نمایندگی لپ تاپ سرفیس

سرفیس

کمپانی مایکروسافت یکی از معروف ترین کمپانی‌های جهان است. معروف بودن این کمپانی تا به این اندازه است که تقریبا همه افراد جهان با مایکروسافت آشنا هستند و یا از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. لپ تاپ‌های این شرکت جزو محبوب ترین و پر طرفدارترین محصولاتی هستند که این کمپانی تولید می‌کند. اگر شما عزیزان قصد خرید لپ تاپ سرفیس یا تعمیر آن را دارید و به اطلاعات کاملی در رابطه با لپ تاپ سرفیس نیاز دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با کمپانی مایکروسافت و محصولات آن آشنا بوید. شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان نمایندگی لپ تاپ سرفیس با انتشار این مقاله قصد دارد تا تمامی اطلاعات مورد نیاز، در رابطه با لپ تاپ‌های سرفیس را با هدف افزایش رضایت شما مشتریان عزیزن و گرانقدر در اختیار شما عزیزان قرار بدهد.

به نقل از سایت coolblue در رابطه با لپ تاپ‌های سرفیس:

 لپ تاپ سرفیس مایکروسافت لپ تاپی است که می توانید تمام روز بدون نیاز به شارژ آن کار کنید. زیرا باتری این لپ تاپ های مایکروسافت تا 14.5 ساعت دوام می آورد. علاوه بر این، به لطف وزن سبک تنها 1.25 کیلوگرم، می توانید به راحتی لپ تاپ سرفیس را با خود ببرید. پوشش آلکانترا در اطراف کیبورد باعث شده تا این نوت بوک لوکس و منحصر به فرد به نظر برسد. در این صفحه، تمام لپ‌تاپ‌های مختلف سرفیس مایکروسافت را در مجموعه ما پیدا خواهید کرد. اینکه کدام یک برای شما مناسب است بستگی به شرایط شما دارد. اگر اغلب لپ‌تاپ را در حال حرکت می‌برید، اندازه کوچک‌تر را انتخاب کنید یا اگر از لپ‌تاپ به طور عمده در یک نقطه استفاده می‌کنید، اندازه بزرگ‌تر را انتخاب کنید.

شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت

مایکروسافت یاMicrocomputer software یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکننده‌های کالاهای دیجیتال در جهان  است. این شرکت چند ملیتی آمریکایی یکی از گران قیمت ترین کمپانی‌های جهان است که درآمد سالانه فوق العاده‌ای را دارا می‌باشد. این شرکت تقریبا در تمامی زمینه‌های دیجتال ورود کرده و انواع و اقسام محصولات این شرکت در اختیار مردم جهان است. شرکت مایکرو سافت یکی از شرکت‌هایی است که بشر بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های خود را به آن بدهکار است. در ادامه بخشی از تاریخچه این شرکت بزرگ را برای شما عزیزان بازگو کرده ایم.

تاریخچه شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در سال 1975 توسط دو دوست صمیمی به نام‌های بیل گیتس و پل آلن تاسیس شد. این شرکت در ابتدا برای توسعه مترجم‌های برنامه‌نویسی برای کامپیوترهای آلتیر 8800 کار می‌کردند. یکی از مهمترین اقداماتی که شرکت مایکروسافت را در سکوی پرتاب به سوی موفیت قرار داد امضای قرارداد با شرکت ibm بود. طی این قرارداد شرکت ibm با مایکروسافت  توافق کرد که مایکروسافت سیستم‌عامل  را برای کامپیوترهای شخصی IBM توسعه دهد. در سال 1985 مایکروسافت یکی از مهمترین محصولات خودرا عرضه کرد.

ویندوز 1 یکی از مهمترین محصولاتی است که مایکروسافت تولید و عرضه کرد. این شرکت در سال 1986 به عنوان یک شرکت بازار سهام عمل می‌کرد. این تغییر نشان از رشد شرکت و تأثیر آن در بازارهای مالی داخلی و بین‌المللی دارد. در سال 1989 مایکروسافت دومین محصول نرم افاری خود یعنی آفیس را تولید و عرضه کرد. دومین اقدامی که موجب شد این شرکت سرعت بیشتری در پیشرفت بگیرد انتخاب بیل گیتس به عنوان مدیر عامل ceo بود که پس از آن رشد چشمگیر دیگری را آغاز کرد.

محصولات

محصولات شرکت مایکروسافت 

شرکت مایکروسافت محصولات مختلفی را تولید کرده است که به طور تقریبی تمامی افراد جهان حداقل از یک محصول این شرکت استفاده می‌کنند. این شرکت بسیاری محصولات نرم افزاری و سخت افزاری مهم را تولید می‌کند. شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان نمایندگی لپ تاپ سرفیس برای آشنیایی بیشتر شما عزیزان با محصولات این شرکت برخی از محصولات آن را به طور کلی خدمت شما عزیزان معرفی کرده است. برخی از مهمترین محصولات شرکت مایکروسافت عبارت است ازسیستم عامل‌های ویندوز، نرم افزار آفیس، فضای ابری و خدمات آن، محصولات تحقیقی و توسعه یافته که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

سیستم عامل‌های ویندوز

یکی از مهمترین محصولاتی که شرکت مایکروسافت به بازار عرضه کرد ویندوز بود. این نرم افزار بسیار مهم در ابتدا به عنوان یک نرم افزار که کارهای گرافیکی لپ تاپ‌های شخصی را انجام می‌داد به بازار عرضه شد. در ادامه و با گذشت مدت زمان کمی ویندوز به یکی از سیستم عامل‌های پر کاربرد جهان تبدیل شد. ویندوز یکی از محصولاتی بود که مایکروسافت در توسعه آن بسیار کوشید و سری‌های مختلفی از 1 تا 11 این محصول را روانه بازار کرده است. برای استفاده از این محصول مایکروسافت ابتدا باید نصب ویندوز را بر روی دستگاه خود انجام دهید.

ویندوز
آفیس

نرم افزار آفیس

آفیس دومین نرم افزار پرکاربردی بود که مایکروسافت آن را تولید کرد. این نرم افزار بسیار پر کاربرد بسیار از افرادی که علاقمند به تولید محتوا بودند را به خود جلب کرد. نرم افزار آفیس با توجه به زیر مجموعه‌هایی که دارد بسیاری از اعمال تولید محتوا را انجام می‌دهد به طوری که در تقریبا تمامی عملیات‌های تولید محتوا را می‌توان بدون هیچ نرم افزار دیگری تولید کرد. برخی از زیر مجموعه‌های نرم افزار آفیس عبارت است از Word، اکسل، پاورپوینت، اکسس و سایر نرم‌افزارهای دفتری که بسیار پر کاربرد هستند. البته باید هر چند وقت یکبار نصبت به بروزرسانی نرم افزارهای خود اقدام کنید.

کنسول‌های بازی

اولین محصولاتی که شرکت مایکروسافت برای بازی کردن طراحی کرد ایکس باکس‌های این شرکت بود. با ورود ایکس باکس‌های این شرکت به بازارهای جهانی، هیجان جدیدی از گیم وارد جهان بازیکنان شد. ایکس باکس‌های این شرکت چند مدل مختلف مانند ایکس‌باکس، ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس‌باکس وان، کینکت و ایکس‌باکس سری ایکس را تولید کرده است. شما عزیزان برای در یافت هر یک از محصولات مایکروسافت می‌توانید به نمایندگی‌های آن مراجعه کنید.

ایکس باکس سرفیس
فضای ابری

فضای ابری

خدمات ابری مایکروسافت تحت نام “Microsoft Azure” ارائه می‌شود. Azure یک پلتفرم ابری کامل است که به شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان امکان اجرای و مدیریت برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف در محیطی ابری فراهم می‌کند. بنابراین، Microsoft Azure یکی از معتبرترین و مورد اعتمادترین پلتفرم‌های ابری در دنیا است و به شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها و خدمات خود را در یک محیط امن و بسیار انعطاف‌پذیر اجرا و مدیریت کنند. 

هوش مصنوعی

یکی از مهمترین و آینده نگرانه ترین صنعت‌هایی که شرکت مایکروسافت به آن ورود کرده هوش مصنوعی است. شرکت مایکروسافت در زمینه‌های مختلف در رابطه با هوش مصنوعی فعالیت دارد. لازم به ذکر است بخش عظیمی از پیشرفت هوش مصنوعی به دست مایکروسافت تحقق یافته است.

لپ تاپ‌های سرفیس

لپ تاپ‌های سرفیس 

لپ تاپ‌های سرفیس که یکی از بهترین و پر کاربردترین محصولات شرکت مایکروسافت هستند دارای قابلیت‌های فوق العاده‌ای هستند. از جمله قابلیت‌های این لپ تاپ‌های می‌توان به قابلیت تبدیل آنها به تبلت و کارا بودن آنها هم در حالت تبلت و هم در حالت لپ تاپ اشاره کرد. این محصولات شرکت مایکروسافت دارای زیبایی و کارایی بالایی هستند که همین امر موجب شده تا محصولات این شرکت در بازارهای جهانی پر طرفدار باشد.

 

سری‌های مختلف لپ تاپ سرفیس 

لپ تاپ‌های شرکت سرفیس یکی از بهترین محصولات این شرکت هستند که انواع مختلی دارند. سری‌های مختلف لپ تاپ‌های این شرکت دارای مشخصات و کاربردهای متفاوتی هستند که در ادامه همه آنها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

سری های مختلف لپ تاپ سرفیس
لپ تاپ سرفیس سری پرو

لپ تاپ سرفیس سری Surface Pro 

سری پرو یکی از بهترین سری‌های لپ تاپ‌های شرکت سرفیس است که دارای طراحی بسیار زیبا است. این سری به عنوان یک دستگاه با قابلیت تبدیل به تبلت و لپ تاپ شناخته می‌شود. بخش بسیار بزرگی از زیبایی ظاهری این لپ تاپ به دلیل قاب لپ تاپ است. قاب این سری از لپ تاپ سرفیس از جنس آلومینیوم است که باعث سبک تر شدن و زیبا تر شدن این سری از لپ تاپ سر فیس می‌شود. این سری از لپ تاپ سرفیس دارای 9 نسل مختلف است که در ادامه مشخصات فنی این لپ تاپ‌ها را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم.  

لپ تاپ سرفیس پرو 1

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 1

پردازنده: Intel Core i3، i5، یا i7 (نسل ششم).

رم: 4 گیگابایت، 8 گیگابایت، یا 16 گیگابایت LPDDR3.

هارد: حافظه داخلی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت تا 1 ترابایت.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است. این سری از لپ تاپ‌های سرفیس دارای کیفیت بالایی هستند اما اگر لپ تاپ شما دچار مشکل سخت افزاری شد شما می‌توانید با مراجعه به تعمیرات لپ تاپ آرتک که بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران است نسبت به عیب یابی سخت افزاری دستگاه خود اقدام نمایید و از مشکلات دستگاه خود آگاه شوید. 

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 2

پردازنده: از پردازنده Intel Core i5 دو هسته‌ای استفاده می‌کرد.

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 4 گیگابایت یا بالاتر

هارد: حافظه این سری معمولا 64 یا 128 گیگابایت ssd هستند.

سیستم عامل: این مدل ویندوز 10 را جوابگو است.

سرفیس پرو 3

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 3

پردازنده: Intel Pentium Gold Processor 4415Y.

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 4 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 64 گیگابایت تا 512 گیگابایت ssd هستند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است.

لپ تاپ سرفیس پرو 4

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 4

پردازنده: Intel Core i3، i5، یا i7 (نسل ششم).

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزا یا کارت‌های گرافیک مدل‌های مدمور مثل Intel UHD Graphics 620 یا Intel Iris Xe Graphics بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است.

لپ تاپ سرفیس پرو 5

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 5

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5 / i7.

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا بالاتر ssd هستند.

کارت گرافیک: دارای کار گرافیک INTEL مخصوص.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10  را جوابگو است. لازم به ذکر وبکم لپ تاپ‌های سرفیس از ویژگی‌های خوب برخوردار است.

لپ تاپ سرفیس پرو 6

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 6

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5 / i7.

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا بالاتر ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزا یا کارت‌های گرافیک مدل‌های مدمور مثل Intel UHD Graphics 620 بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است.

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 7

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7 

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 16 گیگابایت یا بالاتر

هارد: حافظه این سری معمولا 512 یا 1 ترابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزا یا کارت‌های گرافیک مدل‌های Intel Iris بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است

لپ تاپ سرفیس پرو 8

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 8

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7 

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر

هارد: حافظه این سری معمولا 512  گیگابایت بایت یا بالاتر ssd هستند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است

لپ تاپ سرفیس پر 9

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 9

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7.

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 تا 1 ترابایت ssd هستند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است.

لپ تاپ سرفیس سری Surface Go 

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ با قابلیت تبدیل شدن به تبلت هستید سری گو لپ تاپ سرفیس بهترین گزینه از نظر شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک نمایندگی لپ تاپ سرفیس است. سری گو لپ تاپ سرفیس دارای قیمت بسیار مناسبی است و همچنین زیبایی و کیفیت خاصی را دارا است. علاوه بر تمام ویژگی‌های گفته شده این سری از لپ تاپ‌های سرفیس دارای کیبردهای فوق العده زیبایی هستند که بسیاری از مشتریان سخت پسند را به خود جلب می‌کند. گو دارای سه نسل متفاوت است که در ادامه این سه نسل را توضیح خواهیم داد.

لپ تاپ سرفیس سری go

مشخصات لپ تاپ سرفیس گو 1 

پردازنده: از پردازنده‌های اینتل Core m3  و پنتیوم 4415Y استفاده می‌کند.

رم: RAM  با ظرفیت 4 گیگابایت یا 8.

هارد: حافظه این سری معمولا 64 یا 128 گیگابایت ssd هستند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است.

این مدل دارای های ولتاژهای فوق العاده‌ای هستند که شما عزیزان را برای مدت زمان طولانی از تعویض های ولتاژ بی نیاز می‌سازد.

لپ تاپ سرفیس گو1

مشخصات لپ تاپ سرفیس گو 2 

پردازنده: این دستگاه از پردازنده‌های Intel Core m3 و Intel Pentium Gold استفاده می‌کند.

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 4 گیگابایت یا 8 گیگابایت

هارد: حافظه این سری معمولا 64 یا 128 گیگابایت ssd هستند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز10  را جوابگو است.

با توجه به اینکه این لپ تاپ‌ها فاقد دی وی دی رایتر هستند شما می‌توانید برای استفاده از دی وی دی یک دی وی دی رایتر اکسترنال خریداری کنید.

لپ تاپ سرفیس گو 2

مشخصات لپ تاپ سرفیس گو 3 

پردازنده: این دستگاه از پردازنده‌های Intel Core m3 و Intel Pentium Gold استفاده می‌کند.

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 4 گیگابایت یا 8 گیگابایت

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترابایت ssd هستند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز10  را جوابگو است.

لپ تاپ‌های توشیبا دارای فن بسیار خوبی هستند. اما با گذشت زمان می‌بایست فن خود را به سرویس کامل فن لپ تاپ ببرید که اگر در این کار سهل انگاری کنید، لپ تاپ شما نیازمند تعمیرفن لپ تاپ یا تعویض فن لپ تاپ می‌شود.

لپ تاپ سرفیس گو 3

لپ تاپ سرفیس سری Surface STUDIO  

بسیاری از عزیزان گرافیک کار یا کسانی که کارهای تولید محتوا انجام می‌دهند به لپ تاپ‌هایی با این قابلیت نیاز دارند که به توانند هم به کمک دست( به صورت تبلت) و هم با ماوس به صورت دسکتاپ از آن استفاده کنند. خبر خوش شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان نمایندگی لپ تاپ سرفیس برای این عزیزان این است که دیگر نیازی به جستجو برای به دست آوردن این سیستم نیست. شرکت مایکروسافت با تولید این سری از لپ تاپ سرفیس نیاز شما عزیزان را بر طرف کرده است. نکته‌ای که در خرید این لپ تاپ به چشم می‌خورد این است که این سری دارای تاچ و ال سی دی های فوق‌العاده‌ای هستند که شما عزیزان را از تعویض تاچ و ال سی دی در طولانی مدت و با استفاده صحیح بی نیاز می‌سازند.

لپ تاپ سرفیس استودیو 1

مشخصات لپ تاپ سرفیس استودیو 1

 

پردازنده: پردازنده: از پردازنده‌های Intel Core i5 و Core i7 بهره‌برد.

رم: شما عزیزان می‌توانید این دستگاه را با حافظه RAM مختلف تا 32 گیگابایت تنظیم کنید.

هارد: Surface Studio 1 دارای هارد دیسک هایبریدی با ظرفیت 1 ترابایت یا 2 ترابایت بهره‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است. یکی از نکاتی که لازم به ذکر است لپ تاپ های سرفیس دارای شارژر مگنتی است که خود شارژر در هنگام نزدیک کردن به سوکت شارژر لپ تاپ به راحتی و با سرعت به داخل آن می‌رود. همین امر موجب می‌شود شما کمتر به تعمیر شارژر لپ تاپ نیاز پیدا کنید.

لپ تاپ سرفیس استودیو2

مشخصات لپ تاپ سرفیس استودیو 2

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5 / i7 

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر

هارد: دستگاه دارای هارد دیسک هایبریدی با ظرفیت 1 ترابایت یا 2 ترابایت بهره‌برد

کارت گرافیک: Surface Studio 2 از کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 با ظرفیت 6 گیگابایت یا NVIDIA GeForce GTX 1070 با ظرفیت 8 گیگابایت بهره‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

لپ تاپ سرفیس سری Surface book 

محصول دیگری که تعمیرات لپ تاپ آرتک لازم می‌داند خدمت شما عزیزان معرفی کند سری بوک لپ تاپ سرفیس است. این سری از لپ تاپ سرفیس همانند سری‌های دیگر لپ تاپ سرفیس دارای قابلیت تبدیل شدن به تبلت است. این سری از لپ تاپ سرفیس همانند سری‌های دیگر دارای کیفیت فوق العاده‌ای است. تفاوت عمده ای که لپ تاپ‌های سرفیس را با بقیه لپ تاپ‌ها متفاوت می‌سازد وجود اسپیکرهای فوق العاده‌ی آن است. کیفیت اسپیکرهای سری بوک به قدر خوب است که موارخیلی محدود برای تعویض اسپیکر آن مبه تعمیرات لپ تاپ مراجعه می‌کنند.

لپ تاپ سرفیس book

مشخصات لپ تاپ سرفیس بوک 1

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7.

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزا یا کارت‌های گرافیک مدل‌های Intel UHD Graphics 620 یا Intel Iris Xe Graphics بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

لپ تاپ سرفیس بوک 1

مشخصات لپ تاپ سرفیس بوک 2

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7.

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزا یا کارت‌های گرافیک مدل‌های Intel UHD Graphics 620 یا Intel Iris Xe Graphics بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

لپ تاپ سرفیس بوک 2

مشخصات لپ تاپ سرفیس بوک 3

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7.

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزا یا کارت‌های گرافیک مدل‌های Intel UHD Graphics 620 یا Intel Iris Xe Graphics بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

لپ تاپ سرفیس بوک 3
لپ تاپ سرفیس سری laptop

لپ تاپ سرفیس سری Surface Laptop 

این سری از لپ تاپ‌های سرفیس همانند سری‌های دیگر با قابلیت تبدیل به تبلت طراحی شده اند. ویژگی بسیار مهمی که در این نوع طراحی به چشم می‌خورد استفاده هم زمان از تاچ و کیبرد است. بخش عمهده‌ای از مشتریان و طرفداران این لپ تاپ‌‌های افراد خاص پسند هستند پس اگر شما هم جزو افراد سخت پسند هستید بهترین گزینه از نظر تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان نمایندگی لپ تاپ سرفیس برای شما عزیزان همین لپ تاپ‌ها است. طراحی به این سبک ویژیگی دیگر نیر دارد و آن این اسن که این لپ تاپ ها لولای لپ تاپ ندارند. همین امر موجب می‌شود شما در آینده نیاز به تعویض لولای لپ تاپ یا تعمیر لولای لپ تاپ نداشته باشید.
لپ تاپ سرفیس لپ تاپ

مشخصات لپ تاپ سرفیس لپ تاپ 1

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7 

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزا یا کارت‌های گرافیک مدل‌های Intel UHD Graphics 620 یا Intel Iris Xe Graphics بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است

لپ تاپ سرفیس لپ تاپ 2

مشخصات لپ تاپ سرفیس لپ تاپ 2

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7 

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزا یا کارت‌های گرافیک مدل‌های Intel UHD Graphics 620 یا Intel Iris Xe Graphics بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است

لپ تاپ سرفیس لپ تاپ 3

مشخصات لپ تاپ سرفیس لپ تاپ 3

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7 

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزا یا کارت‌های گرافیک مدل‌های Intel UHD Graphics 620 یا Intel Iris Xe Graphics بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است

لپ تاپ سرفیس لپ تاپ 4

مشخصات لپ تاپ سرفیس لپ تاپ 4

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7 

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزا یا کارت‌های گرافیک مدل‌های Intel UHD Graphics 620 یا Intel Iris Xe Graphics بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است

لپ تاپ سرفیس لپ تاپ 5

مشخصات لپ تاپ سرفیس لپ تاپ 5

پردازنده: این مدل داری cpu: Intel core i5/i7 

رم: RAM DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک Intel UHD Graphics 620 یا Intel Iris Xe Graphics بهره می‌برد.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است

نمایندگی لپ تاپ SURFACE

شرکت‌هایی که نمایندگی لپ تاپ سرفیس را بر عهده دارند هر کدام دارای وظایف خاصی هستند که در ادامه برخی از این وظایف را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. البته وظایفی که در ادامه نام برده می‌شود بسته به افرادی که در نمایندگی لپ تاپ سرفیس حضور دارند با شدت و ضعف صورت می‌گیرد که بهترین نمایندگی لپ تاپ سرفیس تعمیرات لپ تاپ آرتک است که دارای کارشنان بسیار متخصص می‌باشد.

مشاوره  در هنگام فروش محصولات 

اولین موردی که شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان بهترین نمایندگی لپ تاپ سرفیس لازم می‌داند خدمت شما عزیزان معرفی کند، مشاوره در حین فروش محصول است. یکی از مهمترین نکاتی که در حین خرید می‌توان به آن اشاره کرد همین مورد است چراکه اگر افراد به درستی نسبت به خرید لپ تاپ اقدام نکنند با گذشت زمان با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

مشاوره

تعمیرات لپ تاپ سرفیس

تعمیرات لپ تاپ سرفیس یکی از مهمترین دغدغه‌های مشتریان است زیرا همانطور که می‌دانید با گذشت زمان تمامی لپ تاپ‌های موجود به سرویس لپ تاپ یا گاها تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارند. وجود نمایندگی لپ تاپ سرفیس به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که در زمان نیازمندی به تعمیر لپ تاپ به مشکل بر نمی‌خورند.

آموزش‌های اولیه در رابطه با محصولات

نمایندگی‌های لپ تاپ اچ پی همواره آموزش‌هایی در زمینه‌های مختلف برای شما عزیزان قرار می‌دهند. این آموزش‌ها در زمینه‌های مختلفی برای شما ارائه می‌شود. بهترین نمایندگی لپ تاپ hpشرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک است که بهترین آموزش‌های ممکن را در زمینه‌های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

نمایندگی لپ تاپ سرفیس

مایکروسافت یکی از بهترین تولید کننده‌های لپ تاپ در جهان است که لپ تاپ‌های خود را با برند سرفیس به سراسر جهان صادر می‌کند. یکی از دلایلی که لپ تاپ‌های این شرکت در جهان معروف شده اند قابلیت تبدیل آنها به تبلت است. پشتیبانی محصولات یکی از مهمترین دغدغه‌های هر خریداری است که خوشبختانه شرکت سرفیس برای این مشکل راه‌حل بسیار خوبی اندیشیده است. مایکرو سافت با هدف افزایش رضایت مشتریان خود اقدم اعطای نمایندگی در سراسر جهان کرده است که شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک یکی از نمایندگی‌های برتر لپ تاپ سرفیس در ایران است. 

شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک با دارا بودن انواع متخصصین در حوزه نرم افزار و سخت افزار انواع خدمان نرم افزاری مانند بوت سیستم، بک آپ گیری و ریستور ویندوز، نصب درایور، نصب ویندوز روی ماشین مجازی و… و انواع خدمات سخت افزاری مانند تعویض پورت usb vga hdmi، تعمیر تاچ پد وکلیک، تعمیر بایوس و… را برای شما عزیزان انجام می‌دهد.

سوالات متداول

لپ تاپ سرفیس دارای پنج مدل سرفیس پرو، سرفیس گو، سرفیس استودیو، سرفیس لپ تاپ و سرفیس بوک است

لپ‌تاپ سرفیس دارای صفحه‌نمایش PixelSense با کیفیت بالا با رنگ‌های پر جنب و جوش و وضوح بالا است که معمولاً بسته به مدل، در انواع 13.5 یا 15 اینچی است.

عمر باتری یک لپ تاپ سرفیس بسته به مدل خاص و کاربرد آن می تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی بین 8 تا 15 ساعت متغیر است و آن را با سایر لپ تاپ های هم رده خود رقابت می کند.

لپ‌تاپ‌های سرفیس بسته به مدل و پیکربندی، از طیف وسیعی از پردازنده‌های اینتل و AMD استفاده می‌کنند. آنها می توانند شامل پردازنده های Core i5، Core i7 یا AMD Ryzen باشند.

لپ‌تاپ‌های سرفیس معمولاً دارای رم لحیم‌شده و فضای ذخیره‌سازی غیرقابل ارتقا هستند، بنابراین مهم است که هنگام خرید پیکربندی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

لپ تاپ های سرفیس سیستم عامل ویندوز را اجرا می کنند. نسخه خاص ممکن است بسته به تاریخ انتشار متفاوت باشد، اما معمولاً برای مدل‌های جدیدتر ویندوز 10 یا ویندوز 11 است.

بله، لپ‌تاپ سرفیس با قلم سرفیس سازگار است و امکان ورودی قلم و ویژگی‌هایی مانند جوهر و طراحی را فراهم می‌کند.

لپ‌تاپ‌های سرفیس بسته به مدل، در رنگ‌های مختلفی از جمله پلاتینیوم، آبی یخی، ماسه‌سنگ، آبی کبالت و مشکی مات در دسترس هستند.

لپ‌تاپ سرفیس در اندازه‌های مختلف، از جمله انواع 13.5 و 15 اینچی عرضه می‌شود و وضوح‌های صفحه نمایش متفاوتی را ارائه می‌کند، معمولاً 2256 در 1504 پیکسل یا 2496 در 1664 پیکسل.

گزینه‌های اتصال در لپ‌تاپ سرفیس معمولاً شامل USB-A، USB-C، سرفیس کانکت، جک هدفون و سرفیس داک برای اتصال طولانی‌تر است.

گزینه‌های اتصال در لپ‌تاپ سرفیس معمولاً شامل USB-A، USB-C، سرفیس کانکت، جک هدفون و سرفیس داک برای اتصال طولانی‌تر است.

صفحه‌کلید و ترک‌پد لپ‌تاپ سرفیس به‌خاطر احساس راحت و واکنش‌پذیری که دارند، شناخته می‌شوند و آن را به دستگاهی دلپذیر برای تایپ و استفاده طولانی تبدیل می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های سرفیس در برخی مدل‌ها از ساختاری شیک و درجه یک با شاسی آلومینیومی و صفحه‌کلید نرم پوشیده شده با پارچه آلکانترا بهره می‌برند.

بسیاری از لپ‌تاپ‌های سرفیس از Windows Hello پشتیبانی می‌کنند که امکان تشخیص چهره برای ورود سریع و ایمن را فراهم می‌کند.

لپ‌تاپ‌های سرفیس از ویژگی‌های نرم‌افزاری مایکروسافت بهره می‌برند و می‌توانند طیف وسیعی از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای موجود در اکوسیستم ویندوز را اجرا کنند.

بهترین گزینه برای انواع خدمات تعمیرات لپ تاپ سرفیس مراجعه به نمایندگی لپ تاپ سرفیس است که بهترین گزینه در بین سایر نمایندگی‌های سرفیس شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک است.

5/5 - (1 امتیاز)
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمان
رحمان
5 ماه قبل

شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک مشکلات فن لپ تاپ سرفیس را هم برطرف میکند؟

سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام