بروزرسانی نرم افزارها

بروزرسانی نرم افزار

شما می توانید با مراجعه به این مرکز از خدمات نصب و بروزرسانی نرم افزارها ی عمومی و تخصصی مورد نیاز خود استفاده نمایید. همچنین این مرکز خدمات بروز رسانی سیستم عامل های مختلف را هم ارائه می دهد.

نصب و بروزرسانی نرم افزارهای عمومی:

ورژن های مختلف آفیس، نرم افزارهای مختلف ادوبی، درایورهای سخت افزاری، انواع مرورگرها و پلیرها، آنتی ویروس، ویندوز اورجینال، ویندوز مجازی، فتوشاپ، نرم افزارهای درایو مجازی، visual Cها برای حل مشکلات Dll.، درایورهای کارت گرافیک، Net framework برای حل مشکلات Net. ، ابزارهای رایت سی دی و دی وی دی، پی دی اف خوان ها، WinRar، نرم افزارهای مدیریت دانلود، Convertorها، نرم افزارهای ویرایش ویدئو، AnyDesk برای کنترل از راه دور سیستم، نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش یا screen recorder، درایور دستگاه های جانبی مثل اسکنر و پرینتر، نصب سیستم عامل های مکینتاش و اوبونتو، حل مشکلات نرم افزاری Wifi و شبکه

نصب نرم افزارهای تخصصی:

AutoCad، 3DMax، GIS، نرم افزارهای مهندسی، نرم افزارهای کدنویسی، SPSS و …

بروزرسانی نرم افزارها برای موبایل

این مرکز همچنین در حوزه نرم افزاری تلفن های همراه هم فعالیت می کند. گوشی شما ممکن است نیاز به آپدیت سیستم عامل یا نرم افزار های خود، نصب یا حذف انواع نرم افزار، نصب یا حذف انواع بازی و پاکسازی بدافزارها داشته باشد. شما می توانید به مراجعه به این مرکز، از خدمات ارائه شده در این زمینه بهره مند شوید.

بازی های کامپیوتری

گیمرهای عزیز! اگر شما نیاز به دانلود و نصب بازی دارید، این مرکز می تواند به شما کمک کند. با توجه به توسعه گسترده صنعت بازی در جهان، حجم بازی ها روز به روز در حال افزایش است. البته این افزایش حجم با خود افزایش کیفیت و امکانات را هم با خود به همراه دارد. این حجم زیاد برای دانلود می تواند برای کاربران مشکل آفرین باشد، چرا که برای دانلود نیاز به حجم و سرعت بالا دارید. همچنین با توجه به کرک داشتن این بازی ها، نصب آنها خود فرآیندی پیچیده است که معمولا همه با آن مشکل دارند. این مرکز تمام کارهای دانلود نصب بازی ها را برای شما انجام می دهد تا شما بتوانید با خیالی راحت، لذت ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام