جستجو
جستجو

تعمیرات آل این وان در تهران

شماتیک آل این وان اپل آی مک

آل این وان ها یا کامپیوترهای همه کاره (All in One) نسل جدید کامپیوترهای رومیزی هستند که همزمان تمام وظایف کیس و مانیتور و کامپیوترهای قدیمی را انجام می‌دهند. این کامپیوترها تمام سخت افزارهای یک ست کامپیوتری کامل مانند کیس و نمام سخت افزارهای داخلی آن، مانیتور، اسپیکر، وبکم، دانگل و بسیاری دیگر را در خود جا داده است. از جمله برندهای محبوب می‌توان به آل این وان ها اپل یا آی مک، ام اس آی، ایسوس، دل، گیت وی و اچ پی اشاره کرد. در بسیاری از جهات این کامپیوترها نسبت به کامپیوترهای قدیمی برتر هستند و از جمله مزایای آن ها می‌توان به مصرف برق کمتر، بازدهی بالاتر، خرابی کمتر، کاربری بالا، کوچکی و قابلیت حمل بالا اشاره کرد. مرکز تعمیرات تخصصی کامپیوتر آرتک، تمام خدمات تعمیرات آل این وان در تهران را به شما ارائه می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات All in One در تهران و کرج

مرکز تعمیرات تخصصی آرتک، با در اختیار داشتن متخصصین باتجربه و آگاه و البته ابزار بروز، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع آل این وان و کامپیوتر های همه کاره را انجام می‌دهد. این مرکز تمام خدمات خود را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. از جمله تعمیرات رایج کامپیوترهای آل این وان می‌توان به تعمیرات هارد، تعمیرات صفحه نمایش، تعمیرات دکمه پاور، تعمیرات فن و هیت سینک، تعمیرات اسپیکر و میکروفون، تعمیرات وبکم، تعمیرات مادربرد، تعمیرات چیپ های پردازنده و گرافیک و ارتقا این سیستم ها اشاره کرد.

در بسیاری از موارد کاربران کامپیوترهای All in One اپل یا همان آی مک ها به ما مراجعه می‌کنند و می‌خواهند که روی سیستمشان، همراه با سیستم عامل مک، سیستم عامل ویندوز نیز نصب شود تا بتوانند راحت تر با آن کار کنند. بنابراین مهم است که علاوه بر نصب صحیح سیستم عامل و حفظ سیستم عامل مک، درایورهای آن نیز به درستی نصب شوند. برای نصب درایورهای ویندوزی روی iMac، لازم است که از پکیج های Bootcamp استفاده شود. این پکیج ها برای هر دستگاه با مدل متفاوت با هم فرق دارند و حتما باید به طور دقیق نصب شوند.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تخفیف تعمیرات بعدی

شما کاربران گرامی در صورتی که لپ تاپ خود را در این مرکز تعمیر کرده باشید، در صورت نیاز به تعمیر قطعات دیگر لپ تاپ خود یا دستگاه های دیگر، از تخفیف مشتری مداری ما بهره مند می‌شوید.

کمترین زمان تحویل

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه بر تلاش برای ارائه بهترین کیفیت در خدمات خود، سعی می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن لپ تاپ را به شما مشتریان گرامی تحویل دهد. به همین دلیل است که اکثر تعمیرات ما به صورت «یک روزه» انجام می‌گیرد.

قطعات لپ تاپ های نایاب

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه وارد کردن قطعات مختلف لپ تاپ‌ها، به تمامی همکاران وارد کننده قطعات و سخت افزار کامپیوتری دسترسی دارد و می‌تواند در کمترین زمان قطعات مورد نیاز لپ تاپ شما را تامین کند.

تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری کامپیوتر All in One

آل این وان ها دستگاه های بسیار مفید و مقاومی هستند و که به راحتی خراب نمی‌شوند و می‌توانند سال های سال برای کاربران کار کنند. اما به هر حال به مرور زمان ممکن است دچار اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری شوند که نیاز به تعمیر پیدا کنند. تعمیرات سخت افزاری آل این وان ها از جمله خدماتی هستند که در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر آرتک ارائه می‌شوند. تعمیرات این کامپیوتر ها توسط متخصصین مجرب این مجموعه انجام می‌شود و با در اختیار داشتن ابزار بروز، عیب یابی آن را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

تعمیر و تعویض گرافیک آل این وان در تهران

گرافیک دستگاه‌های آل این وان به ندرت به مشکل برمی‌خورند و نیاز به تعمیر آن‌ها به ندرت اتفاق می‌افتد. گرافیک وظیفه پردازش تصاویر را در این دستگاه ها به عهده دارد و تصاویر خروجی را با کیفیت بالاتری ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه این گرافیک ها به صورت آنبرد هستند، بنابراین در صورت تصویر ندادن یا روشن نشدن، یا باید تعمیرات ریبال گرافیک روی آنها انجام شود و یا باید گرافیک از مدار خارج شود. البته گزینه تعویض کامل مادربرد نیز، در صورت پیدا شدن مادربرد آل این وان، می‌تواند مد نظر قرار بگیرد.

تعمیر و تعویض فن آل این وان در تهران

فن آل این وان ها با توجه به اینکه از اجزای فرسایشی است، ممکن است زودتر از بقیه اجزا دچار خرابی شود. هرچند که این فن ها، از سری فن های لپ تاپی با تعداد پره های بالا هستند و مقاومتی بسیار بیشتر نسبت باه فن های لپ تاپ ها و کامپیوتر ها دارند. در صورت آسیب دیدن فن های کامپیوتر های All in One دستگاه بسیار داغ می‌کند و پس از 1 الی 2 دقیقه به صورت خودکار خاموش می‌کند. در بعضی موارد که در ابتدای روشن شدن دستگاه ارور فن یا دمای بسیار بالای پردازنده در قسمت بایوس نمایش داده می‌شود.

تعمیر و تعویض رم آل این وان در تهران

رم های آل این وان ها از سری رم های لپ تاپی هستند. در آی مک ها و در بعضی از مدل های آل این وان در برند های مختلف، 4 دیم رم وجود دارد. یعنی شما می‌توانید با توجه به فرکانس و نوع رم، که معمولاً DDR3 یا DDR4 هستند، آن را به طور قابل توجهی ارتقا دهید. در صورتی که یکی از رم ها خراب باشند یا دیم رم مشکل داشته باشد، در ابتدای روشن شدن تصویر بوت سیستم بالا نمی‌آید و دستگاه 3 بار بوق می‌زند. اگر شما کاربران گرامی نیز چنین مشکلی با کامپیوتر All in One خود دارید، می‌توانید با تماس با همکاران ما از تجربیات ما بهره مند شوید.

تعمیر و تعویض صفحه نمایش آل این وان در تهران

صفحه نمایش All in One های موجود در بازار معمولاً از با کیفیت ترین و مقاوم ترین انواع ال ای دی هستند. در بسیاری از مدل ها مانند آی مک ها، صفحه نمایش زیر یک محافظ شیشه‌ای مقاوم قرار دارد. صفحه نمایش این دستگاه ها معمولاً از بالاترین کیفیت های موجود هستند و حداقل تکنولوژی به کار رفته در آن ها، FullHD است. با توجه به اینکه تکنولوژی این صفحه نمایش ها ال ای دی است، بنابراین احتمال کم نور شدن آن ها کم است و ممکن است در اثر ضربه بشکنند یا دچار پیکسل سوخته شوند. شما می‌توانید برای تعمیر یا تعویض صفحه نمایش آل این وان خود به مرکز تعمیرات تخصصی آرتک مراجعه کنید.

تعمیر و تعویض مادربرد آل این وان در تهران

حیاتی ترین بخش هر دستگاه مادربرد آن است و کامپیوترهای آل این وان از این قائله مستثنی نیستند. مادربرد این دستگاه ها بسیار مقاوم هستند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. لذا به ندرت خرابی در آنها دیده می‌شود. در همان موارد معدود هم عمدتاً با تعمیر مادربرد مشکل رفع می‌شود و دوباره قابل استفاده می‌شود. در صورت نیاز به تعویض مادربرد نیز این مرکز می‌تواند مادربرد آل این وان شما را در کمترین زمان با بهترین قیمت به شما ارائه کند. متخصصین مجرب ما در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک می‌توانند خدمات تعمیرات سخت افزاری مادربرد انواع آل این وان و آی مک را با دقت و سرعت بالا انجام دهند.

تعمیر و تعویض هارد آل این وان در تهران

هارد های کامپیوترهای آل این وان مشابه هاردهایی هستند که بر روی لپ تاپ ها قرار می‌گیرند. همچنین این هاردها دارای بالاترین میزان چرخش دیسک بر دقیقه، بین 7000 تا 7200 دور بر دقیقه، هستند که سرعت بارگذاری ویندوز آن‌ها از هاردهای معمولی بسیار بیشتر می‌شود. یکی دیگر از مزایای آل این وان ها طراحی منحصر به فرد آن‌ها است که سبب افزایش عمر مفید قطعات آن از جمله هارد آن می‌شود. مشکلاتی که عمدتاً مربوط به هارد آل این وان ها می‌شوند، بوت نشدن سیستم، ارور عدم شناسایی دستگاه قابل بوت، کند شدن ناگهانی سیستم و صدا دادن آل این وان می‌باشد.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

ارتقا سخت افزاری آل این وان در تهران

افزایش ظرفیت هارد و رم آل این وان ها یکی از راه های افزایش کارایی و سرعت این دستگاه ها است. همانند لپ تاپ ها و کامپیوتر های دارای کیس، آل این وان ها هم قابلیت ارتقا دارند و از این جهت، مزیتی دو چندان محسوب می‌شوند. یکی دیگر از راه های ارتقا آل این وان، ارتقا نرم افزاری است که می‌توان با نصب ویندوزهای جدیدتر سرعت آن‌ها را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داد. در بسیاری از آل این وان ها افزایش باس و فرکانس رم نیز می‌تواند سرعت آن ها را بالا ببرد.

تعمیرات نرم افزاری آل این وان در تهران

گاهی ممکن است مشکلات ایجاد شده برای سیستم شما مربوط به نرم افزار سیستم باشد نه سخت افزار. در اکثر موارد مشکل به راحتی با یک تعویض ویندوز رفع می‌شود اما در موارد حساس تر اینطور نیست. فرض کنید سیستم All in One شما دارای اطلاعات بسیار مهمی باشد و ناگهان ویندوز دیگر بالا نمی‌آید! در این صورت ممکن است مشکل سخت افزاری باشد اما به هر حال امکان تعویض ویندوز برای شما میسر نیست. بنابراین باید ویندوز را مثل روز اول تعمیر کرد تا سیستم بتواند آن را بارگذاری کند.

متخصصین نرم افزاری ما در مرکز تعمیرات تخصصی آرتک می‌توانند در این به شما کاربران گرامی کمک کنند. با بهره گیری از ابزار و تجهیزات فنی بروز، اطلاعات سیستم های آل این وان شما، به بهترین شکل بازیابی شده و به شما تحویل می‌شوند.

نصب ویندوز روی آل این وان در تهران

برای نصب ویندوز روی آل این وان ها نیازی نیست که دردسر خاصی متحمل شوید. چراکه فرآیند نصب ویندوز روی All in One بسیار مشابه نصب ویندوز روی لپ تاپ و کامپیوتر های دیگر است. چیزی که در اینجا بیشتر اهمیت می‌یابد، نوع فرمت هارد و نوع پارتیشن بندی است که باید مشابه ویندوز اصلی روی دستگاه باشند. همچنین نصب درایورهای آن نیز بسیار اهمیت دارد تا آل این وان در بهترین حالت خود کار کند.

نصب درایورهای آل این وان در تهران

آل این وان ها به داشتن تمام تجهیزات یک کامپیوتر در خود مشهور هستند. از جمله این تجهیزات می‌توان به بلوتوث و وای فای، اسپیکر، مانیتور، دی وی دی رایتر و سایر تجهیزات جانبی اشاره کرد. البته ناگفته نماند که آل این وان های جدید قابلیت های بسیار بیتری نسبت به نسخه های قبلی دارند و علاوه بر این، دارای وزن بسیار کمتری نیز می‌باشند. تمام این تجهیزات برای تطابق یافتن با سیستم عامل نیازمند درایورهای نرم افزاری هستند. این درایورها در واقع یک هماهنگ کننده سخت افزار با نرم افزار هستند که به سیستم عامل اجازه می‌دهند از تمام سخت افزارهایی که به مادربرد متصل هستند به بهترین نحو استفاده شوند.

نصب سیستم عامل مک در تهران

سیستم عامل مکینتاش، یکی از سیستم عامل های روز دنیا است که توسعه دهنده آن شرکت معروف اپل می‌باشد. این شرکت با توجه به مدل هایی که هر سال عرضه می‌کند، یک نسخه جدید از این سیستم عامل را نیز همراه آنها ارائه می‌کند. سیستم عامل مک فقط قابل نصب بر روی دستگاه های تولید شده توسط شرکت اپل می‌باشند. سری های مک بوک پرو،  مک بوک ایر و آی مک از جمله کامپیوترها و لپ تاپ های هستند که قابلیت نصب این سیستم عامل را دارند.

یکی از دلایلی که این سیستم عامل فقط بر روی دستگاه های تولیدی توسط شرکت اپل نصب می‌شوند، این است که سخت افزار این دستگاه ها منطبق با این سیستم عامل است. همچنین بوت هاردهای شرکت اپل بسیار پیشرفته هستند و قابلیت نصب سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت نیز روی آن‌ها وجود دارد. اما این هارد ها فقط روی دستگاه های شرکت اپل کار می‌کنند و کارایی آن‌ها فقط روی دستگاه های دیگر تنها در حد نصب سیستم عامل ویندوز است.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

برندهای رایج کامپیوترهای آل این وان

تقریبا می‌توان گفت که تمام تولیدکنندگان قطعات کامپیوتری و لپ تاپ‌ها، دستی در تولید کامپیوترهای All in One دارند. از جمله شاخص ترین برندهایی که در این حوزه فعالیت دارند می‌توان به اپل، ایسوس، ایسر، دل، گیت وی، اچ پی و اینتل اشاره کرد. آل این وان های آی مک که توسط شرکت اپل طراحی و تولید می‌شوند، نیازی به تعریف ندارند و بهترین کیفیت را در میان برندهای ذکر شده دارند. از تمامی برندهایی که گفته شد، همگی در داخل بازار ایران موجود هستند و به طبع، قطعات آن ها نیز پیدا می‌شوند.

هزینه تعمیرات آل این وان در تهران

تعمیرات آل این وان ها، معمولاً با توجه به اینکه خیلی کم دچار خرابی می‌شوند، بسیار گران و پرهزینه هستند. به جز مواردی مانند تعمیر و تعویض رم و هارد و ارتقا که به نوعی عمومی هستند، سایر تعمیرات تخصصی به خصوص تعمیرات برد و گرافیک، بسیار گران از آب در می‌آیند. شما کاربران گرامی کامپیوترهای آل این وان برای تعمیر دستگاه های خود، می‌توانید از کارشناسان خبره و مجرب ما بهره‌مند شوید. متخصصین ما همه روزه آماده ارائه خدمات تعمیری به شما مشتریان گرامی در اقصی نقاط تهران و شهرستان هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام