تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface

شاید برای هر کدام از مالکین لپ تاپ های سرفیس، خرابی لپ تاپ بدترین خبر ممکن باشد. تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface به دلیل برند لوکس و گران‌قیمت و همچنین  تکنولوژی پیشرفته قطعات آن معمولا به قدری پر هزینه است که گاهی ما را از تعمیر لپ تاپ سورفیس Surface منصرف میکند. انجام برخی از انواع تعمیرات لپ تاپ سرفیس همانند تعویض تاچ و ال سی دی لپ تاپ، تعویض پورت‌های لپ تاپ، تعویض اسپیکر، تعویض باطری لپ تاپ، میتواند حساسیت و دشواری خاص خود را داشته باشد. چرا که تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface به دلیل برند لوکس و گران و تکنولوژی پیشرفته کاری حساس و سخت و تخصصی است.

مجموعه تعمیرات لپ تاپ آرتک با بیش از 10 سال تجربه و بیش از 7،000 نمونه تعمیرات موفق لپ تاپ، آماده انجام صفر تا صد پروسه تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface برای دستگاه شما مشتریان عزیز است. معمولا دغدغه مشتریان عزیز در هنگام مواجهه با خرابی لپ تاپ سرفیس بعد از هزینه تعمیرات، تهیه قطعه اصل و با کیفیت باشد. این دغدغه کاملا منطقی است چرا که تعویض قطعات آسیب دیده با قطعات بی‌کیفیت، میتواند خسارات دو چندانی برای لپتاپ سرفیس ما به بار بیاورد.

ما در شرکت آرتک با تکیه بر شبکه تامین قطعات گسترده خود، می‌توانیم اصالت و کیفیت قطعات مورد استفاده خود در تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface را ضمانت کنیم. به‌علاوه، شرکت آرتک با ارائه دایره گسترده‌ای از گزینه‌ها، انتخاب قطعه تعویضی را براساس بودجه و کیفیت مورد نظر بر عهده مشتریان عزیز قراربدهد. به اینگونه مشتریان محترم بهترین انتخاب را با توجه به اولویت های خود داشته باشند.

تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تخفیف تعمیرات بعدی

شما کاربران گرامی در صورت استفاده از خدمات این مرکز، چنانچه به تعمیر قطعات دیگر لپ تاپ خود یا دستگاه های دیگر نیاز پیدا کردید ، از پلن های تخفیفی ما برخوردار خواهید شد.

کمترین زمان تحویل

راهبرد مجموعه آرتک در کنار کیفیت خدمات، سرعت عمل در انجام تعمیرات در راستای ارج نهادن به وقت ارزشمند مشتریان عزیز است. به همین دلیل بیشتر تعمیرات ما به صورت «یک روزه» انجام می‌گیرد.

تامین قطعات نایاب

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه وارد کردن قطعات مختلف لپ تاپ‌ها، به تمامی همکاران وارد کننده قطعات و سخت افزار کامپیوتری دسترسی دارد و می‌تواند در کمترین زمان قطعات مورد نیاز لپ تاپ شما را تامین کند.

به نقل از وبسایت nigelfrank.com

بر اساس ادعای رئیس بخش سخت افزار ماکروسافت آقای پانوس پانای، لپ تاپ های سرفیس در پاسخ به نیاز دانشجویان برای یک لپ تاپ نازک و کاربردی طراحی و ساخته شد. و البته این هیچ آسیبی به ماکروسافت نمی رساند که با لپ تاپ های رده بالای خود به دنبال کاهش سهم بازار لپ تاپ های مک بوک و کروم بوک باشد.

شناخت تاریخچه پیش از تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface

پیش از شروع تعمیرات لپ تاپ سرفیس بهتر است کمی با تاریخچه شرکت ماکروسافت و برند سرفیس آشنا شویم. چرا که دانستن این موضوع جدای از بحث تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface برای افزایش معلومات ما نسبت به ماکروسافت و برند سرفیس کمک کننده است. گذشته از آن دانستن تاریخچه برندی همچون ماکروسافت که سالهاست با نوآوری های خود، زندگی روزمره ما را دستخوش تغییرات زیادی قرارداده، برای بسیاری از ما جذاب است.

اولین لوگو ماکروسافت

تاریخچه شرکت ماکروسافت

بنیان‌گذاران شرکت ماکروسافت دو دوست قدیمی به نام های پائول آلن و بیل گیتس هستند. این دو دوست و همکار تا پیش از تاسیس شرکت ماکروسافت مشغول به برنامه نویسی برای رایانه های ابتدائی بودند. در ژانویه 1975 شرکت میکرو با تولید رایانه آلتیر 8800، نخستین رایانه های شخصی را به دنیا معرفی کرد. پس از معرفی این دستگاه آقای بیل گیتس توانست خود و دوستش پاول الن را یه این شرکت معرفی کرده و به استخدام این شرکت دربیاورد. حاصل همکاری این دو دوست و شرکت میکرو، مترجم Altair Basic بود که دستگاه معروف و محبوب آتاری برپایه همین نرم افزار ساخته شد. مدتی پس از این همکاری موفق شرکت ماکروسافت با مدیر عاملی بیل گیتس تاسیس شد. در سال 1977 اولین دفتر بین المللی شرکت ماکروسافت در ژاپن تاسیس شد.

اولین سیستم عامل شرکت ماکروسافت با نام زنیکس در سال 1980 به دنیا معرفی شد. از سال 1980 تاکنون، ماکروسافت به نوآوری خود در زمینه طراحی سیستم عامل‌ و ویندوزهای مختلف کامپیوتری ادامه داد تا جایی که امروزه، سیستم عامل بیشتر لپ تاپ‌ها و کامپیوتر های بازار از این سیستم عامل استفاده میکنند هستند. از آنجایی که همه لپ تاپ های سرفیس ساخت شرکت ماکروسافت بوده و با سیستم عامل ویندوز که ساخت همین شرکت میباشد عرضه میشوند؛ شناخت نرم افزارهای ساخت شرکت ماکروسافت در تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface خصوصا در بخش نرم افزار میتواند کمک کننده باشد.

اولین سازندگان لپ تاپ سرفیس Surface

تاریخچه لپ تاپ سرفیس 

پس شناخت تاریخچه شرکت ماکروسافت، حالا نوبت آن است که برای داشتن بهترین عملکرد در تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface، با تاریخچه و ماهیت سرفیس آشنا شویم.

تولید لپ تاپ های سرفیس در شرکت ماکروسافت، از سال 2009 با جمع آوری یک تیم از طراحان و متخصصان حرفه ای این حوزه، ایده یک لپ تاپ نازک، سبک و چند کاره آغاز شد. این لپ تاپ ها از همان ابتدای تولید، قابلیت های خاص و ویژه‌ای همچون سبک بودن، قابلیت جدا شدن صفحه نمایش از کیبورد و استفاده به عنوان تبلت و در عین حال قدرت سخت افزاری قابل قبول، انقلابی در حوزه لپ تاپ بودند. این لپ تاپ ها از سال 2010 تا کنون، در سری ها و مدل های مختلفی به بازار عرضه شدند که هر کدام دارای ویژگی های ظاهری، سخت افزاری و نرم افزار خاص خود بودند. برای مثال لولای لپ تاپ و یا مادربرد که سی پی یو لپ تاپ و رم لپ تاپ و تمامی چیپ های لپ تاپ بر روی آن قرار میگیرند، در هر کدام از این سری‌ها با توجه به نیاز بازار هدف، به شکل خاصی طراحی شده.

نکات خاص تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface

هر نوعی از لپ تاپ‌ها دارای راه و روش و شگرد خاص خود برای انجام تعمیرات هستند. لپ‌تاپ‌های سرفیس برای قابلیت‌های خاصی همچون حمل پذیری بالا، جداشوندگی کیبورد از نمایشگر طراحی شده اند. این قابلیت‌ها گاها انجام تعمیرات لپ تاپ سرفیس را کمی دشوار تر میکند. البته گفتنی است که ما در لپ تاپ های سرفیس، به دلیل ساختار خاص این لپ تاپ ها نیازی به تعویض دی وی دی رایتر نخواهد بود. برای بررسی ویژگی‌های به خصوص تعمیرات لپتاپ سرفیس در ادامه با ما همراه باشید.

نکات تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface

قاب لپ تاپ سرفیس

در لپ تاپ‌های سرفیس به دلیل عدم استفاده از پیچ و مهره و اتصال قاب لپ تاپ به وسیله چسب، باز کردن قاب لپتاپ جهت تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface به خودی خود، یک پروسه سخت، حساس و زمانبر خواهد بود. و در صورت بروز شکستگی و آسیب دیدگی در قاب لپ تاپ سرفیس، ترمیم قاب آن به دلیل جنس فلزی آن نوع قاب ها ممکن نخواهد بود. به همین جهت باید برای تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface خود به دنبال بهترین تعمیرکار لپ تاپ باشید. معمولا بهترین تعمیرکار لپ تاپ برای هر لپ تاپ سرفیس، نمایندگی لپ تاپ سرفیس میباشد. 

ال سی دی سی دی لپ تاپ سرفیس

نمایشگر و کابل فلت

پس از قاب، مشکل بعدی ما در تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface، تاچ و ال سی دی آن هاست. نمایشگر لپ تاپ های سرفیس به دلیل وجود قابلیت لمسی در آن ها نسبت به نمایشگر باقی لپ تاپ ها بسیار گران تر بوده و در بسیاری از موارد در صورت بروز خرابی در این نمایشگرها تعمیر آنان به صرفه نخواهد بود. به علاوه کابل فلت، یعنی همان کابلی که وظیفه انتقال تصاویر از مادربرد به نمایشگر را دارد، به دلیل وجود قابلیت لمسی با بقیه نمایشگرها هم از نظر قیمت و هم از نظر ویژگی های فنی متفاوت ات و تعمیر و تعویض کابل فلت لپ تاپ سرفیس دقت و تخصص خاص خود را میطلبد.

تاچ پد و کلیک و کیبورد در لپ تاپ های سرفیس

در بیشتر مدل‌های لپ تاپ‌های سرفیس به دلیل وجود قابلیت جداشوندگی صفحه نمایش از مجموعه کیبورد و تاچ پد و کلیک. تمام قسمت های مهم و با ارزش لپ تاپ در قسمت صفحه نمایش قراردارند. به همین دلیل در این نوع از لپ تاپ های سرفیس، مجموعه کیبورد و تاچ پد لپ تاپ از پیچیدگی و اهمیت چندانی برخوردار نبوده و در بیشتر مواقع در هنگام خرابی کیبورد، به جای تعمیر کیبرد لپ تاپ، آن را تعویض میکنیم. 

اما در برخی دیگر از مدل های سرفیس، به دلیل متصل بودن کیبورد و نمایشگر لپ تاپ همانند لپ تاپ های دیگر، تمامی قسمت های مهم و حیاتی لپ تاپ در زیرکیبورد قرار دارد. به همین دلیل در این نوع از لپ تاپ های سرفیس، نمی توان به محض مشاهده خرابی در لپ تاپ، فورا قید استفاده از آنان را زد. پس در نتیجه در هنگام مشاهده خرابی 

کیبورد لپ تاپ سرفیس Surface
های ولتاز لپ تاپ سرفیس

تعویض های ولتاژ 

در صنعت برق، به طور کلی دو نوع جریان AC و DC وجود دارد.جریان AC  یا همان جریان برق متناوب شهری بسیار قدرتمند بوده و ورود این جریان به لپ تاپ باعث آسیب های جبران ناپذیری به لپ تاپ ما خواهد شد. در تمامی لپ تاپ ها، آداپتور شارژر لپ تاپ وظیفه تبدیل جریان برق قدرتمند AC به DC را دارند. برق AC به وسیله آداپتور به جریان DC تبدیل شده و وارد باتری لپ تاپ میشود.

تقریبا تمامی قطعات لپ تاپ از جریان ضعیف شده DC تغذیه میکنند. اما در این بین، پنل بک لایت ال سی دی، که وظیفه تامین نور نمایشگر لپ تاپ ما را دارد با ولتاژی بالاتر از ولتاژ بقیه قسمت های لپ تاپ عمل میکند. قطعه اینورتر یا های ولتاژ لپ تاپ وظیفه تبدیل برق ضعیف شده DC را به جریانی کمی قوی تر برای تغذیه اینورتر دارد.

های ولتاژ لپ تاپ سرفیس به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص نمایشگر های این نوع لپ تاپ‌ها ساختار مخصوص به خود را دارند. این قطعات لپ تاپ های سرفیس به دلیل خاص و کمیاب بودن برند سرفیس در بازار ایران به سختی و با قیمت بالا یافت میشوند.

چیپ وای فای و شبکه سرفیس

چیپ وای فای در لپ تاپ‌ها قطعه ای متصل به مادربرد لپ تاپ است که امکان سخت افزاری را برای اتصال به وای فای ایجاد میکند. 

در صورت متصل نشدن لپ تاپ به وای فای خرابی این چیپ میتواند در کنار پاک شدن و یا آسیب دیدن درایور ها یک از دلایل این مشکل باشد.

این چیپ در بیشتر لپ تاپ ها قیمت چندان بالایی نداشته و میتوان این چیپ را در لپ تاپ سرفیس با مبلغی ناچیز تعویض کرد.

فن لپ تاپ سرفیس Surface

فن لپ تاپ

در لپ تاپ‌های سرفیس به دلیل ساختار بسیار نازک و قابل حمل فن های بسیار کوچکی تعبیه شده. تا جلوی افزایش دمای چیپ ها و مادربرد لپ تاپ و سوختگی آنان را بگیرد. این فن ها به وسیله یک لوله باریک مسی از روی چیپ ها به فن متصل میشود. حرارت این چیپ ها به وسیله هیت سینک که آلیاژی از جنس مس است به فن منتقل شده و از فن به خارج از لپ تاپ منتقل میشود.

با توجه به ریز و کوچک بودن فن لپ تاپ های سرفیس و حمل پذیری بالای این لپ تاپ ها معمولا ورود ضربه و آسیب به این فن ها بالاست. تعویض فن لپ تاپ سرفیس یکی دیگر از خدماتی است که در مجموعه آرتک انجام میشود.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

آشنایی با مدل های لپ تاپ سرفیس Surface پیش از تعمیر

پس از آشنائی با برخی بخش های لپ تاپ سرفیس برای انجام تعمیرات، حالا نوبت به آشنایی با انواع لپ تاپ های سرفیس برای انجام تعمیرات رسیده است. چرا که لپ تاپ‌های سرفیس در نسل های مختلف به دلیل ساختار های متفاوت، از لحاظ فنی بسیار متفاوتند. در ادامه به بررسی برخی از این نسل ها و ویژگی های به خصوص آن خواهیم پرداخت.

انواع لپ تاپ سرفیس

سری Surface GO

سری GO از سری های اقتصادی لپ تاپ های سرفیس است که با توجه به قابلیت های مناسب خود صفحه نمایش لمسی و قلم مخصوص ال سی خود، قیمت مناسبی نسبت به رقبای خود در برند های دیگر و همچنین دیگر سری های لپ تاپ های سرفیس دارد. قیمت جهانی این مدل از 399$ آغاز میشود و در بازار ایران قمیتی در حدود 10،000،000 تومان دارد. 

باید توجه داشت که این سری با توجه به قیمت اقتصادی نسبت به بقیه مدل های سرفیس، از قابلیت‌های سخت افزاری کمتری نسبت به بقیه برندها برخوردار هستند.

پس اگر نیاز به لپ تاپ ر قدرتی برای انجام کار های روزمره خود دارید، حتما در خریدن این لپ تاپ تجدید نظر کنید.

تعمیر لپ تاپ‌های سرفیس با توجه به ساختار تبلت مانند این لپ تاپ‌ها راه و روش و تخصص خاص خود را مطلبد.

لپ تاپ سرفیس GO

سری Surface Pro

سری Surface Pro، یکی دیگر از انواع لپ تاپ‌های دوگانه سرفیس است. این سری نیز همانند سری GO با داشتن کیبورد جداشونده، تجربه خوبی از استفاده همزمان لپ تاپ و تبلت به کاربران خویش ارائه میدهد. سری های Pro در بیشتر قابلیت های سخت افزاری، همانند تبلت ها بوده و تعمیر سرفیس در این دوسری بی شباهت به تعمیر تبلت نیست.

هارد در این نوع لپ تاپ ها معمولا از نوع SSD بوده و یکی از خوبی های این نوع لپ تاپ‌ها این است که دیگر مشکلاتی نظیر خرابی و یا وزن و حجم بالای هاردهای HDD نخواهیم داشت.

سری Surface لپ تاپ

سرفیس‌های لپ تاپ در ساختار و ویژگی های فنی، همان دیگر انواع لپ تاپ های ساخته شده اند. این لپ تاپ ها از لحاظ قابلیت های سخت افزاری از دیگر مدل های سرفیس کمی بالاتر بوده و با صفحه نمایش لمسی قابلیت‌های سخت افزاری چشمگیر خود میتواند تمامی نیاز های روزمره شمار را برای یک لپ تاپ برآورده کند.

از آنجایی که ساختار این نوع لپ تاپ ها تفاوت چندانی با انواع لپ تاپ های دیگر ندارد، انجام تعمیرات در این نوع لپ تاپ‌ها معمولا شبیه به دیگر انواع لپ تاپ هاست.

لپ تاپ Surfacebook

سری Surface book

این سری برای اولین بار در سال 2015 به بازار معرفی شد. سری Surface book نیز همانند دو سری Pro و Go دارای نمایشگر جداشونده ازکیبورد هستند

این دستگاه ها در ابتدا با سیستم عامل ویندوز 10 Pro عرضه میشدند و تا به امروز، دستخوش تغییرات و پیشرفت های بسیاری شده اند.

عمده ترین تفاوت این سری با دو سری بالا اندازه بزرگتر صفحه نمایش است. مجموعه کیبورد و تاچ پد در این سری ها با دیگر سری های دوگانه سرفیس کمی متفاوت است. کیبورد در این سری ها دارای یک یک باتری ذخیره درون خود است. این باتری، مدت زمان کارکرد دستگاه را در افزایش میدهد.

روند تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface در آرتک

تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface در آرتک، نه یک عمل بلکه یک فرآیند است. این فرآیند از زمان تحویل دستگاه شما در محل توسط تیم ما آغاز شده و با تحویل دستگاه تعمیر شده شما پایان می یابد. با وجود زمانبر و پر زحمت بودن تمام این فرآیند، تلاش ما در مجموعه آرتک بر این است تا تعمیرات لپ تاپ سرفیس شما کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن انجام شود. چرا که بقاء هر کسب و کاری در گرو رضایت مشتریان آن کسب و کار است.

پروسه تعمیر لپ تاپ سرفیس

پذیرش لپ تاپ سرفیس Surface

برای شروع تعمیرات لپ تاپ سرفیس مشترین محترم دستگاه خود را حضورا به مرکز آرتک آورده و یا در صورت عدم امکان حضور در مرکز برای مشتریان محترم، دستگاه خود را با پست برای مرکز ما ارسال می کنند.

پس از دریافت دستگاه در مرکز، دستگاه توسط مرکز آرتک پذیرش شده و رسیده آن به مشتریان محترم ارائه شده و زمان تخمینی برای انجام تعمیرات به مشتریان عزیز اعلام میشود. 

از اینجا به بعد میتوانید آسوده باشید چرا که شما لپ تاپ خود را به بهترین تعمیرکار لپ تاپ سپرده اید.

عیب یابی لپ تاپ سرفیس Surface

در این مرحله از فرآیند تعمیرات لپ تاپ، کار ما در مجموعه آرتک بر روی لپ تاپ شما آغاز میشود. بسته به ایرادی که در لپ تاپ شما وجود دارد، طریقه انجام این عیب یابی متفاوت میشود. برای مثال، ایراد در نمایش تصاویر توسط صفحه نمایش، میتواند مجموعه گسترده ای از دلایل نرم افزاری و سخت افزاری داشته باشد. در چنین موردی، ما ابتدا لپ تاپ را به یک مانیتور خارجی متصل کرده تا مطمئن شویم که ایراد از صرفا از صفحه نمایش لپ تاپ است و نه جای دیگر.

چرا که در صورتی که ایراد از صفحه نمایش نبوده و مربوط به قطعات دیگر همانند چیپ گرافیک و یا مادربرد باشد نمایشگر جدید هم قادر به نمایش تصاویر ما نخواهد بود.

پس از اتمام عیب یابی و برآورد هزینه تعمیرات، ما با مالک محترم دستگاه تماس گرفته و هزینه حدودی انجام تعمیرات را به مشتریان محترم اعلام میکنیم. در صورت موافقت مشتریان عزیز ما پروسه تعمیرات را آغاز خواهیم کرد.

عیب یابی لپ تاپ سرفیس Surface

 تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface

پس از عیب یابی و پیدا کردن ریشه واقعی ایرادات لپ تاپ، حالا نوبت به بخش اصلی کار ما میرسد، تعمیرات. تعمیرات لپ تاپ با توجه به برند، مدل، سال تولید، میتواند بسیار متغیر باشد.

شما میتوانید برای تخمین حدودی هزینه تعمیرات لپ تاپ سرفیس خود با شرکت آرتک تماس برقرار کرده و هزینه حدودی تعمیرات لپ تاپ خود را از کارشناسان ما جویا شوید.

 

تست و تحویل لپ تاپ تعمیر شده سرفیس Surface

پس از انجام تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface، ما با مشتریان محترم تماس گرفته و ایشان را برای تحویل دستگاه تعمیر شده خود به مرکز فرا میخوانیم. 

در صورت عدم امکان مراجعه حضوری برای مشتریان عزیز امکان ارسال دستگاه نیز برای مشتریان عزیز وجود دارد.

در صورت مراجعه حضوری مشتریان عزیز، دستگاه تعمیر شده در حضور ایشان تست شده و تحویل ایشان میگردد.

تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface

تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface با توجه به پیچیدگی‌های فنی، قیمت بالا، طراحی ظریف و حساس و نایابی قطعات آن در بازار کاری نیست که بتوان آن را با خاطری آسوده به هرکسی سپرد. کاربری لپتاپ های سرفیس معمولا به شکلی است که به سختی میتوان برای آن جایگزینی با قیمت مناسب یافت. به خاطر همین دلایل یافتن یک مرکز تعمیرات لپ تاپ معتبر برای تعمیر لپ تاپ سرفیس خود، امری مهم و حیاتی است. چرا که کوچکترین اشتباهی در هنگام تعمیر این نوع لپ تاپ‌ها به دلیل حساسیت و ظرافت بالا میتواند خسارات سنگین تری بر دوش ما بگذارد.

لپتاپ‌های سرفیس با توجه به سری‌های مختلف، از ساختار و مهندسی متفاوتی برخوردارهستند و داشتن تجربه در زمینه تعمیر لپ تاپ سرفیس Surface، برای یک تعمیرات موفق ضروری است. 

سوالات مداول

در تعمیرات لپ تاپ سرفیس، با توجه به تنوع مدل ها و نایابی برخی قطعات در بازار، پاسخ به این سوال بسیار متغیر است. پاسخ به این سوال به عوامل گوناگونی بستگی دارد که برای اطلاع از هزینه تعمیر تاچ و ال سی دی دستگاه سرفیس خود، میتوانید از طریق تماس با آرتک با متخصصان ما ارتباط برقرار کرده و هزینه حدودی تعمیرات لپ تاپ خود را بدانید.

این مورد تا حد زیادی بستگی به سری لپ تاپ سرفیس شما دارد. در سری های GO و Pro کیبورد این دستگاه ها چندان پیچیدگی فنی ندارد. به علاوه بازکردن و تعمیر آنان معمولا پروسه‌ای سخت و بی نتیجه است، معمولا خرید یک کیبورد جدید توصیه میشود.

بسته به نیاز شما پاسخ به این سوال بسیار متفاوت است. سری های Pro و Go و Surface book به دلیل وجود قابلیت جدا شوندگی و تبدیل شدن به تبلت، برای افرادی که نیاز به یک دستگاه کوچک و قابل حمل دارند توصیه میشود. این سری از لپ تاپ های سرفیس معمولا برای کارهایی همچون ارائه و کنفرانس پیشنهاد میشود.

پاسخ به این سوال به  عوامل متفاوتی مربوط میشود. پرش در تصاویر می توان در آن واحد، به کابل فلت، ال سی دی، چیپ گرافیک و یا حتی مادربرد مربوط باشد. برای دریافتن دلیل پرش در تصاویر و عیب یابی رایگان می توانید رو کمک ما در آرتک حساب کنید.

از آنجایی که لپ تاپ های سرفیس با قاب آلمینیومی عرض میشوند، هم خرابی و هم ترمیم قاب این نوع لپ تاپ ها بسیار به ندرت اتفاق میفتد. در چنین مواردی ما معمولا تعویض قاب لپ تاپ را به مشتریان عزیز پیشنهاد میکنیم.

کندی و هنگی سیستم، میتواند مجموعه گسترده ای از دلایل را داشته باشد. از ایراد هارد گرفته تا رم و سی پی یو؛ هر کدام از موارد بالا، راهکار و هزینه خاص خود را میطلبد که توضیح تمام آنان در این مقال نمیگنجد.

برای این کار ما نصب ویندوز 7 روی ماشین مجازی را به شما توصیه میکنیم. با این کار ما میتوانیم با ایجاد ویندوز 7 بر روی ویندوز 11 دستگاه شما امکان استفاده از برنامه مورد نظر را برای شما فراهم کنیم.

پیش از هرچیزی بایستی دانست که در ویندوز های 10 و 11 آنتی ویروس به صورت پیش فرض تعبیه شده و از آنجایی که بر روی بیشتر سرفیس‌های موجود در بازار این دو سیستم عامل تعبیه شده، این دستگاه‌ها یک نوع آنتی ویروس مخصوص به خود را دارند. اما در صورتی که مایل به نصب آنتی ویروس خارجی هستید، ما کسپرسکی، نود 32 و avast را به شما پیشنهاد میکنیم.

گفتنی است، کلیه خدمات مربوط به نصب آنتی ویروس های اورجینال در مجموعه آرتک انجام میشود.

فریز و هنگی در هنگام بوت سیستم میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد اما معمولا راهاری که برای حل این مشکل پیشنهاد میشود، بک آپ گیری از اطلاعات و ریستور ویندوز میباشد. 

عیب یابی سخت افزاری و عیب یابی نرم افزاری دو فرآیند کاملا جدا و کاملا متفاوت است. بسته به ایرادی که برای ل تاپ شما اتفاق افتاده، نوع عیب یابی و زمان آن متفاوت خواهد بود.

اما به طور کلی زمان عیب یابی لپ تاپ را می توان از 3 ساعت تا دو روز متغیر دانست.

وظیفه کابل فلت در لپ تاپ ها، انتقال پیام تصاویر از مادربرد در زیر لپ تاپ به صفحه نمایش، در قاب بالایی است. در لپ تاپ های سرفیس سری Pro به دلیل وجود تمامی بخش های مهم در  صفحه تبلت مانند لپ تاپ‌ها کابل فلتی در کار نیست که نیاز به تعویض داشته باشد. 

خرید لپ تاپ دست دوم در صورت یافتن یک دستگاه سالم و خوش قیمت میتواند تصمیم خوبی برای برطرف کردن نیازهای روزمره ما باشد.

اما خرید لپ تاپ دست دوم نیز در صورت انتخاب اشتباه میتواند مساوی با دور ریختن پول ما باشد. متاسفانه معمولا در زمان خرید لپ تاپ دست دوم، به جز عیوب ظاهری، عیوب دیگری قابل تشخیص نیستند. پس بهترین کار آن است که ازز ابتداء یک مرکزمعتبر را برای خریداری لپ تاپ دست دوم انتخاب کنیم.

برای خرید لپ تاپ دست دوم سرفیس، میتوانید بر روی کمک ما در آرتک حساب کنی.

بله تمامی لوازم جانبی لپ تاپ در تمامی برند ها در مجموعه آرتک موجود است. میتوانید برای استعلام موجودی و خرید با ما تماس بگیرید.

بسته به نوع و مدل دستگاه، در دسترس بودن یا نبودن قطعات و نوع خرابی این پاسخ میتواند متفاوت باشد.

اما تعمیرات لپ تاپ در مجموعه آرتک معمولا زمانی بین 1 تا 4 روز زمان میبرد.

Rate this page
سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام