نمایندگی لپ تاپ توشیبا

عکس نمایندگی لپ تاپ توشیبا

لپ تاپ توشیبا یکی از بهترین برندهای لپ تاپ در جهان است که توسط کمپانی توشیبا تولید می‌شود. کمپانی توشیبا یکی از بزرگترین تولید کننده‌های لپ تاپ و دیگر کالاهای دیجیتال به حساب می‌آید. این شرکت محصولات خود را از طریق نمایندگی‌های خود در سراسر جهان به فروش می‌رساند. نمایندگی لپ تاپ توشیبا وظایف مختلفی دارد. شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان نمایندگی لپ تاپ توشیبا قصد دارد در این مقاله شما را با لپ تاپ‌های توشیبا و کمپانی توشیبا آشنا کند پس اگر نیازمند اطلاعات بیشتر در این زمینه هستیدد در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کمپانی توشیبا و محصولات آن آشنا کنیم.

به نقل از سایت windowscentral در رابطه با لپ تاپ‌های دل

شرکت توشیبا، برند بزرگ ژاپنی و سازنده رایانه و دستگاه های الکترونیکی برای مصرف کنندگان و صنعت است که دفتر مرکزی آن در توکیو است. این شرکت در سال 1939 با نام شرکت توکیو شیباورا الکتریک، آموزشی ویبولیتین (به ژاپنی: Tōkyō Shibaura Denki KK) در ادغام Shibaura Engineering Works, Ltd. و Tokyo Electric Company, Ltd. تأسیس شد. نام فعلی خود را در سال 1978 برگزید.

شرکت اصلی شیباورا که در سال 1875 تأسیس شد، از کارخانه مخترع تاناکا هیساشیگه با تمرکز اولیه بر روی موتورهای ساخت کشتی‌های اقیانوسی رشد کرد. این کارخانه توسط کمباین تجاری میتسویی (zaibatsu) تصاحب شد و شروع به ساخت موتورهای بخار سنگین و با قدرت بالا کرد. در اواسط دهه 1890 شروع به ساخت ماشین ابزار کرد. شرکت توکیو الکتریک لایت در سال 1890 با تامین مالی میتسویی شروع به تولید لامپ های الکتریکی با رشته بامبو کرد. شرکت ادغام شده با انحلال زایباتسو پس از جنگ جهانی دوم از میتسوی جدا شد، اما در سال 1973 دوباره به گروه میتسویی پیوست

شرکت toshiba

شرکت توشیبا

توشيبا که مخفف شده شرکت Toshiba Corporation است، يك شركت ژاپنی بزرگ و چندمليتی است. این شرکت در حوزه توليد نرم افزار، سيستم های انرژی، محصولات الكترونيكی، محصولات ارتباطی، تجهيزات پزشكی و صنايع مختلف ديگر فعاليت دارد. تاریخ پیدایش این شرکت به سال 1875 بر می‌گردد.با گذشت زمان این شرکت به يكي از شركت‌های پيشرو در صنعت الكترونيكی جهان تبديل شد. شرکت توشيبا به طور گسترده در زمينه‌های مختلف فعاليت دارد و محصولاتی همچون تلويزيون، لپ‌تاپ‌ها، كامپيوترها، تجهيزات پزشكی، انرژی هسته‌ای و بسياری صنايع ديگر توليد می‌كرد.

تاریخچه شرکت توشیبا

 شرکت توشیبا توسط تاناکا ایشیباشی در ۱ ژولای ۱۸۷۵در شهر توکیو، ژاپن تأسیس شد. این شرکت فعالیت خود را با تولید لامپ‌های فلز آغاز کرد. با گذشت زمان توشیبا، فعالیت‌های از فعالیت‌های مرتبط با تجهیزات الکتریکی فراتر رفت و وارد زمینه‌های مختلفی از جمله مخابرات، نرم‌افزار، تجهیزات پزشکی، انرژی هسته‌ای، رایانه‌ها و سیستم‌های نوآوری شده است. شرکت توشیبا یکی از پیشگامان در حوزه توسعه تکنولوژی انرژی هسته‌ای است که در سال‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ جزو مهم‌ترین شرکت‌های تجاری این حوزه بود.

تاریخچه شرکت توشیبا

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این شرکت بسیار بزرگ در سال ۲۰۱۵، به مشکلات مالی برخورد که باعث شد مسئولان این شرکت اعلام ورشکستگی کردند که این ورشکستگی به علت تخلف مالی اندکتورهای خود در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ از بورس توکیو اخراج خواهد شد. این مشکلات مالی به مرور به بحران‌های بزرگتری منجر شدند که در نهایت شرکت توشیبا تصمیم به فروش بخش‌هایی از تجارت خود گرفت. البته این شرکت هنوز در بسیاری زمینه‌ها فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

توشیبا

محصولات مختلف شرکت توشیبا 

شرکت توشیبا یکی از بزرگترین و بهترین کمپانی‌های جهان است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند. مهم‌ترین دلیلی که موجب معروف شدن این شرکت شده فعالیت گسترده این شرکت در زمینه‌های مختلف است که در این زمینه‌ها محصولات وخدمات مختلفی را ارئه می‌دهد که برخی از آنها عبارت است از: تولید تلویزیون‌ها و دی وی دی‌ها، تولید رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌ها، تولید تجهیزات پزشکی، تولید تجهیزات صنعتی، سیستم‌های حفاظتی و امنیتی و تولید تجهیزات نظامی که در ادامه به طور کامل تمامی  موارد را خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

تلویزیون‌ها و دی وی دی‌ها

شرکت توشیبا یکی از اولین تولید کنندگان تلوزیون است. این شرکت کار خود را با تولید تلویزیون‌های سیاه سفید آغاز کرد امادر ادامه و با گذشت زمان تلویزیون‌های با کیفیت تری را روانه بازار به طوری که الان توشیبا یکی از بهترین تولید کننده‌های تلویزیون در جهان است و محصولات با کیفیتی را روانه بازار می‌کند. شرکت توشیبا در هنگام تولید تلویزیون‌های خود اقدام به تولید دی وی دی‌های با کیفیتی هم  کرد و  در این زمینه نیز موفق عملکرد.

تلویزیون شرکت توشیبا

تجهیزات پزشکی شرکت توشیبا 

یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که شرکت توشیبا از زمان تاسیس خود تا به الان انجام داده است تولید تجهیزات پزشکی است. این شرکت توانسته با تولید انواع تجهیزات پزشکی مانند دستگاه ‌های ام آر آی، سونوگرافی، دیالیز، سیستم‌های مانیتورینگ بیمار|، اسپکتروفتومترها، اورولوژیک، لیزر، رادیوگرافی و سیستم‌های تصویربرداری دیجیتال به علم پزشکی کمک بسیار بکند به طوریکه بسیار از خدمات داخل بیمارستان‌ها متعلق به شرکت توشیبا است.

تجهیزات صنعتی شرکت توشیبا

توشیبا یکی از مهمترین تولید کننده‌های تجهیزات صنعتی است به دلیل تولید مواد نیمه رسانای خود در بازارهای جهانی این حوزه بسیازر معروف شده است از دیگر تجهیزات صنعتی که این شرکت تولید می‌کند می‌توان به ماشین آلات و ربات‌های صنعتی، تجهیزات جوشکاری وبرشکاری، گیربکس‌ها و سیستم‌ها و تجهیزات کنترل و اتوماسیون اشاره کرد جزو مهمترین تجهیزات تولیدی این شرکت هستند.

 تجهیزات نظارتی شرکت توشیبا

شاید شما هم تا به اینجای مقاله از گستردگی فعالیت شرکت توشیبا در زمینه‌های مختلف تعجب کرده باشید. دوربین‌های امنیتی شرکت توشیبا یکی از مهمترین و پر کاربردترین محصولات این شرکت است که به سازمان‌های نظارتی مانند نیروهای انتظامی و امنیتی کمک‌های بسیار کرده است. از جمله ویژگی‌های این محصولات شرکت توشیبا می‌توان به ، کیفیت تصویر بالا، تکنولوژی تصویربرداری پیشرفته، تکنولوژی تشخیص حرکت، ضد آب و ضد گرد و غبار، قابلیت دید در شب، زوم دیجیتال و بزرگنمایی، اتصال به شبکه، مدیریت و ذخیره‌سازی تصاویر، قابلیت انطباق با محیط و امنیت و حریم خصوصی اشاره کرد.

تجهیزات نظامی شرکت توشیبا  

توشیبا تجهیزات نظامی مختلفی را تولید می‌کند که مهمترین این محصولات رادارهای شرکت توشیبا هستند. رادارهای شرکت توشیبا کمک بسیار زیاد به ارتش‌ها می‌کند چرا که به کمک این رادارهای قدرمتند هر جسمی را رسد می‌کنند. از دیگر محصولات نظامی شرکت توشیبا می‌توان به سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های تصویربرداری، تجهیزات ارتباطی دریایی، تجهیزات هوافضایی و  تجهیزات حفاظتی و امنیتی اشاره کرد. ساخت این تجهیزات  توسط شرکت توشیبا کمک بسیار بزرگی به افراد نظامی کرده است.

لپ تاپ توشیبا

لپ تاپ‌های شرکت توشیبا

لپ تاپ‌های شرکت توشیبا مهمترین و معروفترین محصولات این شرکت هستند. یکی از مهمترین دلایلی که برند توشیبا در جهان معروف شده است وجود لپ تاپ‌های این شرکت است. لپ تاپ‌های این شرکت جزو پر فروش ترین محصولات این شرکت هستند که دارای کیفیت بسیار خوبی به نسبت سایر لپ تاپ‌ها هستند. لپ تاپ‌های این شرکت در سری‌های مختلفی تولید می‌شوند که شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان نمایندگی لپ تاپ توشیبا در ادامه تمامی سری های این لپ تاپ را خدمت شما معرفی می‌کند. 

سری‌های مختلف لپ تاپ توشیبا 

در این قسمت به مهم‌ترین بخش از مقاله لپ تاپ توشیبا  می‌رسیم که شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان نمایندگی لپ تاپ قصد دارد در رابطه با سری‌های لپ تاپ‌های مختلف این شرکت تمامی اطلاعات لازمه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا شما عزیزان با آگاهی کامل نسبت به خرید لپ تاپ توشیا یا تعمیر لپ تاپ توشیبا خود اقدام نمایید.

لپ تاپ توشیبا سری Portégé

لپ تاپ توشیبا سری Portégé

یکی از معرف ترین سری لپ تاپ‌های توشیبا است که به عنوان محصولات تجاری معروف هستند. این سری از لپ تاپ‌های توشیبا دارای صفحه نازک و طراحی بسیار جذابی هستند. یکی از دلایل محبوبیت این لپ تاپ تاچ و ال سی دی با کیفیت آن است که طول عمر بالایی که به همین دلیل به ندرت مشتریان خریدار این لپ تاپ نسبت برای تعویض تاچ و ال سی دی آن اقدام می‌کنند. در صورت نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی می توانید به تعمیرات لپ تاپ آرتک نمایندگی لپ تاپ توشیبا مراجعه کنید.

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Portégé X30

cpu: این مدل دارای پردازنده  Intel core i7.

Ram: که با ظرفیت 16 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا اس اس دی 512 یا بالاتر   هستند.

کارت گرافیک: کارت گرافیک: Intel HD Graphics 620.

سیستم عامل:این مدل سیستم عامل ویندوز 10 پرو را جوابگو است. نصب ویندوز یکی از کارهای نسبتا سخت نر افزاری است که شما عزیزان در صورت نیاز می‌توانید برای نصب ویندوز به شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک نمایندگی توشیبا مراجعه فرمایید.

لپ تاپ توشیبا مدل Portégé X20W

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Portégé X20W

cpu: این مدل دارای پردازنده i7 یا Intel core i5. 

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 128 یا 512 گیگابایت اس اس دی هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت گرافیک مدیریتی Intel HD Graphics به عنوان گرافیک معمولی استفاده می‌کند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است. توصیه تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان نمایندگی لپ تاپ توشیبا حفظ و نگه‌داری صحیح از فن‌های این مدل است. چراکه با سهل انگاری ممکن است شما نیازمند تعمیر فن یا تعویض فن بشوید.

لپ تاپ توشیبا مدل Portégé A30

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Portégé A30

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5.

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 128 یا 1 ترا بایت ssd هستند.

کارت گرافیک: از کارت‌های گرافیک مجزا یا گرافیک متمایز به منظور افزایش عملکرد گرافیکی پشتیبانی می‌کند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است. از مشکلات رایجی که کاربران با نصب ویندوز 10 از آن رهایی می‌یابند نصب آنتی ویروس است. 

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Portégé Z30

cpu: این مدل دارای پردازنده i7 یا Intel core i5 

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر

هارد: حافظه این سری معمولا 128 یا 512 گیگابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدیریتی Intel HD Graphics به عنوان گرافیک معمولی استفاده می‌کند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10  را جوابگو است. که کار نصب ویندوز از صفحه بوت سیستم آغاز می‌شود.

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Portégé X40

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Portégé X40

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i9.

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر..

هارد: حافظه این سری معمولا 128 یا 512 گیگابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت گرافیک مدیریتی Intel HD Graphics به عنوان گرافیک معمولی استفاده می‌کند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز10  را جوابگو است.

لپ تاپ توشیبا سری Satellite 

اگر به دنبال یک لپ تاپ برای استفاده روزمره و خانگی هستید شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک نمایندگی لپ تاپ توشیبا به شما این سری را توصیه می‌کند. این سری از لپ تاپ های توشیبا دارای مدل‌های مختلفی است که تعمیرات لپ تاپ آرتک برخی از آنها را به شما عزیزان معرفی کرده است. یکی از ویژگی‌های محبوب این سری دارا بودن دی وی دی رایترهایی با عمر مفید بالا است که شما را از تعویض دی وی دی رایتر بی نیاز می‌سازد.

لپ تاپ توشیبا سری Satellite 

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Satellite C

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i3 i5.

Ram: که با ظرفیت 4 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 128 یا 1 ترا بایت اس اس دی هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدیریتی یا گرافیک مجزا برخوردارند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 7 را جوابگو است. لپ تاپ‌های این مدل به دلیل مشخصات پایینی که دارند با مشکل کندگی و هنگی مواجه می‌شود.

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Satellite C

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Satellite L

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core  i3 i5.

Ram: که با ظرفیت 4 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 128 ssd یا hdd و بالا یا 1 ترا بایت ssd هستند.

معمولاً این سیستم‌ها از کارت‌های گرافیک مدیریتی یا گرافیک مجزا برخوردارند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 7و 8 را جوابگو است.

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Satellite L

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Satellite S

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel corei3 i5.

Ram: که با ظرفیت 4 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا ssd/hdd 128 یا بالاتر هستند.

کارت گرافیک: معمولاً از کارت‌های گرافیک مدیریتی یا گرافیک مجزا برخوردارند.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 8و 7 را جوابگو است.

لپ تاپ توشیبا مدل Satellite S

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Satellite P

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5. 

Ram: که با ظرفیت 4 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 128 یا 1 ترا بایت اس اس دی هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 7 را جوابگو است.

لپ تاپ توشیبا مدل Satellite P

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Satellite Radius

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5.

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترا بایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Satellite Radius
لپ تاپ توشیبا سری Tecra

لپ تاپ توشیبا سری Tecra

اگر شما عزیزان جزو کارمندانی هستنید که به دنبال یک لپ تاپ تجاری برای کارهای اداری خود هستید که نیازمند سیستم های امنیتی بالا هستند بهترین گزینه از نظر تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان نمایندگی لپ تاپ توشیبا همین سری از لپ تاپ‌ها توشیبا هستند. این شرکت لپ تاپ‌های خود را در چهار مدل tecra R ،tecra Z ،tecra  Atecra  M  در بازار عرضه می‌شود.

لپ تاپ توشیبا مدل Tecra A

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Tecra A

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core  I3 i5. 

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترا بایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

لپ تاپ توشیبا مدل Tecra z

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Tecra z

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5.

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترا بایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

لپ تاپ توشیبا مدل Tecra R

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Tecra R

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5.

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترا بایت اس اس دی هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Tecra M

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5 

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترا بایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

لپ تاپ توشیبا سری Qosmio

لپ تاپ‌های سری Qosmio شرکت توشیبا یکی از پر مصرف ترین لپ تاپ‌ها در حوزه گیم است. این لپ تاپ‌های دارای مشخصات فوق العاده خوبی برای بازی هستند. مشخصات بالای این لپ تاپ‌ها موجب شده تا بسیاری از گیمرها خواهان خرید این این لپ تاپ‌ها باشند. یکی از مواردی که کاربران را مشتاق خرید این دستگاه می‌کند این است که این دستگاه‌ها دارای اسپیکر و هیت سینک خوبی هستند. کیفیت خوب قطعات گفته شده موجب شده تا کاربران  خیلی کمتر نیازمند تعویض اسپیکر یا تعویض هیت سینک شوند.

لپ تاپ توشیبا سری Qosmio

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Qosmio G

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5.

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترا بایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است.

سیستم عامل: این مدل ویندوز 10 را جوابگو است.

لپ تاپ توشیبا مدل Qosmio G

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Qosmio X

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i9.

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترا بایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

لپ تاپ توشیبا مدل Qosmio X

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل Qosmio F

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5.

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترا بایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10  را جوابگو است.

لپ تاپ توشیبا مدل Qosmio F
لپ تاپ توشیبا سری Kirabook

لپ تاپ توشیبا سریKirabook

یکی از بهترین گزینه‌هایی که نمایندگی‌های لپ تاپ توشیبا در خرید به افرادی که شکل ظاهری برایشان بسیار مهم است پیشنهاد می‌کنند سری kirabook لپ تاپ توشیبا است. این لپ تاپ ها دارای قاب‌های بسیار زیبا و خوش طرحی هستند که اکثر مشتریان را با هر سلیقه‌ای به خود جلب می‌کنند. 

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل  Kirabook 13

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل  Kirabook 13

cpu: این مدل دارای پردازنده i7 یا Intel core i5.

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 512گیگابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: نوع کارت گرافیک (مثل Intel UHD Graphics یا NVIDIA GeForce GTX).

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است. یکی از مهمترین نکات در هنگام استفاده از این دستگاه نصب درایورهای آن است که باید به درستی صورت بگیرد.

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل  Kirabook 14

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل  Kirabook 14

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5.

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 512بایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است.

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل  Kirabook 15

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل  Kirabook 15

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5. 

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت یا بالاتر.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 512 گیگابایت ssd هستند.

کارت گرافیک: معمولاً دارای کارت‌های گرافیک مدل‌های مجزایی مثل NVIDIA GeForce یا AMD Radeon با عملکرد بالا است.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 و 11 را جوابگو است.

مشخصات لپ تاپ توشیبا مدل  Kirabook 16

cpu: این مدل دارای i7 یا Intel core i5. 

Ram: که با ظرفیت 8 گیگابایت تا 32.

هارد: حافظه این سری معمولا 256 یا 1 ترا بایت ssd هستند.

کارت گرافیک: برخی مدل‌ها دارای کارت گرافیک اختصاصی هستند، اما برای کارهای معمولی و اجرای نرم‌افزارهای اداری، کارت گرافیک معمولاً متعلق به پردازنده گرافیک مداری (integrated) است.

سیستم عامل: این مدل  ویندوز 10 را جوابگو است.

نمایندگی لپ تاپ TOSHIBA

شرکت‌هایی که نمایندگی لپ تاپ توشیبا  را بر عهده دارند دارای وظایفی هستند که شما عزیزان در صورت نیاز به هر یک از این خدمات که در قسمت زیر گفته شده می‌توانید به آنها مراجعه کنید. البته تمامی نمایندگان لپ تاپ توشیبا همه‌ی وظایف گفته شده را بر عهده ندارند و برخی از آنها فقط در برخی از زمینه‌ها عهده‌دار وظیفه هستند. 

نمایندگی لپ تاپ توشیبا

مشاوره در هنگام فروش محصولات 

یکی از مهمترین وظایفی که نمایندگی‌های لپ تاپ توشیبا بر عهده دارند این است که به مشتریان خود در هنگام خرید مشاوره ارائه بدهند تا مشتریان در مورد مدل‌ها، ویژگی‌ها و مشخصات لپ تاپ‌های توشیبا اطلاعات کامل داشته باشند. آنها به مشتریان کمک می‌کنند تا محصول مناسب برای نیازهایشان را انتخاب کنند و معاملات فروش را انجام دهند.

آموزش و آشنایی با محصولات و پشتیبانی فنی

نمایندگی‌های لپ تاپ اچ پی همواره آموزش‌هایی در زمینه‌های مختلف برای شما عزیزان قرار می‌دهند. این آموزش‌ها در زمینه‌های مختلفی برای شما ارائه می‌شود. بهترین نمایندگی لپ تاپ توشیبا شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک است که بهترین آموزش‌های ممکن را در زمینه‌های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.نمایندگی‌ها به مشتریان پشتیبانی فنی در مورد مشکلات یا سوالات مرتبط با لپ تاپ‌های توشیبا ارائه می‌دهند. این شامل رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، به‌روزرسانی‌ها، نصب و راه‌اندازی می‌شود.

تعمیرات لپ تاپ توشیبا

تعمیرات لپ تاپ توشیبا یکی از مهمترین دغدغه‌های مشتریان است زیرا همانطور که می‌دانید با گذشت زمان تمامی لپ تاپ‌های موجود به سرویس لپ تاپ یا گاها تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارند. وجود نمایندگی لپ تاپ توشیبا به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که در زمان نیازمندی به تعمیر لپ تاپ به مشکل بر نمی‌خورند.

تعمیرات لپ تاپ آرتک

نمایندگی لپ تاپ توشیبا

کمپانی توشیبا یکی از بهترین تولید کننده‌های رایانه‌های همراه است که لپ تاپ‌های بسیار با کیفیتی را تولید و در بازار عرضه کرده است. اما یکی از مهمترین دغدغه‌های خریداران در حین خرید و استفاده از لپ تاپ و هنگام مواجه با خرابی لپ تاپ پیدا کردن مکانی مطمئن برای تعمیرات لپ تاپ است. در این موقعیت بهترین گزینه برای شما  عزیزان مراجعه به تعمیرات لپ تاپ آرتک است که بهترین نمایندگی لپ تاپ توشیبا در ایران است. 

شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک به عنوان نمایندگی لپ تاپ توشیبا   و دیگر برندها انواع خدمات تعمیرات لپ تاپ برای شما عزیزان انجام می‌دهد. شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب در حوزه سخت افزار و نرم افزار انواع خدمات نرم افزاری مانند نصب مک و لینوکس، نصب درایور، عیب‌یابی نرم افزاری، بوت سیستم و…و همچنین انواع خدمات سخت افزاری مانند تعمیر بایوس، تعمیر شارژر لپ تاپ و تعمیر تاچ پد انواع خدمات تعویض مانند تعویض فن لپ تاپ، تعویض هیت سینک، تعویض های ولتاژ، تعویض تاچ وال سی دی و تعویض اسپیکر را برای شما عزیزان انجام می‌دهد. پس اگر شما عزیزان به خدمات سخت افزاری یا نرم افزاری نیازمند شدید می‌توانید به تعمیرات لپ تاپ آرتک مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

 شرکت توشیبا توسط تاناکا ایشیباشی در ۱ ژولای ۱۸۷۵در شهر توکیو، ژاپن تأسیس شد.

شرکت توشیبا یکی از بزرگترین کمپانی‌های جهان در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، تولید تجهیزات نظامی، تولید تجهیزات صنعتی، تولید تلویزیون و لپ تاپ است که محصولات بسیار متنوعی را در هر حوزه تولید می‌کند.

سرعت رم تعیین می‌کند که داده‌ها با چه سرعتی وارد و از CPU خارج می‌شوند. اگر سرعت رم شما خیلی کند باشد زمان زیادی صرف انتقال داده‌ها می‌شود و این می‌تواند بسیار اذیت کننده باشد.

4 نوع رم مختلف برای لپ تاپ موجود می‌باشد. (DDR) (DDR2) (DDR3) DDR4) (DDR5)). از انواع رم‌های معرفی شده فوق، رم‌های DDR3، رم های DDR4 و رم‌های DDR5 در بازار امروز بسیار رایج هستند. DDR مخفف Double Data Rate می‌باشد.

با توجه به میزان آسیب دیدگی و نوع مشکل میتوان در رابطه با اینکه ال سی دی قابل تعمیر است یا دستگاه به تعویض ال سی دی نیاز دارد تصمیم گیری کرد.

این مدل دارای پردازنده CORE I7 I5، رم 8و حافظه 256 به بالا است. که جزو یکی از بهترین لپ تاپ‌های شرکت توشیبا است.

یکی از نشانه‌های خرابی فن لپ تاپ‌ها به صدا افتادن آنها است اما در برخی از موارد به صدا افتاد فن طبیعی است. به عنوان مثال در زمانی که فن شما برای طولانی مدت و با پردازش‌های زیاد در حال کار است ممکن است با صدا و قدرت بیشتر کار کند.

اگر شما عزیزان جزو افرادی هستید که می‌خواهید عمر مفید لپ تاپ شما بالا برود بهتر است هر 2 سال یکبار لپ تاپ خود را به سرویس کامل لپ تاپ ببرید.

شما عزیزان میتوانید برای بر طرف کرد کندی و هنگ سیستم خودتان رم و حافظه دستگاه را ارتقا بدهید که سهم عمده‌ای در سرعت سیستم دارد.

تمامی کیبردهای لپ تاپ‌های شرکت توشیبا دارای کیفت فوق العاده‌ای هستند اما سری kirabook کیبدهای بهتری را دارار هستند. 

با توجه به اینکه لپ تاپ‌های بازار تنوع بسیار زیادی در ساختار و مشخصات دارند نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان یک برند را در تمامی موارد از بقیه برتر دانست.

لپ تاپ‌های سری تکرا دارای کیفیت وای فای خوبی هستند.

لپ تاپ‌های سری Qosmio شرکت توشیبا مخصوص گیم طراحی شده اند.

بهترین نمایندگی لپ تاپ توشیبا برای انواع خدمات تعمیرات لپ تاپ در ایران شرکت آرتک است.

بهترین گزینه برای تعمیرات لپ تاپ شرکت تعمیرات لپ تاپ آرتک نمایندگی لپ تاپ توشیبا است که دارای متخصصین حرفه‌ای و با تجربه است که انواع خدمات تعمیات را برای شما عزیزان انجام می‌دهند.

5/5 - (2 امتیاز)
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمان
رحمان
5 ماه قبل

بسیار عالی و پر محتوا

سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام