تعمیر لپ تاپ لنوو LENOVO

تعمیر لپ تاپ لنوو Lenovo

امروزه نمیتوان فردی را یافت که با کامپیوتر و لپ تاپ سر و کار نداشته باشد. تعمیرات لپ تاپ یکی از خدماتی است که هرکسی ممکن است روزی با آن سر و کار پیدا کند. مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک، با در اختیار داشتن متخصصین مجرب، ابزار به روز و دسترسی سریع به تامین کنندگان قطعات، آماده ارائه خدمات در حوزه تعمیر لپ تاپ‌ لنوو LENOVO به مشتریان گرامی است. این مرکز در حوزه  قدیمی و جدید و از انواع برندهای مختلف، به طور تخصصی فعال است. همچنین در حوزه‌های تعمیرات رایانه‌های رومیزی، ال ای دی و ال سی دی ‌های جدید و قدیمی، تعویض آی سی مدارهای مختلف، نصب و راه اندازی شبکه، نصب و راه اندازی دوربین‌های مدار بسته، نصب و راه اندازی سرور و … فعالیت می‌کند.

علاوه بر موارد بالا،تعمیر لپ تاپ لنوو شامل مجموعه گسترده ای از خدمات از جمله تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ، تعویض فن لپ تاپ، تعمیر وتعویض باطری لپ تاپ و تعویض تاچ پد و کلیک در مجموعه آرتک انجام میشود. و به کاربران گرامی ارائه خدمات می‌کند.

شرکت آرتک با بیش از 900 تجربه موفق تعمیر لپ تاپ لنوو آماده است تا کارایی لپ تاپ شما را به روز های نخستین بازگرداند.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تخفیف تعمیرات بعدی

شما کاربران گرامی در صورت استفاده از خدمات این مرکز، چنانچه به تعمیر قطعات دیگر لپ تاپ خود یا دستگاه های دیگر نیاز پیدا کردید ، از پلن های تخفیفی ما برخوردار خواهید شد.

کمترین زمان تحویل

راهبرد مجموعه آرتک در کنار کیفیت خدمات، سرعت عمل در انجام تعمیرات در راستای ارج نهادن به وقت ارزشمند مشتریان عزیز است. به همین دلیل بیشتر تعمیرات ما به صورت «یک روزه» انجام می‌گیرد.

تامین قطعات نایاب

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه وارد کردن قطعات مختلف لپ تاپ‌ها، به تمامی همکاران وارد کننده قطعات و سخت افزار کامپیوتری دسترسی دارد و می‌تواند در کمترین زمان قطعات مورد نیاز لپ تاپ شما را تامین کند.

به نقل از وبسایت cellphonerepair.com

لنوو یک شرکت فعال در حوزه تکنولوژی است که مرکز آن در شهر بیجین چین قراردارد و به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین نام ها در عرصه کامپیوتر و لپ تاپ است. این شرکت، بازه گسترده ای از انتخاب ها را از مدل محبوب Chromebook تا کامپیوترهای All-in-one و کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ شامل میشود. به عبارت ساده تر، لنوو برای هر نیازی یک کامپیوتر دارد.

چه عواملی ما را نیازمند تعمیر لپ تاپ لنوو میکند؟

پیش از پاسخ به این پرسش باید پرسید که توقع ما از طول عمر لپ تاپ ها چقدر است؟ در واقع، لپ تاپ ها به دلیل حجم کمتر نسبت به کامپیوتر های رومیزی و به دلیل تفاوت هایی همچون سیستم خنک کنندگی کوچکتر و ضعیف تر، مادربرد ضعیفتر و … در صورت استفاده همیشگی و روزمره بیشتر دچار خرابی میشوند.

ممکن است توقع شما از لپ تاپ، 3 تا 5 سال کار مداوم و بدون آسیب باشد؛ اما باید بدانید که این طول عمر میتواند با توجه نحوه نگه داری شما به مراتب بیشتر یا کمتر از این مقدار بشود. گرچه عمر مفید لپ تاپ ها در بازه بین 3 تا 5 سال تخمین زده میشود، میتوانید با دانستن دلایل خرابی لپ تاپ از بروز آنا پیشگیری کرده و عمر مفید لپ تاپ خود را افزایش داده و کمتر ناچار به تعمیر لپ تاپ لنوو خود بشوید.

 

تعمیر لپ تاپ لنوو

داغ شدن لپ تاپ 

بیشتر لپ تاپ ها مجهز به یک یا نهایتا دو عدد فن هستند. فن های لپ تاپ برای خنک کردن دو چیپ سی پی یو و گرافیک تعبیه شده اند. این فن ها برای استفاده روزمره وعادی نقش خود را به خوبی ایفا میکنند اما برای استفاده های سنگین و طولانی باید نکاتی را رعایت کرد در غیر این صورت ناچار به تعمیر لپ تاپ لنوو خود خواهیم شد و مسلم است که تعویض فن لپ تاپ دردسرها و هزینه‌های خاص خود را دارد.

استفاده از لپ تاپ برای مدت طولانی و بدون استراحت دادن به دستگاه، قراردادن لپ تاپ در محیط گرم، و بستن راه ورود هوا به دریچه های فن میتوانند از دلایل داغ شدن لپ تاپ باشند.

داغ شدن لپ تاپ در درجه اول موجب سوختگی دو چیپ گرافیک و سی پی یو خواهد شد. این دو چیپ از اصلی ترین چیپ های مادربرد هستند.

لپ تاپ های لنوو معمولا با یک عدد فن و و یک هیت سینک که از یک طرف به فن و از یک طرف به چیپ گرافیک و سی پی یو متصل میشوند، عرضه میشوند. این یک فن وظیفه خنک کاری هر دو چیپ گرافیک و سی پی یو را در لپ تاپ های لنوو دارند. رعایت نکردن نکات بالا و اختلال در عملکرد فن ها، می تواند به قیمت سوختن چیپ ها یا حتی مادر برد تمام شود که درآن صورت تعمیر لپ تاپ لنوو هزینه گزافی در پی خواهد داشت.

آسیب به حافظهHDD  لپ تاپ 

یکی دیگر از دلایلی که ما را به ناچار به جست و جو برای یافتن بهترین تعمیرکار لپ تاپ برای لپ تاپمان میکند، آسیب فیزیکی به هارد است. هارد های HDD  به علت استفاده از سیستم های قدیمی دیسک و سیلندر نسبت به ضربه فیزیکی، فشار و حتی تکان های شدید و شوک در زمان استفاده و روشن بودن بسیار آسیب پذیر هستند. رعایت نکردن نکات ایمنی بالا در زمان استفاده می تواند نه تنها به قیمت از دست رفتن اطلاعات دستگاه بلکه به قیمت خرابی دائمی هارد لپ تاپ بشود. لازم به ذکر است که جراحی هارد و ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد نتایج تضمینی نداشته و می توانند هزینه های گزافی بر دوش ما بگذارند. مدل های قدیمی تر لنوو که در آن هارد های HDD به کار رفته، نیاز بیشتری به احتیاط در مورد هارد دارن تا نیاز به تعمیر لپ تاپ لنوو شامل هارد این دستگاه نشود

حمل لپ تاپ لنوو

بی احیاطی در حمل و نقل و استفاده از لپ تاپ 

هر چقدر که بدنه و قاب لپ تاپ لنوو شما از قطعات با کیفیت و محکمی ساخته شده باشد، باز هم لپ تاپ شما نسبت به ضربه، فشار، فیزیکی و یا پرتاب شدن حساس خواهد بود. عدم رعایت احتیاط در حمل و نقل لپ تاپ میتواند موجب نیازمندی به یک متخصص تعمیر لپ تاپ لنوو بشود.

آسیب و ضربه فیزیکی شدید به لپ تاپ، علاوه بر خرابی قطعی هارد در صورت وجود هارد HDD  ، موجب آسیب دیدن ال سی دی، مادربرد، شکستن قاب لپ تاپ و بسیاری از قطعات دیگر میشود. گفتنی است که تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ، تعویض مادربرد و تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ هزینه های گزاف خود را در جریان تعمیر لپ تاپ لنوو دارند.

شرکت های تولید کننده لپ تاپ از جمله لنوو گاهی در قدرت و استقامت بدنه لپ تاپ های تولیدی خود بسیار مبالغه میکنند. بهتر است تا ناچار به تعمیر لپ تاپ لنوو خود نشدید به این تبلیغات اعتناء چندانی نکرده و با لپ تاپ خود همانند فرزند خود رفتار کنید.

استفاده بد از شارژر لپ تاپ

شارژر لپ تاپ قطعه ایست که جریان برق قدرتمند AC  را به جریان DC  تبدیل میکند. بدون وجود شارژر به خصوص آداپتور آن، لپ تاپ ما با اتصال مستقیم جریان برق قدرتمند  AC دچار آسیب های جدی و جبران ناپذیری خواهد شد.

خرابی شارژر لپ تاپ مخصوصا در قسمت سوکت، یکی از شایع ترین دلایل مراجعه به مراکز تعمیرات لپ تاپ است. رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام استفاده از شارژر میتواند به آسیب جدی به سوکت شارژر و یا سوکت شارژر خود لپ تاپ بشود و در این صورت ما را به تعمیر لپ تاپ لنوو نیازمند کند.

تعمیر شارژر لپ تا لنوو
تعمیر لولا لپ تاپ لنوو

باز و بسته کردن نادرست لپ تاپ

لولا ها در بین قطعات لپ تاپ بیشترین آمار خرابی را دارند؛ دلیل این امر نیز مشخص است، کوچک و ظریف بودن لولا ها و استفاده هر روزه و بی وقفه.

تعمیر و یا تعویض لولای لپ تاپ بسته به برند و مدل لپ تاپ هزینه های گوناگونی دارد، اما تعویض به موقع آنان میتواند جلوی هزینه های بیشتر از قبیل تعویض قاب لپ تاپ بگیرد.

اجازه تنفس ندادن به فن لپ تاپ 

هر لپ تاپی دارای یک سری شکاف هایی در زیر و کناره های خود است. این شکاف ها جهت مکش هوای تازه توسط فن های لپ تاپ طراحی شده اند. فن لپ تاپ به وسیله این شکاف های هوای تازه را به درون خود کشیده و هوای داغ را از خود خارج میکند.

در صورتی که این شکاف ها در کناره ها و یا بالای لپ تاپ تعبیه شده باشند، نگرانی ما برای نیازمند شدن به تعمیر لپ تاپ لنوو  کمتر است. اما در لپ تاپ هایی که شکاف های فن آن ها در زیر آن ها تعبیه شده باید چند نکته ایمنی را رعایت کرد تا دچار داغ شدن و سوختگی مادر برد، چیپ گرافیک و چیپ سی پی یو نشویم. گفتنی است، تعمیر لپ تاپ لنوو خصوصا تعمیر و ریبال چیپ گرافیک و تعمیر و تعویض سی پی یو لپ تاپ هزینه و زمان مخصوص به خود را میطلبد.

عدم بروزرسانی به موقع نرم افزار لپ تاپ لنوو

گرچه عدم بروزرسانی به موقع نرم افزار ها موجب آسیب فیزیکی به دستگاه نخواهد شد، اما قدیمی بودن نرم افزار باعث کاهش سرعت و کیفیت عملکرد دستگاه شده و ما را از ویژگی های جدید نرم افزار محروم میسازد. بهتر است با بروزرسانی به موقع و منظم ویندوز و نرم افزار های لپ تاپ از بروز این مشکل جلوگیری کنیم تا برای مشکلات نرم افزاری نیز به تعمیر لپ تاپ لنوو خود نیاز نداشته باشیم.

علاوه بر موارد بالا به روزرسانی نرم افزار ها موجب افزایش امنیت آن ها در برابر ویروس های خطرناک نرم افزاری خواهد شد.

عدم استفاده از آنتی ویروس

ویروس های نرم افزاری، بدافزار هایی هستند که برای اهداف خرابکارانه گوناگونی ساخته شده اند. این ویروس ها دارای انواع گوناگونی هستند. هر کدام از این نوع ویروس ها میتواند خطر به خصوصی برای دستگاه شما، رابط کاربری سیستم عامل شما و یا حتی اطلاعات شخصی شما باشد.

نصب آنتی ویروس مناسب و اصل میتواند تا حد زیادی از این نوع آسیب ها به دستگاه شما جلوگیری کند. برند های متفاوتی از آنتی ویروس در بازار موجود است. node32، caspersky از جمله آنتی ویروس های با کیفیت بازار هستند.

شرکت آرتک مفتخر است که در زمینه نصب آنتی ویروس نیز میتواند در خدمت مشتریان عزیز باشد. 

نصب آنتی ویروس لپ تاپ لنوو

تعمیر سخت افزاری لپ تاپ لنوو LENOVO

در مرکز تعمیرات لپ تاپ آرتک، طیف گسترده ای از خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ارائه میشود. تلاش متخصصین ما بر این است که قطعات اصلی لپ تاپ را تا جای ممکن نگه داشته و تعمیر کنند تا هزینه‌ی کمتری برای مشتریان گرامی ایجاد شود. اما اگر نقص در قطعه به قدری باشد که نتوان آن را تعمیر کرد، پس از اعلام هزینه و کسب اجازه از مشتری، قطعه جایگزین را از تامین کننده دریافت کرده و آن را تعویض می‌کنیم. 

در ادامه با همراهی شما عزیزان به بررسی گوشه ای از خدمات سخت افزاری شرکت آرتک میپردازیم.

تعمیر سخت افزاری لنوو
تعمیر فن لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض فن لپ تاپ لنوو

خراب شدن یا صدا دادن فن لپ تاپ باعث داغ شدن و خاموش شدن لپ تاپ های ایسوس، لنوو، دل، ایسر و همچنین آسیب دیدن سی پی یو یا گرافیک لپ تاپ  می‌گردد. آیا فن لپتاپ شما از سلامت کامل برخوردار است؟ چه راهکارهایی برای تشخیص و حل خرابی آن وجود دارد؟ اگر شما هم احساس می­‌کنید که دمای لپ تاپتان بیش از حد زیاد است و یا صداهای ناهنجاری از فن آن شنیده می­‌شود. با ما همراه باشید.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی لپ تاپ لنوو LENOVO

شکستن ال سی دی یا مانیتور لپ تاپ یکی از پر هزینه ترین اجزای تعمیر لپ تاپ بعد از مادربرد لپ تاپ است. فرقی نمی کند که lcd لپ تاپ شما ایسوس یا لنوو یا دل یا هر برند دیگری باشد. مرکز تعمیرات لپ تاپ آرتک، تعمیر و رفع کلیه مشکلات و عیوب ساختاری انواع صفحه نمایش و تعویض صفحه نمایش لپ‌تاپ در بالاترین سطح کیفی، انجام می‌دهد. تمامی صفحه نمایش‌های CRT، LCD، LED و OLED برندهای مطرح با انواع رزولیشن های تصاویر hd، full hd، 4k در این مرکز قابل ترمیم و بازیابی می‌باشند. به صورت تعویض ال سی دی لپ تاپ بسته به نوع آن می‌تواند هزینه های مختلفی داشته باشد.

ال سی دی لپ ت

تعمیر و تعویض کابل فلت لپ تاپ لنوو LENOVO

وظیفه کابل فلت انتقال تصاویر و داده‌ها از مادربرد لپ‌تاپ به LED و LCD یا همان صفحه نمایش لپ تاپ است. پارگی یا قطعی کابل فلت لپ تاپ لنوو باعث می‌شود با باز و بست شدن درب لپ تاپ تصویر قطع شود. خرابی فلت لپ تاپ علائمی دارد که با مشاهده آنها می‌توان پی به خرابی این قطعه برد.

از آنجایی که وظیفه کابل فلت انتقال تصاویر از مادربرد به ال سی دی لپ تاپ است. وجود نقص در تصاویر نمایشگر و یا نبود تصویر میتواند از علائم خرابی کابل فلت باشد.

تعمیر و تعویض تاچ پد و موس کلیک لپ تاپ لنوو LENOVO

کلیک و تاچ پد لپ تاپ به ندرت خراب می‌شوند. گاهی ممکن است مشکلاتی برای این قسمت از لپ تاپ پیش بیاید که نیاز به تعمیر داشته باشند. از جمله این مشکلات می‌توان به کارنکردن به طور کلی، پرش داشتن موس، گیر کردن کلیک و کلیک شدن به صورت دائم و غیره اشاره کرد. بعضی از مشکلات مربوط به تاچ پد، سخت افزاری نیستند و با نصب درایور صحیح آن‌ها، مشکل به صورت نرم افزاری رفع می‌شود.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ لنوو LENOVO

یکی از مهمترین قسمت های یک لپ تاپ منبع تغذیه، آداپتور یا همان شارژر لپ تاپ است که وظیفه برق رسانی به لپ تاپ را به عهده دارد. این آداپتور ها جریان برق مسقیم متناوب و ولتاژ بالا را گرفته و آن را به جریان برق مستقیم با ولتاژ پایین‌تر تبدیل می‌کنند. شارژرهای لپ تاپ های برند های مختلف دارای خصوصیات مختلف مثل نوع سوکت، آمپر و ولتاژ خروجی و سایر ویژگی ها هستند که برای تهیه شارژر نو، باید مدنظر قرار بگیرند. همچنین گاهی ممکن است سیم شارژر در اثر قطعی های مشهود یا غیر قابل مشاهده، دچار اتصالی شود و لپ تاپ را به خوبی شارژ نکند. در این صورت این سیم باید تعویض شود. البته همیشه می‌توان یک شارژر نو تهیه کرد اما هزینه بیشتری به مشتری تحمیل می‌شود. 

تعمیر و تعویض سوکت شارژ لپ تاپ لنوو LENOVO

سوکت شارژ لپ تاپ یکی از حیاتی ترین قسمت ها و سخت افزارهای لپ تاپ است. سوکت شارژ لپ تاپ ممکن است براثر استفاده زیاد یا فشار آوردن و کشیدن بد شارژر یا حتی در اثر اتفاق های مختلف آسیب ببینید. عمر سوکت شارژ ها بسته به معماری لپ تاپ های مختلف متفاوت می‌باشد. مثلا سوکت شارژ لپ تاپ ایسوس عمر بسیار کوتاهی دارد و به خاطر طراحی آن زود قطع می‌شود یا مثلا سوکت شارژ لپ تاپ ایسر یا لنوو که اکثر کابلی است بر اثر شکستگی لولا معمولا آسیب می‌بینند و بر اساس خرابی آن تشخیص تعمیر یا تعویض داده می‌شود. اگر شما نتوانید لپ تاپ خود را شارژ کنید، نمی‌توانید از آن استفاده کنید. باتری لپ تاپ بالاخره تمام می‌شود و شما نیاز به شارژ کردن آن پیدا می‌کنید.

تعمیر سوکت شارژ لنوو
لولای-شکسته-قاب-لپ-تاپ

تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ لنوو

لولا در لپ تاپ جزء قطعات مکانیکی و پر استهلاک این دستگاه به شمار می‌رود. این امر به دلیل فشار و وزن زیادی است که این بخش از دستگاه به طور روزمره تحمل می‌کند. شکستگی پایه و قاب انواع لپ تاپ های ایسوس و دل و لنوو و ایسر و اچ پی بیشتر بر اثر استفاده زیاد یا استفاده بد صورت می‌گیرد. جهت پیشگیری از خرابی لولا‌ی لپ تاپ می‌بایست هر از چند گاهی این قطعه را از بابت سفتی، شلی، لقی و باقی موارد بررسی و سرویس کرد. بیش از حد سفت یا شل بودن لولا منجر به شکستن لولا می‌شود. تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ هزینه و قیمت بسیار کمی دارد.

تعمیر و تعویض چیپ و آی سی لنوو LENOVO

تعمیر و تعویض چیپ لپ تاپ از جمله مشکلاتی است که کاربران لپ تاپ ممکن است با آن مواجه شوند. به طور کلی لپ تاپ ها دارای حداکثر ۳ تا ۴ چیپ رایج قابل تعمیر هستند که بیشتر این قسمت ها دچار مشکل می‌شوند. این عدد ممکن است برای دستگاه های جدید و امروزی متفاوت تر بوده و شاهد چیپ هایی باشیم که نیاز به تعمیر و تعویض دارند. هرکدام از چیپ ها وظیفه مهم و خاص خود را دارند که در صورت نبودن یکی از آنها و یا حتی بروز کوچک ترین اتفاقی برای آنها سیستم یا به طور کل از کار می‌افتد و یا اینکه وظیفه ی خود را به خوبی انجام نمی دهد. این چیپ ها عبارت‌اند از: چیپ شمالی، چیپ جنوبی، سی پی یو و گرافیک.

تعمیر چیپ آی سی لپ تاپ لنوو
تعمیر چیپ آی سی لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض چیپ وای فای و شبکه لپ تاپ لنوو LENOVO

وایرلس لپ تاپ یا چیپ وای فای wifi یک ماژول الکترونیکی است که روی مادربورد لپ تاپ قرار دارد. این ماژول از یک چیپست مرکزی به همراه دیگر قطعات الکترونیکی مثل خازن و مقاومت و سلف و غیره تشکیل شده است. این قطعه در لپ تاپ های ایسوس و لنوو و ایسر و اچ پی و دل و اپل کاملا متفاوت است و معماری متفاوتی دارد. چیپ وای فای لپ تاپ به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به سیم، به مودم وای فای وصل شوید و از اینترنت استفاده کنید. دوکلمه wire به معنی سیم و less به معنی فقدان، کلمه وایرلس(wireless) را تشکیل داده اند. در واقع به ارتباطات بی سیم، وایرلس می‌گویند و وای فای نوعی از ارتباط وایرلس است. کارت وایرلس لپ تاپ یک ماژول الکترونیکی است که روی مادربرد لپ تاپ نصب می‌شود.

امروزه که بیشتر استفاده کاربران از لپ تاپ برای دسترسی به فضای وب استفاده میکنند چیپ وای فای نقشی حیاتی در در لپ تاپ ها دارند و تعمیر و تعویض چیپ وای فای میتواند از مهمترین دغدغه ها برای کاربران لپ تاپ ها باشد.

تعمیر و تعویض پورت‌های لپ تاپ لنوو LENOVO

امروزه در رایانه ها و گوشی های موبایل، مجموعه گسترده ای از پورت ها تعبیه شده. از USB گرفته تا پورت های نو ظهوری مثل USB Type-C هر کدام کاربردی دارند که روزی ممکن است به کمک شما بیایند. در لپ تاپ ها، بسته به نحوه استفاده کاربر از آن ها معمولا پورت های یو اس بی زودتر از بقیه پورت ها مستهلک و خراب می‌شوند. معمولا لپ تاپ های ایسوس و لنوو کیفیت بالاتری از لحاظ پورت های تعبیه شده دارند و نسبت به لپ تاپ های ایسر و دل و اچ پی دیر تر دچار خرابی می‌شوند با این حال اصلا جای نگرانی نیست و این ها با هزینه و قیمت بسیار مناسب تعمیر یا تعویض میگردند و مانند روز اول کاربر می‌تواند به راحتی از آن ها استفاده کند. از طرفی بسیاری دیگر از پورت ها منسوخ شده و دیگر در لپ تاپ های امروزی دیده نمی شوند و یا در حال کمرنگ شدن هستند.

از آنجایی که پورت های لپ تاپ مستقیما بر روی مادربرد تعبیه شده اند برای تعمیر و تعویض پورت های لپ تاپ نیاز به باز کردن لپ تاپ و دسترسی به مادربرد داریم.

تعمیر پورت های لپ تاپ لنوو
تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ لنوو LENOVO

مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر شما، قلب دستگاه شما است و تمام قطعات دیگر از طریق مادربرد به هم متصل می‌شوند. از این رو، اگر مادربرد آسیب ببیند، لپ تاپ شما قادر به انجام هیچ کاری نخواهد بود. مادربرد لپ تاپ شما ممکن است به دلایل مختلف آسیب ببیند. یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای لپ تاپ شما بیفتد، خرابی مادربرد است که اغلب منجر به تعویض آن می‌شود. اگر مادربرد قابل تعمیر نباشد، بهتر است یک لپ تاپ جدید بخرید چرا که مادربرد لپ تاپ بسیار گران است و ضمانت نامه‌ای برای آن ارائه نمیشود.  قیمت و هزینه تعویض مادربرد با توجه به برند و مشخصات آن با هم متفاوت است.

اما در بیشتر لپ تاپ تعویض مادر برد لپ تاپ به صرفه نبوده و در صورت مواجهه به خرابی غیر قابل تعمیر این قطعه ناچار به خریداری لپ تاپ دیگری خواهیم بود.

تعمیر بایوس لپ تاپ لنوو LENOVO

BIOS (بایوس) مخفف Basic Input/Output System است. بایوس لپ تاپ وظیفه اجرای زبان ماشین را دارد و در صورت اختلال در این چیپ، لپ تاپ روشن نخواهد شد. عمده ایرادات این چیپ روی لپ تاپ لنوو مشاهده می‌شود. 

در زمان بروز علائم خرابی بایوس، می‌توان برای رفع مشکل بیشتر لپ تاپ ها آن ها را آپدیت یا پروگرم (Program) کرد. در صورتی که با این راه ها مشکل برطرف نشد ناچار به تعویض چیپ بایوس خواهیم بود.

بایوس لپ تاپ، کاربرد های بسیار بیشتری نسبت به صرف کنترل ورودی و خروجی سیستم دارد و هیچ سیستم عاملی بدون بایوس نمی‌تواند اجرا شود. مایکروسافت، بایوس را در زمان معرفی سیستم عامل DOS ایجاد کرد. یکی از مهمترین اجزای سیستم بایوس است چنانکه در زمان روشن شدن لپ تاپ، بایوس لپ تاپ اولین چیزی است که بارگذاری می‌شود.

تعمیر رم لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض رم لپ تاپ لنوو LENOVO

رم لپ تاپ انواع مختلفی دارد. از رم های DDR تا DDR4 و PC3-L! هر دستگاهی با توجه به نسل و ویژگی‌هایش، با رم های مخصوص خود اجرا می‌شوند. در صورتی که یکی از رم ها یا یکی از دیم های رم روی برد اصلی لپ تاپ دچار خرابی شوند، لپ تاپ ممکن است روشن نشود یا در صورت روشن شدن با مشکل در نمایش تصاویر رو به رو خواهیم بود.

از طرفی در جهت ارتقاء قابلیت و سرعت لپ تاپ نیز میتوان به نسبت ظرفیت مادربرد و اسلات های رم لپ تاپ میتوان به آن رم اضافه کرد. در صورت نیاز می توانید جهت تعمیر و تعویض فن لپ تاپ خود با شرکت آرتک تماس برقرار کنید.

تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ لنوو

قاب لپ تاپ جزو قسمت هایی از لپ تاپ است که دائماً در معرض شکستگی و آسیب قرار دارد. قاب لپ تاپ مانند یک بستر است که اجزای مختلف لپ تاپ روی آن سوار می‌شوند. به همین دلیل مهم است که اجزای قاب سالم نگه داشته شوند تا هم آسیبی به اجزای داخلی لپ تاپ نرسد و هم تا جای ممکن از نفوذ گرد و غبار و مایعات جلوگیری شود.

خرابی و شکستگی هارد لپ تاپ معمولا به دلیل ضربه فیزیکی و بی احتیاطی در حمل و نقل اتفاق میفتد. ترمیم و تعویض قاب لپ تاپ یکی از پر تقاضا ترین خدمات در مجموعه آرتک است.

تعمیر قاب لپ تاپ لنوو
تعمیر هیت سینک لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض هیت سینک لپ تاپ لنوو LENOVO

هیت سینک لپ تاپ یکی از اجزای لپ تاپ است که در خنک سازی سخت افزار لپ تاپ نقش به سزایی دارد. هیت سینک سخت افزاری است که بر روی چیپ های گرافیک و پردازنده لپ تاپ قرار می‌گیرد و گرما را از آن ها منتقل می‌کند. هیت سینک جنسی فلزی دارد که با رسانش حرارتی بالای خود گرما را به سرعت از پردازنده‌های لپ تاپ انتقال می‌دهد. در صورت خرابی این قطعه، دستگاه پس دقایقی از روشن شدن، خاموش می‌شود؛ زیرا مکانیزم محافظت از آسیب رسیدن به پردازنده فعال می‌شود.

گرچه به دلیل ساده و سخت بودن ساختار این بخش خرابی آن بسیار نادر است اما شرکت آرتک در زمینه تعمیر و تعویض هیت سینک لپ تاپ لنوو نیز آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

جراحی هارد لپ تاپ لنوو LENOVO

جراحی هارد دیسک مجموعه اقداماتی است که طی آن قطعات حساس هارد دیسک مثل هد و موتور و .. در محیطی عاری از هرگونه ریزگرد، گرد و غبار تعویض می‌شوند. این محیط عاری از گرد و غبار، اصطلاحاً کلین روم نام دارد. این کار صرفا جهت بازیابی اطلاعات هارد دیسک بکار می رود که کار فوق العاده حساس و پیچیده ای است. این مرکز با استفاده از کلین روم استاندارد و ابزار آلات جراحی روز دنیا می تواند انواع مدل هارد دیسک ها را جراحی کند و در نهایت اطلاعات هارد دیسک‌هایی که خرابی فیزیکی دارند را ریکاوری کند. جراحی هاردهای وسترن دیجیتال، سیگیت، توشیبا، اپل و غیره در این مرکز به صورت تخصصی انجام می‌شود.

جراحی هارد لپ تاپ لنوو
تعمیر سوکت لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض سوکت هارد لپ تاپ لنوو

سوکت هارد یکی از وسایل جانبی و در واقع بخشی از هاردهای اکسترنال است که به‌وسیله‌ی آن می‌توان هارد را به لپ‌تاپ، کامپیوتر و موارد دیگر متصل کرد. گاهی بی‌‌احتیاطی در جدا کردن کابل، سوکت هاردهای اکسترنال را دچار مشکل می‌کند و از کار می‌افتد. هارد ها معمولا از قسمت سوکت آسیب میبینند و با تعویض این قسمت مشکل حل می‌شود. متخصصین در این مرکز با بهرمندی از تجربه و دانش خود مشکل هارد شما را در برند های adata , toshiba, westernal digital, و همچنین در لپ تاپ های ایسوس و لنوو و ایسر و دل و اچ پی رفع می‌کنند. هاردهای اکسترنال با حجم بسیار خوبی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، امروز به‌شدت مورد استقبال قرار دارند. شرکت‌های بسیار معروف و خوش‌سابقه‌ای این هاردها را تولید می‌کنند. اما بعضا به‌دلیل سهل انگاری کاربران، این دستگاه را با مشکلاتی مواجه می‌کنند. یکی از مسائلی که بعضا کاربران با آن مواجه اند، خرابی سوکت هارد لپ تاپ لنوو بوده که مرکز آرتک تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض سوکت‌ هارد اکسترنال را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

تعویض کیبرد لپ تاپ لنوو LENOVO

یکی از اجزای پر کارکرد لپ تاپ، کیبرد آن است. کیبرد لپ تاپ در واقع یکی از رابط‌های ارتباطی(مانند موس) با سیستم کامپیوتری است. کیبرد یک دستگاه ورودی است که برای وارد کردن کاراکترها و عملکردها به سیستم رایانه با فشار دادن دکمه ها یا کلیدها استفاده می‌شود. از جمله خرابی های رایج کیبرد ها می‌توان به کار نکردن کلید ها، کنده شدن کلید ها، آب خوردگی و اتصالی برد کیبرد، نشناختن و کار نکردن کیبرد و غیره اشاره کرد.

احتمال قابل تعمیر بودن کیبرد لپ تاپ معمولا پایین است و در بیشتر موارد ما ناچار به تعویض کیبورد لپ تاپ خواهیم بود.

تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو
تعمیر دی وی دی رایتر لنوو

تعویض دی وی دی رایتر و درایو نوری لپ تاپ لنوو LENOVO

DVD Writer یا درایو نوری یا optical Drive یا بلوری سخت افزاری است که امکان نوشتن و خواندن اطلاعات از روی انواع DVD و CD را برای شما فراهم می‌کند. این نوع درایو از پرکاربردترین درایوهای مورد استفاده است. اندازه و شکل این درایو مشابه یک کتاب ولی با ضخامت بیشتر است و در تمام مدل های لپ تاپ ایسوس و لنوو و ایسر و دل و اچ پی و سونی 3 مدل کلی وجود دارد که نرمال و اسلیم و سوپر اسلیم نامیده می‌شود.معمولا تعمیر دی وی دی رایتر غیر ممکن است و به دلیل قیمت کمی که دارد ترجیح به تعویض دی وی دی رایتر آن می‌باشد.

LG، Memortex، NEC، پایونیر، سونی و ایسوس از جمله شرکت های معروف سازنده درایو نوری هستند. روی این درایوها دکمه ای برای باز و بسته شدن آن وجود دارد. نوع دیگری از درایوهای نوری، درایوهای نوری مکشی هستند. این نوع درایوها دکمه ندارند و دیسک را بصورت مکشی به داخل می‌برند.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

خدمات نرم افزاری لپ تاپ لنوو

نصب انواع ویندوز و سیستم عامل و نرم افزار های تخصصی و عمومی از جمله خدمات نرم افزاری است که این مرکز به مشتریان ارائه می‌کند. همچنین متخصصین ما در زمینه رفع عیوب نرم افزاری نیز مهارت دارند و می‌توانند به شما کاربران گرامی کمک کنند. گاهی ممکن است مشکلاتی را با لپ تاپ خود تجربه کرده باشید که به نظر سخت افزاری بیایند اما نرم افزاری هستند! در ادامه به برخی از خدمات نرم افزاری مجموعه آرتک خواهیم پرداخت.

نصب آنتی ویروس لپتتاپ لنوو

نصب آنتی ویروس روی لپ تاپ لنوو LENOVO

آنتی ویروس برنامه‌ای است که برای شناسایی و حذف ویروس ها و سایر انواع نرم افزار های مخرب از لپ تاپ و کامپیوتر شما طراحی شده است. نرم افزارهای مخرب که معروف به بدافزار  هستند، می‌توانند به رایانه ها و لپ تاپ های شما و دیتا های موجود در آنها آسیب برساند. دستگاه‌های شما می‌توانند با دانلود ناخواسته بدافزاری که در پیوستی که به یک ایمیل مشکوک مرتبط است ویروسی شود. ممکن است در یک درایو USB پنهان باشند یا حتی با مراجعه به یک وب‌سایت مبهم آلوده شوند. امروز نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از این خطرات تنها راه پیش روی ماست. شرکت آرتک با در دست داشتن لایسنس تمامی آنتی ویروس  های معتبر آماده نصب انواع آنتی ویروس در دستگاه شماست.

رفع کندی و هنگی لپ تاپ لنوو LENOVO

بسیاری از کاربران هستند که با سرعت سیستم کامپیوتری خود مشکل دارند. کاربران لپ تاپ به طور مکرر برای افزایش سرعت لپ تاپ های قدیمی خود، به ما مراجعه می‌کنند. همچنین به مرور زمان و با افزایش حجم و ظرفیت ویندوز ها و نرم افزار ها، سرعت لپ تاپ ها در پردازش آنها کمتر می‌شود. گاهی ممکن است کندی سیستم از نرم افزار باشد و گاهی هم ممکن است دستگاه از لحاظ سخت افزاری ضعیف شده باشد. متخصصین ما در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ آرتک می‌توانند در هر دو زمینه برای رفع کندی و هنگی سیستم به شما کمک کنند.

رفع کندی و هنگی لپ تاپ لنوو

بوت سیستم لپ تاپ لنوو LENOVO

زمانی که لپ تاپ خود را روشن می‌کنید و با پیغام No BOOTABLE DEVICE مواجه می‌شوید، یعنی بوت ویندوز شما از روی هاردتان از بین رفته است و باید مجدداً بوت آن راه اندازی شود. این مشکل هم در لپ تاپ های امروزی و هم در لپ تاپ های قدیمی بسیار دیده می‌شود. همچنین این مشکل می‌تواند به بایوس دستگاه شما نیز آسیب وارد کند و بوت سیستم میتواند راهکاری برای پیشگیری از این آسیب باشد.

نصب نرم افزار روی لپ تاپ لنوو LENOVO

شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز از خدمات نصب نرم افزار و بروزرسانی آن و نصب نرم افزار تخصصی مورد نیاز خود استفاده نمایید. همچنین این مرکز خدمات بروزرسانی سیستم عامل های مختلف را نیز ارائه می‌دهد.

نصب ویندوز لپ تاپ لنوو

تعویض ویندوز و نصب درایور لپ تاپ لنوو LENOVO

تعویض ویندوز و نصب درایور از جمله مواردی است که کاربران ممکن است به آن نیاز پیدا کنند. این که کاربر بتواند تصمیم بگیرد چه نوع ویندوز 7 یا 8 یا 10 یا 11 را روی لپ تاپ ایسوس یا لنوو یا ایسر یا دل یا اچ پی خود بر اساس نوع کار یا استفاده ای که دارد بیابد مهمترین مسئله و شروع این پروسه هست. با توجه به استفاده روزمره کاربران از لپ تاپ خود، ممکن است به مرور زمان ویندوز کند شود یا مشکلات دیگری برای آن به وجود بیاید. ویندوز 10 تغییر بزرگی را در تاریخچه پلتفرم محاسباتی مایکروسافت رقم زد. با یک رابط کاربری کاملاً اصلاح‌شده که کاربران قدیمی ویندوز احتمالاً آن را تشخیص نمی‌دهند و انبوهی از ویژگی‌های جدید برای به روز کردن آن، چیزهای زیادی برای هیجان‌انگیز کردن وجود دارد.

بازیابی و ریکاوری اطلاعات لپ تاپ لنوو LENOVO

بخش بزرگی از تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به حفظ اطلاعات کاربران می‌شوند. زمانی که ویندوز شما می‌پرد یا اطلاعات مهم شما سهواً حذف می‌شوند، قطعا نیاز به بازیابی و ریکاوری اطلاعات پیدا می‌کنید. مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک با در اختیار داشتن بروز ترین ابزار و باتجربه‌ترین متخصصین، می‌توانند اطلاعات شما را با بالاترین دقت برگردانند و خیال شما را آسوده کنند.

ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تعمیر آب خوردگی لپ تاپ لنوو LENOVO

آب خوردگی لپ تاپ از معدود دلایلی است که برای لپ تاپ می‌افتد و کاربر دچار دردسر می‌شود. لپ تاپ و مایعات با هم ترکیب بدی را تشکیل داده و آب خوردگی لپ تاپ بسیار خطرناک است. اگر به آب رفتگی توجه نشود منجر به سوختگی قطعات لپ تاپ می‌شود. یکی از دلایل خیس شدن لپ تاپ حوادث است. وقتی لپ تاپ دچار آب خوردگی میشود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که لپ تاپ را خاموش و کابل برق و باتری را به سرعت جدا کنید. در بیشتر لپ تاپ ها دکمه پاور را نگه دارید تا لپ تاپ کاملا خاموش شود. برای تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر خود درصورت آب خوردگی حتما با متخصصان لپ تاپ و کامپیوتر مشورت کنید، شما می‌توانید برای تعمیر آبخوردگی ناشی از مایعات لپ تاپ خود به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک مراجعه کنید و از خدمات ما در تعمیرات لپ تاپ استفاده کنید.

ریختن مایعات روی لپ تاپ لنوو
تعمیر اتصالی لپ تاپ لنوو

تعمیر اتصالی لپ تاپ لنوو LENOVO

دلایل زیادی برای ایجاد اتصالی در لپ تاپ وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به آب خوردگی و خیس شدن لپ تاپ، استفاده از لپ تاپ بدون باتری و ورود جریان برق همراه با نوسان، شکستگی لپ تاپ و درز برداشتن مادربرد و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. پس از اینکه عیب یابی از دستگاه در این مرکز به عمل آمد، نسبت به مشکل، اقدامات لازم برای رفع آن انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک، از خدمات ما و مهارت متخصصین ما در تعمیرات لپ تاپ بهره‌مند شوید.

خرید لپ تاپ غیرقابل تعمیر لنوو LENOVO

ممکن است لپ تاپ شما، به دلیل نبود قطعه، خرابی بیش از حد، مقرون به صرفه نبودن تعمیر آن و سایر دلایل، غیرقابل تعمیر باشد. در این صورت شاید بهتر باشد که یک دستگاه جدید تهیه کرد. اما بدین معنا نیست که دستگاه شما بی ارزش باشد!مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک می‌تواند دستگاه شما را در ازای یک قیمت منصفانه از شما کاربر گرامی خریداری کند. خرید لپ تاپ اوراقی که از خدمات این مرکز تخصصی تعمیرات است، به شما کاربران گرامی این امکان را می‌دهد که معادل ارزش قطعات لپ تاپ خود مبلغی را دریافت کنید.

همانطور که می‌دانید لپ تاپ از قطعات زیادی تشکیل شده که هر کدام دارای ارزشی معین هستند. این قطعات مثل رم، هارد، مادربرد، ال سی دی، قاب ها، های ولتاژ، دی وی دی رایتر، کیبرد، تاچ پد، سوکت شارژ، شارژر و غیره، می‌توانند در تعمیر دستگاه های دیگر مفید باشند.

خرید لپ تاپ لنوو اسقاطی
تعمیر لپ تاپ لنوو در محل

تعمیر لپ تاپ لنوو در محل

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک خدمات تعمیر در محل نیز ارائه می‌کند. این مرکز با در اختیار داشتن کارشناسان سیار در سرتاسر تهران، می‌تواند به شما کاربران در محل خودتان خدمات ارائه کند. شما کاربران گرامی در صورتی که نمی‌توانید سیستم خود را به مرکز ما بیاورید یا اینکه از گیر کردن در ترافیک بی‌امان تهران بیزارید، می‌توانید از این خدمت ما بهره‌مند شوید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما مراجعه می‌کنند و مشکل لپ تاپ یا کامپیوتر شما را عیب یابی می‌کنند. در صورت امکان، کارشناس در همان محل، سیستم شما را با ابزارهایی که در اختیار دارد، تعمیر می‌کند. در غیر این صورت با ارائه رسید، سیستم شما را تحویل می‌گیرد و برای بررسی بیشتر و تعمیر تخصصی‌تر به مرکز می‌آورد. 

تعمیر لپ تاپ لنوو LENOVO

تعمیر لپ تاپ لنوو با وجود سری های مختلف لپ تاپ در این برند، کاری است که نمی توان آن را به هرکسی سپرد. یافتن بهترین تعمیرکار لپ تاپ و انجام تعمیراتی که تا سال ها ما را از تعمیرات مجدد بی نیاز کند بسیار مهم است. بسته به قیمت و ارزش دستگاه و یا اطلاعاتی درون لپ تاپ خراب ما به دام افتاده یافتن بهترین تعمیرکار لپ تاپ نقش حیاتی خود را نشان میدهد. در صورتی نیاز به تعمیر لپ تاپ لنوو خود پیدا کرده اید، میتوانید روی کمک شرکت آرتک برای خدماتی همچون تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ، تعویض فن لپ تاپ، تعویض لولا لپ تاپ و بسیاری دیگر از خدمات شرکت آرتک حساب کنید.

خیر چرا که در بسیاری از موارد، ایراد در نمایش تصاویر توسط ال سی دی، میتواند به دلیل خرابی چیپ گرافیک، خرابی ال سی دی باشد.

درایور ها نرم افزار هایی هستند که بر روی ویندوز نصب شده و نرم افزار ویندوز را به سخت افزار لپ تاپ مرتبط میکنند. این نرم افزار ها معمولا توسط شرکت سازنده خود لپ تا ها ارائه میشوند.

چرا که این کار به دلیل حساسیت بالا دیسک های هارد به گرد و غبار و آلودگی بایستی در محیط های ایزوله و به دور از هر گونه گرد و غبار و آلودگی انجام شود. پس از با کردن دب هارد نفوذ هرگونه گرد و غبار به داخل محفظه هارد میتواند به قیمت خراب آن تمام شود.

برای این مشکل در ابتدا پاک کردن اطلاعات اضافی در سیستم پیشنهاد میشود تا بار اضافی از روی دوش هارد دستگاه ما برداشته شود. در صورتی که مشکل با این کار برطرف نشد، باید با استفاده از برنامه task manager برنامه های باز و بلااستفاده را ببندیم تا فشار اضافی را از روی CPU  برداریم.

چنانچه هیچکدام از راه های بالا مثمر ثمر نبود، بایستی ویندوز خود را تعویض کنیم.

هیت سینک با توجه به ساختار فلزی محکم و یکپارچه خود، بسیار کمتر دچار خرابی میشود. این قطعه یک نوع لوله از جنس مس بوده که دو چیپ گرافیک و CPU را به فن متصل میکند. بتواند در عین حفظ نازکی  لپ تاپ، عمل خنک کاری را نیز به بهترین شکل انجام داد.

این مشکل معمولا به دلیل ایجاد خلل در عملکرد فن لپ تاپ اتفاق میفتد. فن لپ تاپ به خاطر دلایلی مختلفی همچون، نفوذ گرد و غبار و آلودگی، ضربه فیزیکی و شکستن پره های فن، سوختن فن و یا خشک شدن خمیر سیلیکون اتفاق بیفتد. تقریبا همه لپ تاپ ها دارای قابلیتی هستند که در صورت داغ شدن بیش از حد، به صورت خودکار خود را خاموش میکنند تا از سوختگی خود جلوگیری کنند.

صدای فن لپ تاپ میتواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله شکستن پره های فن لپ تاپ، ضربه فیزیکی به محفظه فن و دفورمه شدن آن، و نفوذ گرد و غبار و آلودگی به محفظه فن باشد.

سریعا لپ تاپ را خاموش کرده و تحت هیچ شرایطی آن را دوباره روشن نکنید و سریعا دستگاه را به یک مرکز تخصصی تمیرات لپ تاپ منتقل کنید.

در بیشتر دستگاه ها خیر.

چرا که مادربرد لپ تاپ همانطور که از نام آن پیداست، مهم ترین برد لپ تاپ و اتصال دهنده تمامی اجزاء لپ تاپ است. معمولا در بیشتر در بیشتر تعمیر و تعویض مادربرد بسیار گران و پر هزینه تمام خواهد شد.

سفت و یا شل شدن درب لپ تاپ به هنگام باز و بسته شدن میتواند از شایع ترین علائم خرابی لولای لپ تاپ باشد.

بله؛ تمامی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به لپ تاپ، کامپیوتر های رومیزی، تین کلاینت و All-in-one توسط مجموعه آرتک انجام میشود. 

برای این منظور، شما بایستی در ابتداء نام برند، مدل دقیق، و تصاویر واضح از تمام جهات لپ تاپ خود به اضافه تو ضیحات دلیل و نوع خرابی دستگاه خود را برای کارشناسان مجموعه آرتک ارسال کرده و منتظر قیمت گاری از سوی کارشناسان ما باشید.

قطعا بله؛ بسته به ظرفیت لپتاپ و مادربرد لپ تاپ شما.

میتوان رم و هارد دستگاه شما شما را از حیث حجم و نسل تقویت کرد.

ضربه فیزیکی در در زمان روشن بودن، تکان های شدید لپ تاپ در هنگام روشن بودن میتوانند ازرایج ترین لایل خرابی هارد باشد.

ترمیم قاب لپ تاپ در برخی موارد و در شکستگی های کوچک و جزئی قابل انجام است. در مورد آسیب دیدگی های بزرگ و سنگین در بیشتر موارد چاره ای جز تعویض قاب لپ تاپ نخواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام