephyrus s17: اگر گیمر هستید این مدل بهترین لپ تاپ گیمینگ است.

4- ASUS Zenbook s13: اگر لپ تاپ قابل حمل و سبک لازم دارید این لپ تاپ، پیشنهاد خوبی می‌باشد.

5- Asus zenbook pro14: بی نظیر در طراحی و تولید محتوا می‌باشد.

لپ تاپ هایی که معرفی شد از بهترین لپ تاپ های ایسوس می‌باشند که تمام کارهای شما در زمینه های مختلف مثل: طراحی، گیمینگ و کارهای روزمره را انجام می‌دهند و شما می‌توانید با داشتن این دستگاه ها به انجام کارهای خود سرعت ببخشید.

نمایندگی لپ تاپ ایسوس

با معرفی شدن برند ایسوس، این شرکت توانست دنیای فناوری را تغیر بدهد و لپ تاپ های به روز به بازار معرفی کرد. این برند توانست رقبای خود را در تولید لپ تاپ و در زمینه فناوری و تکنولوژی کنار بزند تا خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت تولید لپ تاپ به دنیا معرفی کند. همانطور که گفتیم این برند لپ تاپ های زیادی را معرفی و به بازار جهانی عرضه کرد. اگر لپ تاپ ایسوس شما از نظر سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکل شد، می‌توانید به نمایندگی لپ تاپ ایسوس ما برای رفع مشکلات مراجعه کنید و کارشناسان مرکز تعمیرات تخصصی ما با داشتن دانش بالا در زمینه تعمیرات لپ تاپ ایسوس در اسرع وقت مشکلات را شناسایی و به همراه گارانتی معتبر آرتک ایرادات آن ها را رفع می‌کنند.

سوالات متدوال

در ساخت این گوشی از مواد مرغوبی استفاده شده و یک اسکنر اثر انگشت عمودی را در پشت آن قرار داده است. این گوشی شامل سه دکمه خازنی در زیر نمایشگر و یک دوربین در پشت است. دوربین اصلی آن در پشت کمی بیرون زده و در کنار آن یک فلاش LED دوگانه و یک سنسور برای فوکوس خودکار لیزری قرار گرفته است.
 

لپ تاپ های سری X یعنی X۴۵۶، X۵۵۶ و X۷۵۶ می‌باشند را اولین بار معرفی کرد. این لپ تاپ های ۱۴، ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی دارای شاسی تمام فلزی براق، براق یا برس خورده هستند.

لپ تاپ های ایسوس از فناوری محافظت از چشمان در برانر نور لپ تاپ استفاده می‌کنند تا در ساعات طولانی کار کردن با لپ تاپ از رسیدن آسیب جلوگیری کند.

همانطور که اکثر لپ‌تاپ‌های 17 اینچی، از نظر قابلیت حمل عالی نیستند وزن این لپ‌تاپ حدود 2.9 کیلوگرم و ضخامت نسبتاً 30 میلی‌متری دارد، اما قطعاً می‌توانید ساختار محکم آن را در دستان خود احساس کنید. آلومینیوم در نمای بیرونی و داخلی احساس بسیار خوبی دارد و تنها عنصر پلاستیکی قطعه پایینی است.

این لپ تاپ به دلیل مشخصات سخت افزاری بالا برای کارهای سنگین، برنامه نویسی، گرافیکی و معماری بسیار مناسب است و صفحه نمایش آن 4K است.

 ASUS Zenbook  اساساً تلاش این شرکت برای بازسازی Dell XPS 13، یک لپ‌تاپ باریک، سبک و قدرتمند است. یکی از پیشرفت‌های مهم در ASUS Zenbook، داشتن پردازنده نسل دوازدهم اینتل است. جنس بدنه آن تمام آلومینیومی با پلاستیکی که برای پنل نمایشگر آن استفاده شده است، ساخته می‌شود. این لپ تاپ با صفحه نمایش QLED بسیار خیره کننده است. ASUS Zenbook خیره کننده است. این لپ تاپ فوق العاده جمع و جور با ظاهری تمیز و درجه یک است.

zenbook 14pro به دلیل صفحه نمایش فوق العاده و 4K که دارد بسیار محبوب است و برای کارهای گرافیکی بسیار مناسب است.

سری لپ تاپ ASUS ROG (جمهوری گیمرها)یک سری لپ تاپ مخصوص بازی است که توسط ASUS طراحی و تولید شده است. لپ تاپ های ROG با داشتن پردازنده های اینتل Core یا AMD Ryzen،  و کارت های گرافیک اختصاصی مانند NVIDIA GeForce RTX یا AMD Radeon و رم، برای بازی کردن بسیار مناسب هستند. همچنین طراحی بی نظیر کیبورد و تاچ پد، نورپردازی RGB قابل شخصی سازی، چیدمان کیبورد مخصوص بازی و تاچ پدهای دقیق هستند.

یکی از دیگر از سری های گیمینگ لپ تاپ ایسوس، ASUS TUF است که تجربه بازی قابل اطمینان و قابل حمل را ارائه می‌دهد. این لپ تاپ ها به عملکرد عالی و با دوام معروف هستند. صفحه نمایش این نوع از لپ تاپ ها به دلیل باکیفیت بودن تصاویر بسیار محبوب هستند. TUF گیمینگ ایسوس از پردازنده های نسل یازدهم و دوازدهم با کارت گرافیک بالا پشتیبانی می‌کند و از قدرت برای کارهای سنگین و بازی برخوردار هستند. یکی دیگر از نکات مثبت این لپ تاپ داشتن دو عدد فن در درون دستگاه است و می‌تواند به خوبی لپ تاپ شما را خنک کند و از داغ شدن آن جلوگیری کنند. ولتاژ این رم در حدود 1.1 ولت می‌باشد و همچنین به افزایش عمر باتری نیز کمک می‌کند. حافظه این رم نسبت به نسل قبلی می‌تواند به 64 گیگابات تا 512 گیگابایت هم برسد.

مدل های F15 و A17 (2023)  در مقاسیه با مدل های دیگر بسیار برای بازی کردن مناسب هستند.

هر دو سری برای اجرای بازی های سنگین مناسب هستند، اما سری ROG به دلیل سیستم خنک کننده بالا و طراحی متفاوت نسبت به TUF محبوبیت بیشتری دارد، اما این به این معنی نیست که سری TUF مناسب گیم نمی‌باشد بلکه در مقایسه بعضی از مدل ها TUF از ROG مشخصات بهتری دارد.

بله، سری Ghromebook ساخت برند ایسوس می‌باشد که با سیستم عامل کروم کار می‌کند و مناسب وب گردی می‌باشد.

یکی از نکات مثبت لپ تاپ ایسوس، طول عمر باتری های لپ تاپ ایسوس است و همچنین استفاده از پورت های به روز از جمله تایپ c از نکات مثبت این برند است.

استفاده طولانی مدت از لپ تاپ خود باعث داغ شدن لپ تاپ می‌شود البته این فقط مربوط به برند ایسوس نمی‌شود، بلکه این یکی از نقاط ضعف همه لپ تاپ های موجود در بازار است.

اگر لپ تاپ شما دارای مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می‌باشد، می‌توانید به نمایندگی ایسوس ما مراجعه کنید تا این مشکلات را برطرف کنیم.

3/5 - (2 امتیاز)
سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام