تعمیر لپ تاپ ایسوس ASUS

تعمیر لپ تاپ ایسوس ASUS

مرکز تعمیرات لپ تاپ تهران آرتک فعال در زمینه تعمیرات لپ تاپ در تهران می‌باشد. این مرکز تعمیرات تخصصی انواع  لپ تاپ از جمله برند ایسوس با بهره گیری از متخصصین مجرب، ابزار به روز و دسترسی به تامین کنندگان قطعات لپ تاپ آماده است که به شما کابران گرامی ارائه سرویس نماید. اصول مشتری مداری و حفظ حریم خصوصی شما از اولویت‌های ما می‌باشد. همچنین تلاش می‌کنیم حال مشتری را از تمامی لحاظ رعایت کنیم. لازم به ذکر است که تمامی خدمات ما با ارائه 6 ماه ضمانت همراه هستند و در صورت ایجاد هر گونه عیب دیگر در دستگاه شما، رفع آن را به عهده می‌گیرد. همچنین در این مرکز، پس از عیب یابی توسط متخصصین ما، تمام هزینه‌ها خدمت مشتری گفته و سپس اقدام به تعمیر آغاز می‌شود.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

جدول خدمات تعمیرات لپ تاپ آرتک در سال 1402

خدمات سخت افزاری – قیمت(ریال)

خدمات نرم افزاری و هارد – قیمت(ریال)

تعمیر لپ‌تاپ قدیمی در تهران

بسیاری از شما کاربران گرامی ساکن پایتخت دستگاه‌هایی دارید که به مرور زمان مستهلک شده‌اند. با قدیمی شدن این لپ تاپ‌ها، قطعات آن‌ها سخت‌تر پیدا می‌شوند و همچنین دسترسی تامین کنندگان نیز محدود می‌شود. مرکز تعمیرات لپ تاپ تهران آرتک مسئولیت تعمیر لپ تاپ قدیمی شما را به عهده می‌گیرد و می‌تواند در اسرع وقت قطعه مورد نیاز برای تعمیر لپ تاپ شما را تهیه کند. متخصصین ما با اِشراف به بازار قطعات و دسترسی به تامین کنندگان اصلی آماده خدمت رسانی به شما کاربران گرامی هستند.

ویس توضیحات درباره ما

این مرکز متخصصین مجربی در زمینه تعمیرات لپ تاپ تهران

 از همه‌ی مدل‌ها و برندها را دارد.

 عمده برندهایی که برای تعمیر نزد ما آورده می‌شوند عبارتند از:

تعمیر لپ تاپ دِل (Dell)

تعمیر لپ تاپ سونی (Sony)

تعمیر لپ تاپ ایسوس (Asus)

تعمیر لپ تاپ ایسر (Acer)

تعمیر لپ تاپ قدیمی اچ پی (HP)

تعمیر لپ تاپ فوجیتسو (Fujitsu)

تعمیر لپ تاپ لنوو (Lenovo)

تعمیر لپ تاپ اپل (Apple)

تعمیر لپ تاپ مایکروسافت سورفیس (Surface)

تخفیف تعمیرات بعدی

شما کاربران گرامی در صورتی که لپ تاپ خود را در این مرکز تعمیر کرده باشید، در صورت نیاز به تعمیر قطعات دیگر لپ تاپ خود یا دستگاه های دیگر، از تخفیف مشتری مداری ما بهره مند می‌شوید.

کمترین زمان تحویل

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه بر تلاش برای ارائه بهترین کیفیت در خدمات خود، سعی می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن لپ تاپ را به شما مشتریان گرامی تحویل دهد. به همین دلیل است که اکثر تعمیرات ما به صورت «یک روزه» انجام می‌گیرد.

قطعات لپ تاپ های نایاب

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه وارد کردن قطعات مختلف لپ تاپ‌ها، به تمامی همکاران وارد کننده قطعات و سخت افزار کامپیوتری دسترسی دارد و می‌تواند در کمترین زمان قطعات مورد نیاز لپ تاپ شما را تامین کند.

تعمیرگاه های لپ تاپ و موبایل برتر تهران

1.مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک 

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک، با مدیریت مهندس باقری واقع در امیرآباد، تمامی خدمات مربوط به تعمیرات لپ تاپ ایسوس و لوازم جانبی آن را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌نماید. این تیم از متخصصین با دانش و ابزار بروز بهره می‌گیرد و خدمات خود را به صورت تحویل حضوری و تعمیر در محل نیز ارائه می‌کند. تمام کارهای تعمیرات با ارائه ضمانت خدمت مشتریان گرامی ارائه می‌شوند.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

2.تعمیرات لپ تاپ بهاررایانه

تعمیرات لپ تاپ بهاررایانه با سابقه بیش از 25 سال در کوی دانشگاه تهران تحت مدیریت جناب آقای وکیلی، خدمات تعمیرات لپ تاپ ارائه می‌نماید. این مرکز با توجه به سابقه بالای خود تعمیرات انواع دستگاه ها با مشکلات مختلف را انجام می‌دهد و به واسطه دانش خود، تعمیرات دستگاه های جدید را نیز در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

آدرس: تهران امیرآباد کارگر شمالی روبه‌روی خیابان پانزدهم مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه

3.کلینیک موبایل کیا

کلینیک موبایل کیا واقع در محله یوسف آباد خیابان جهان آرا، از مراکز متخصص تعمیرات موبایل، تبلت و لوازم جانبی می‌باشد. این مرکز با در اختیار داشتن متخصصین بروز و ابزار دقیق خدمات تعمیرات موبایل قادر است در کمترین زمان ممکن تلفن همراه شما را تعمیر کند.

آدرس: تهران یوسف آباد خیابان فتحی شقاقی خیابان جهانمهر پلاک 61 کلینیک موبایل کیا

چند سالی است که زندگی انسان ها وابسته به تکنولوزی شده است و افراد برای انجام کارهای مهم و ضروری نیازمند تکنولوژی هستند. در این سال ها برند های گوناگون و مختلفی پا به عرصه جهانی برای تولید لپ تاپ ها گذاشته اند. لپ تاپ ایسوس یکی از این برند هاست که غوغای زیادی به پا کرده است و به یکی از معروف ترین تولیدکنندگان لپ تاپ در دنیا شناخته شده است و خیلی سریع توانست نظر خریداران لپ تاپ را به خود جلب کند. مرکز تعمیرات تخصصی آرتک کلیه خدمات سخت افزاری مربوط به لپ تاپ ایسوس و خدمات نرم افزاری را در سریع ترین زمان و با ارائه گارانتی پس از تعمیر انجام می‌دهد.

به نقل از سایت Android Authority در مورد برند ASUS اینگونه شرح می‌دهد:

وقتی صحبت از رایانه به میان می‌آید، ایسوس برخی از بهترین سخت افزارهای موجود را ارائه می‌دهد. ASUS چه اجزای رایانه شخصی، مانیتور یا لپ تاپ باشد، محصولی برای همه دارد. ASUS دارای سری لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای لپ‌تاپ‌های ویندوزی که می‌توانید در حال حاضر در بازار پیدا کنید.

شرکت ایسوس

تاریخچه برند ایسوس

برند ایسوس در سال 1989 توسط T.H. در تایپه تاسیس شد. تونگ، تد هسو، وین هسیه و ام.تی. لیائو، هر چهار نفر، مهندسان کامپیوتر Acerras مشغول به کار  بودند. در این زمان، تایوان هنوز نتوانسته بود جایگاهی پیشرو در زمینه سخت افزار رایانه ای ایجاد کند.

شرکت اینتل ابتدا پردازنده‌های جدیدی را به شرکت‌های معتبر مانند IBM عرضه می‌کند و شرکت‌های تایوانی باید تقریباً شش ماه برای دریافت نمونه‌های اولیه مهندسی توسط IBM منتظر بمانند. این شرکت یک نمونه اولیه برای یک مادربرد با استفاده از اینتل 486 ساخت، اما مجبور بود برای ساخت این طرح بدون دسترسی به پردازنده واقعی این کار را انجام دهد.

ایسوس به اینتل مراجعه کرد تا از پردازنده ای که ساخته بود برای آزمایش آن درخواست کند، خود اینتل با مادربرد خود مشکل داشت. این شرکت مشکل مادربرد اینتل را حل کرد و مشخص شد که مادربرد خود ایسوس بدون نیاز به تغییر بیشتر به درستی کار می‌کند.

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ ایسوس

شما کاربران گرامی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز درباره مشکلات لپ تاپ خود با ما تماس بگیرید و راه حل آن‌ها را از ما جویا باشید. خدمات سخت افزاری لپ تاپ ایسوز که توسط این متخصصین این مرکز به شما کاربران ارائه می‌شوند عبارتند از:

تعمیر و تعوض ال سی دی لپ تاپ ایسوس

شکستن ال سی دی لپ تاپ یکی از پر هزینه ترین اجزای تعمیرات لپ تاپ، بعد از مادربرد لپ تاپ است. فرقی نمی‌کند که lcd لپ تاپ شما کدام سری از لپ تاپ ایسوس است.  مثلا تاف گیمینگ یا زنبوک باشد، فقط پارت نامبر ال سی دی هر مدل از دستگاه ها متفاوت می‌باشد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ آرتک، تعمیر و رفع کلیه مشکلات و عیوب ساختاری انواع صفحه نمایش و تعویض صفحه نمایش لپتاپ ایسوس را در بالاترین سطح کیفی، انجام می‌دهد. به هر حال تعویض ال سی دی لپ تاپ بسته به نوع آن می‌تواند هزینه های مختلفی داشته باشد.

تعمیر و تعویض پورت های لپ تاپ ایسوس

امروزه در رایانه ها، مجموعه گسترده ای از رابط ها تعبیه شده. از USB گرفته تا پورت های نو ظهوری مثل USB Type-C هر کدام کاربردی دارند که روزی ممکن است به کمک شما بیایند. لپ تاپ ها بر اثر نحوه کارکرد کاربر از آن‌ها، معمولا پورت های یو اس بی لپ تاپ ها زودتر از بقیه پورت‌ها مستهلک و خراب می‌شوند. اما یکی از نقاط قوت لپ تاپ های ایسوس این است که دارای کیفیت بالایی از لحاظ پورت های تعبیه نسبت به برند های دیگر دارا هستند.

با این حال اصلا جای نگرانی نیست و اگر پورت لپ تاپ شما دچار مشکل شد، با هزینه و قیمت بسیار مناسب تعمیر یا تعویض می‌گردد و مانند روز اول کاربر می‌تواند به راحتی از آن ها استفاده کند.

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسوس

منبع اصلی تأمین انرژی دستگاه هنگام عدم اتصال شارژر، باطری لپ تاپ است. باطری لپ تاپ بر اثر عمر و طریقه نگهداری باطری، طول مدتی که می‌توان از آن استفاده نمود را مشخص می‌کند. معمولا باتری های داخلی انواع لپ تاپ‌ها ظرفیت بالاتری نسبت به باتری های خارجی لپ تاپ ها دارند.

از دیگر نقاط قوت لپ تاپ ایسوس در زمینه حفظ و نگهداری باتری نسبت به لپ تاپ های برند های دیگر پیشرو هستند اما طول عمر کم تری دارند. البته تعمیر و تعویض باطری های برند ASUS هزینه و قیمت کمتری دارد.

تعمیر و تعویض فن لپ تاپ ایسوس

خراب شدن یا صدا دادن فن لپ تاپ ایسوس باعث داغ شدن بیش از حد و خاموش شدن لپ تاپ ایسوس می‌شود. 

همچنین باعث آسیب دیدن سی پی یو یا گرافیک لپ تاپ  می‌گردد. با این حال نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم که آیا لپ تاپ های ایسوس بیش از حد داغ می‌شوند یا خیر، چون این امر ضعف کلیه لپ تاپ های موجود است و راهکارهایی مثل سرویس فن لپ تاپ یا تمیز کردن آن ها می‌تواند از آسیب رسیدن به قطعات داخلی جلوگیری کنند.

تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ ایسوس

شارژر لپ تاپ یکی از قطعات اصلی و کاربردی لپ تاپ است. با اینکه خارج از لپ تاپ طراحی شده، اما نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. آداپتور لپ تاپ حکم منبع تغذیه برق لپ تاپ را دارد که باتری را شارژ می‌کند یا اگر لپ تاپ باتری نداشته باشد، مستقیما آن را روشن می‌کند. تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ از جمله مواردی است که کاربران ممکن است با آن روبرو شوند. معمولا شارژر سری‌های مختلف لپ تاپ های ایسوس باهم متفاوت است.

تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ ایسوس

قاب های لپ تاپ جزو قسمت هایی از لپ تاپ است که دائماً در معرض شکستگی و آسیب قرار دارد. قاب ها انواع مختلفی دارند و هرکدام از این قاب ها وظیفه محافظت از قطعات مختلف لپ تاپ را دارد. لپ تاپ های ASUS معمولا قاب محافظ لولا ندارند، ولی دیگر انواع قاب ها را دارا هستند. قاب ها براثر سقوط لپ تاپ از ارتفاع یا ضربه دچار آسیب می‌شوند. در لپ تاپ آرتک انواع قاب های لپ تاپ ایسوس تعمیر و تعویض می‌گردد.

تعمیر و تعویض لولا لپ تاپ ایسوس

لولا در لپ تاپ جزء قطعات مکانیکی و پر استهلاک به شمار می‌رود. لولا به دلیل فشار و وزن زیادی که تحمل می‌کند، دچار آسیب دیدگی می‌شوند. شکستگی پایه و قاب انواع لپ تاپ های ایسوس بیشتر بر اثر استفاده زیاد یا استفاده بد صورت می‌گیرد.

جهت پیشگیری از خرابی لولا‌ی لپ تاپ خود می‌بایست هر از چند گاهی این قطعه را از بابت سفتی، لقی و باقی موارد بررسی و سرویس کرد. بیش از حد سفت یا شل بودن لولا منجر به شکستن لولا می‌شود و باعث شکستن قاب هم می‌شود. تعمیر و تعویض لولا و پایه لپ تاپ asus هزینه و قیمت بسیار کمی دارد.

تعمیر و تعویض کیبرد لپ تاپ ایسوس

یکی دیگر  از اجزای پر کارکرد لپ تاپ، کیبرد آن است. کیبرد لپ تاپ در واقع یکی از رابط‌های ارتباطی(مانند موس) با سیستم کامپیوتری است. کیبورد لپ تاپ ایسوس یک دستگاه ورودی است که برای وارد کردن کاراکترها و عملکردها به سیستم رایانه با فشار دادن دکمه ها یا کلیدها استفاده می‌شود.

صفحه کلید بعضی از سری های لپ تاپ ایسوس دارای نور پس زمینه می‌باشد و برخی از آن ها بدون back light هستند. تعویض و تعمیر کیبورد جزیره ای یکم پیچیده است چون برای تعویض و تعمیر آن باید کل قاب دور کیبورد باز شود و عوض شود.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم کنارگذر گمنام) پلاک 32

تعمیر و تعویض کابل فلت تصویر لپ تاپ ایسوس

کابل فلت یکی از قطعاتی است که تعمیر یا تعویض می‌گردد و وظیفه کابل فلت انتقال تصاویر و داده‌ها از مادربرد لپ‌تاپ به LED و LCD یا همان صفحه نمایش لپ تاپ است. پارگی یا قطعی کابل فلت لپ تاپ ایسوس باعث می‌شود زمانی که درب لپ تاپ را باز و بسته می‌کنید، تصویر قطع شود.

خرابی فلت لپ تاپ علائمی مانند سیاه شدن صفحه نمایش و ظاهر شدن خطوط افقی و عمودی می‌تواند داشته باشد.

تعمیر و تعویض اسپیکر لپ تاپ ایسوس

از آن جایی که لپ تاپ ها معمولا از اسپیکر قدرتمندی استفاده نمی‌کنند، ممکن است در طول زمان و با بالا بردن بیش از حد صدای آن، دچار خرابی شوند. در این مواقع تنها راه حل، خرید اسپیکر اورجینال لپتاپ ایسوس است.

اسپیکر داخلی لپ تاپ ایسوس برخلاف اسپیکرها و بلندگوهای معمول قطعه‌ای ظریف و کوچک است که با توجه به حجم داخلی لپ‌تاپ طراحی شده‌ است. بلندگوهای لپ تاپ عموماً به صورت 2 عددی در لپ تاپ تعبیه شده‌اند و به کارت صدا متصل می‌شوند.

ویدیو های آموزشی

تعمیر و تعویض سوکت شارژ لپ تاپ ایسوس

سوکت شارژ لپ تاپ از قسمت های مهم سخت افزارهای لپ تاپ است. معمولا سوکت شارژ لپ تاپ ایسوس ممکن است براثر استفاده زیاد یا کشیدن بد شارژر یا حتی در اثر اتفاق‌های مختلف این قسمت آسیب ببینید.

عمر سوکت شارژ ها بسته به ساخت لپ تاپ های مختلف متفاوت می‌باشد. مثلا سوکت شارژ لپ تاپ ایسوس 14 اینچی عمر بسیار کوتاهی دارد و به دلیل طراحی آن زود قطع می‌شود یا برخی از سوکت شارژ های لپ تاپ بر اثر شکستگی لولا آسیب می‌بیند. همچنین معیوب بودن سوکت شارژ لپ تاپ می‌تواند به مادربرد هم آسیب برساند.

تعمیر و تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسوس

تاچ پد لپ تاپ یکی از قطعاتی است در لپ تاپ‌ها دچار اشکال می‌گردد و کاربر را با دردسر مواجه می‌سازد. در صورت معیوب بودن صفحه لمسی، لپ تاپ دیگر قادر به تشخیص حرکت و موقعیت انگشت کاربر نخواهد بود و دیگر به دستورات کاربر پاسخی نخواهد داد. عموما عدم کارکرد تاچ پد لپ تاپ، احتمالاً برای کاربری که عادت به استفاده از موس ندارد، دردسرساز است. 

هزینه تعویض آن ها نیز با هم، بنا به مدل آن ها متفاوت است. تاچ پدهای سری های مختلف لپ تاپ ایسوس از نظر ساخت سخت افزاری با هم متفاوت هستند و نحوه تعمیر و تعویض آن ها با هم فرق می‌کند.

تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ ایسوس

مادربرد لپ تاپ به عنوان قلب دستگاه شما است و تمام قطعات دیگر از طریق مادربرد به هم متصل می‌شوند و اگر مادربرد آسیب ببیند، لپ تاپ شما قادر به انجام هیچ کاری نخواهد بود. Mainboard لپ تاپ شما ممکن است به دلایل مختلف آسیب ببیند. یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای لپ تاپ ایسوس شما بیفتد، خرابی مادربرد است.

اگر مادربرد شما سوخته باشد و قابل تعمیر نباشد، بهتر است یک لپ تاپ جدید بخرید زیرا مادربرد لپ تاپ بسیار گران است و ضمانت نامه‌ای ندارد. برد اصلی لپ تاپ های مختلف از برندهای ایسوس، ممکن است خراب شوند حتی اگر از با کیفیت ترین برندهای بازار ساخته شده باشند. همچنین قیمت و هزینه تعویض مادربرد با توجه به برند و سری مشخصات با هم متفاوت است.

تعمیر و تعویض هیت سینک لپ تاپ ایسوس

هیت سینک ها برای افزایش سرعت لپ تاپ ها به کار گرفته می‌شوند. اگرچه اصطلاح هیت سینک احتمالاً چیزی نیست که اکثر مردم با شنیدن کلمه رایانه به آن فکر کنند، اما باید اینطور باشد.

هیت سینک ها در لپ تاپ های ایسوس با سایر برند ها متفاوت و طبق معماری مادربورد طراحی می‌شوند. هیت سینک ها ازجنس مسی و زینک می‌باشند که به علت خاصیت رسانایی بالا قابل تعمیر بوده و از حساسیت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این هیت سینک ها می‌توانند قطعات داخلی لپ تاپ را هنگام کار و بازی خنک نگه دارند. عملا بدون هیت سینک لپ تاپ شما بسیار داغ خواهد شد و علاوه بر این باعث آسیب به قطعات داخلی شما می‌شود.

تعمیر و تعویض بایوس لپ تاپ ایسوس

BIOS (بایوس) مخفف Basic Input/Output System است. بایوس لپ تاپ وظیفه اجرای اولیه لپ تاپ را دارد و در صورت اختلال در این چیپ لپ تاپ شما روشن نمی‌شود. یکی از ایرادات عمده لپ تاپ های ایسوس، مشکل در بایوس است و برای رفع آن شما می‌توانید آن ها را آپدیت کنید و اگر مشکل حل نشد، باید بایوس لپ تاپ تعویض گردد.

بایوس به عنوان اصلی ترین سیستم عامل لپ تاپ ها شناخته شده است. زمانی که شما لپ تاپ را راه اندازی می‌کنید، ابتدا باید بایوس را تنظیم کنید و سپس ویندوز را نصب کنید.

تعمیر و تعویض دی وی دی رایتر لپ تاپ ایسوس

DVD Writer یا درایو نوری یا optical Drive یا بلوری، سخت افزاری است که وظیفه نوشتن و خواندن اطلاعات از روی انواع DVD و CD را دارد.

سری های قدیمی تر لپ تاپ‌های ایسوس، دارای دی وی دی رایتر داخل لپ تاپ می‌باشند. اما نسل جدید از سری های جدید لپ تاپ ایسوس دارای دی وی دی رایتر نیستند و شما برای استفاده از سی دی، نیاز به دی وی رایتر اکسترنال دارید تا بتوانید این امر را انجام دهید. در کل هزینه تعمیر و تعویض هر سری از این نوع لپ تاپ ها متفاوت است.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تعمیر نرم افزاری لپ تاپ ایسوس

نصب انواع ویندوز و سیستم عامل و نرم افزار های تخصصی و عمومی از جمله خدماتی است که این مرکز تعمیرات به مشتریان ارائه می‌کند. همچنین متخصصین ما در زمینه رفع عیوب نرم افزاری لپ تاپ ایسوس نیز مهارت دارند و می‌توانند به شما کاربران گرامی کمک کنند. گاهی ممکن است مشکلاتی با لپ تاپ ایسوس خود داشته باشید که به نظر سخت افزاری بیایند، اما نرم افزاری هستند! از جمله خدمات نرم افزاری لپ تاپ ما عبارتند از:

نصب ویندوز لپ تاپ ایسوس

نصب و تعویض ویندوز لپ تاپ یکی از مهم ترین کارها می‌باشد که کاربران هم می‌توانند این کار را انجام بدهند. زمانی که لپ تاپ شما سرعت پایینی دارد و همه برنامه‌های شما به کندی باز می‌شوند، قطعا لپ تاپ شما نیاز به تعویض ویندوز دارد.

معمولا مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس، با برخی از ویندوز ها یعنی 7.8.9.10.11 سازگار می‌باشند البته این بدین معنی نیست اگر دستگاه شما قدیمی باشد با بروز ترین ویندوز ها سازگار نیستند بلکه شما با ارتقای رم و هارد لپ تاپ می‌توانید از بروز ترین نرم افزار ها برخوردار شوید.

نصب درایور لپ تاپ ایسوس

 بعد از نصب ویندوز نوبت به نصب درایورها می‌رسد. درایورها در لپ تاپ رابطی بین سیستم عامل و سخت‌افزار هستند به گونه‌ای که به برنامه‌ها این اجازه را می‌دهد تا از سخت افزارهای لپ تاپ استفاده کنید.

البته نصب درایور کار سخت و دشواری نیست جزء چند کلیک ساده. اما توجه داشته باشید برای نصب درایور باید مطابق با مدل دقیق لپ تاپ خود آن ها را دانلود کنید و سپس درایور های دانلود شده را نصب کنید تا با لپ تاپ شما سازگار باشد.

نصب ویندوز روی ماشین مجازی لپ تاپ ایسوس

نصب ماشین مجازی یکی از فناوری های به روز است که شما می‌توانید آن را بر روی ویندوز لپ تاپ خود پیاده سازی کنید. زمانی که شما درخواست استفاده از چند ویندوز به صورت همزمان و مجزا را دارید می‌توانید ماشین مجازی را در لپ تاپ خود نصب کنید.

شما باید فایلISO مطابق با ویندوز را نصب کنید و سپس آن را بر روی لپ تاپ خود اجرا کنید.

رفع کندی و هنگی سیستم لپ‌تاپ ایسوس

اصطلاح هنگ کردن در واقع مربوط به ویندوز است. معمولا مشکلات نرم افزاری باعث هنگ کردن لپ تاپ می‌شود. اگر با واژه فریز شدن در لپ تاپ  مواجه شدید منظور همان هنگ کردن سیستم است. به هر حال هنگ کردن لپ تاپ خیلی آزار دهنده است، اما جای نگرانی نیست با بستن برنامه های اضافی باز شده و تعویض ویندوز می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

نصب آنتی ویروس لپ تاپ ایسوس

آنتی ویروس نرم افزاری برای از بین بردن ویروس های موجود در لپ تاپ است. در واقع هنگامی شما از لپ تاپ خود استفاده می‌کنید ممکن برنامه‌های ویروسی یا اصطلاحا بد افزار را در لپ تاپ خود نصب کنید یا استفاده از فلش USB که حاوی ویروس است می‌تواند لپ تاپ ایسوس شما را ویروسی کند و عملکرد لپ تاپ شما را مختل خواهد کرد.

به همین منظور استفاده از آنتی ویروس برای حذف این ویروس ها ضروری است و شما حتما باید از این نرم افزار استفاده کنید.

بک آپ گیری و ریستور ویندوز لپ تاپ ایسوس

ویندوزهای 10 و 11 دارای بک آپ گیری خودکار هستند و شما می‌توانید به آسانی این کار را انجام دهید. معمولا زمانی که فایل های لپ تاپ شما دچار ویروس می‌شوند ممکن است اطلاعات ضروری و مهم خود را از دست بدهید.

به همین منظور اگر فایل های موجود در لپ تاپ شما مهم می‌باشد، باید از آن ها بک آپ بگیرید. می‌توانید از نرم افزار های مختلف هم برای بک آپ گرفتن استفاده کنید.

تعمیر آب خوردگی لپ تاپ ایسوس

آب خوردگی لپ تاپ از جمله معدود خرابی هایی است که ناخواسته اتفاق می‌افتد و می‌تواند موجب خرابی های دیگری شود. زمانی که لپ تاپ شما دچار آب خوردگی شد سریعا آن را از برق خارج کنید و باتری آن را جدا کنید. 

اگر لپ تاپ ایسوس شما در هر سری از آن دچار آب خوردگی شد، شما می‌توانید به مرکز تخصصی لپ تاپ آرتک مراجعه کنید تا تیم لپ تاپ آرتک مشکل لپ تاپ شما را حل کند.

تعمیر اتصالی لپ تاپ ایسوس

علت های زیادی برای اتصالی کردن لپ تاپ وجود دارد. زمانی که لپ تاپ شما دچار آب خوردگی یا نوسانات برق می‌شود، ممکن است لپ تاپ شما اتصالی کند.

اگر لپ تاپ ایسوس شما دچار اتصالی شد برای رفع این مشکل، می‌توانید به تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک مراجعه کنید.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تعمیر لپ تاپ ایسوس در محل

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک خدمات تعمیر در محل نیز ارائه می‌کند. این مرکز با در اختیار داشتن کارشناسان سیار در سرتاسر تهران، می‌تواند به شما کاربران در محل خودتان خدمات ارائه کند. در صورتی که شما کاربران عزیز به دلیل مشکلات رفت و آمد و ترافیک می‌توانید با برقراری تماس با ما از این خدمات استفاده کنید.

هر نوع از لپ تاپ ایسوس شما با هر مدلی که باشد کارشناسان سیار ما برای رفع مشکل لپ تاپ شما اقدام خواهند کرد. 

تعمیر لپ تاپ ایسوس در شهرستان

اگر شما کاربران عزیز خارج از تهران ساکن هستید، همکاران ما در اسرع وقت به شما خدمات و سرویس ارائه می‌‎دهند. هر زمانی که لپتاپ شما دچار مشکل شد، شما می‌توانید با مرکز تعمیرات لپ تاپ آرتک ارتباط برقرار کنید و همکاران به صورت حضوری یا غیر حضوری سیستم شما را تحویل می‌گیرند تا بتوانند مشکل لپ تاپ شما را حل کنند.

ویدیو های آموزشی

تعمیر لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس با توجه به قدمت و کیفیت کاری که عرضه می‌کنند همیشه زبانزد عام و خاص بودند. این شرکت در سال 1989 تاسیس شد و به هیچ وجه قابل قیاس با شکل امروزی خود نیست. طراحی های فوق العاده در انواع لپ تاپ و علی الخصوص لپ تاپ های گیمینگ این شرکت بسیار مشهور است. با این حال و با تمام کیفیت موجود در این دستگاها امکان خراب شدن آن ها وجود دارد. مرکز تعمیرات تخصصی آرتک می‌تواند با بهترین کیفیت جانبی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ASUS شما را برطرف کند.

برند ایسوس در سال 1989 توسط T.H در تایپه تاسیس شد. تونگ، تد هسو، وین هسیه و ام تی لیائو، هر چهار نفر، مهندسان کامپیوتر Acerras مشغول به کار  بودند. در این زمان، تایوان هنوز نتوانسته بود جایگاهی پیشرو در زمینه سخت افزار رایانه ای ایجاد کند.

سوکت شارژ لپ تاپ یکی از مهم ترین قسمت های سخت افزارهای لپ تاپ است. معمولا سوکت شارژ لپ تاپ ایسوس ممکن است براثر استفاده زیاد یا کشیدن بد شارژر یا حتی در اثر اتفاق‌های مختلف این قسمت آسیب ببینید.

بله، خراب شدن یا صدا دادن فن لپ تاپ ایسوس باعث داغ شدن بیش از حد و خاموش شدن لپ تاپ ایسوس می‌شود.  همچنین باعث آسیب دیدن سی پی یو یا گرافیک لپ تاپ می‌گردد. با این حال نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم که آیا لپ تاپ های ایسوس بیش از حد داغ می‌شوند یا خیر، چون این امر ضعف کلیه لپ تاپ های موجود است.

اگر مادربرد شما سوخته باشد و قابل تعمیر نباشد، بهتر است یک لپ تاپ جدید بخرید زیرا مادربرد لپ تاپ بسیار گران است و ضمانت نامه‌ای ندارد.

 

جهت پیشگیری از خرابی لولا‌ی لپ تاپ خود می‌بایست هر از چند گاهی این قطعه را از بابت سفتی، لقی و باقی موارد بررسی و سرویس کرد. بیش از حد سفت یا شل بودن لولا منجر به شکستن لولا می‌شود و باعث شکستن قاب هم می‌شود.

هیت سینک ها برای افزایش سرعت لپ تاپ ها به کار گرفته می‌شوند. اگرچه اصطلاح هیت سینک احتمالاً چیزی نیست که اکثر مردم با شنیدن کلمه رایانه به آن فکر کنند، اما باید اینطور باشد.

BIOS (بایوس) مخفف Basic Input/Output System است. بایوس لپ تاپ وظیفه اجرای اولیه لپ تاپ را دارد و در صورت اختلال در این چیپ لپ تاپ شما روشن نمی‌شود. یکی از ایرادات عمده لپ تاپ های ایسوس مشکل در بایوس است و برای رفع آن شما می‌توانید آن ها را آپدیت کنید.

نصب ماشین مجازی یکی از فناوری های به روز است که شما می‌توانید آن را بر روی ویندوز لپ تاپ خود پیاده سازی کنید. زمانی که شما درخواست استفاده از چند ویندوز به صورت همزمان و مجزا را دارید می‌توانید ماشین مجازی را در لپ تاپ خود نصب کنید.

اصطلاح هنگ کردن در واقع مربوط به ویندوز است. معمولا مشکلات نرم افزاری باعث هنگ کردن لپ تاپ می‌شود. اگر با واژه فریز شدن در لپ تاپ  مواجه شدید منظور همان هنگ کردن سیستم است.

آنتی ویروس نرم افزاری برای از بین بردن ویروس های موجود در لپ تاپ است. در واقع هنگامی شما از لپ تاپ خود استفاده می‌کنید ممکن برنامه‌های ویروسی یا اصطلاحا بد افزار را در لپ تاپ خود نصب کنید یا استفاده از فلش USB که حاوی ویروس است می‌تواند لپ تاپ ایسوس شما را ویروسی کند و عملکرد لپ تاپ شما را مختل خواهد کرد.

آب خوردگی لپ تاپ از جمله معدود خرابی هایی است که ناخواسته اتفاق می‌افتد و می‌تواند موجب خرابی های دیگری شود. زمانی که لپ تاپ شما دچار آب خوردگی شد سریعا آن را از برق خارج کنید و باتری آن را جدا کنید. 

به دلیل نازک بودن بدنه لپ تاپ و عدم وجود فضای کافی این قطعه حذف و دیگر قطعات جایگزین آن شده‌اند.

 

اسپیکر داخلی لپ تاپ برخلاف اسپیکرها و بلندگوهای معمول قطعه‌ای ظریف و کوچک است که با توجه به حجم داخلی لپ‌تاپ طراحی شده‌ است. بلندگوهای لپ تاپ عموماً به صورت 2 عددی در لپ تاپ تعبیه شده‌اند و به کارت صدا متصل می‌شوند.

صفحه کلید بعضی از سری های لپ تاپ ایسوس دارای نور پس زمینه می‌باشد و برخی از آن ها بدون back light هستند. تعویض و تعمیر کیبورد جزیره ای یکم پیچیده است چون برای تعویض و تعمیر آن باید کل قاب دور کیبورد باز شود و عوض شود.

بله، با استفاده از کول پد های فن می‌توان دمای لپ تاپ را کنترل کرد. همچنین شما می‌توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ آرتک مراجعه کنید و فن خود را سرویس کامل کنید تا از بیش حد داغ شدن لپ تاپ خود جلوگیری کنید.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تخفیف تعمیرات بعدی

شما کاربران گرامی در صورتی که لپ تاپ خود را در این مرکز تعمیر کرده باشید، در صورت نیاز به تعمیر قطعات دیگر لپ تاپ خود یا دستگاه های دیگر، از تخفیف مشتری مداری ما بهره مند می‌شوید.

کمترین زمان تحویل

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه بر تلاش برای ارائه بهترین کیفیت در خدمات خود، سعی می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن لپ تاپ را به شما مشتریان گرامی تحویل دهد. به همین دلیل است که اکثر تعمیرات ما به صورت «یک روزه» انجام می‌گیرد.

قطعات لپ تاپ های نایاب

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه وارد کردن قطعات مختلف لپ تاپ‌ها، به تمامی همکاران وارد کننده قطعات و سخت افزار کامپیوتری دسترسی دارد و می‌تواند در کمترین زمان قطعات مورد نیاز لپ تاپ شما را تامین کند.

5/5 - (1 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام