تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل

احتمالا مهمترین دغدغه افرادی که خرابی LCD لپتاپ خود رو به رو میشوند بعد از هزینه تعمیرات یافتن یک تعمیرگاه معتبر و قابل اعتماد باشد چرا که تعمیر و یا تعویض ال سی دی لپ تاپ دل کاری نیست که بتوان آن را به هر کس سپرد.

یک تعمیرگاه غیرقابل اعتماد می تواند علاوه بر هدر رفت هزینه ما به خاطر استفاده از قطعات نامرغوب و غیر اصل، به دلیل عملکرد غیر حرفه ای باعث بروز آسیب های شدیدتر به دستگاه ما بشود.

در چنین شرایطی یافتن یک مرکز تخصصی تعمیرات لپتاپ در تهران  برای هر فردی به دغدغه اصلی تبدیل خواهد شد. مرکزی که علاوه بر تضمین کیفیت خدمات خود در انجام  تعمیر لپ تاپ دل، تعمیرات لپ تاپ را با کمترین هزینه و استفاده از قطعات مرغوب انجام دهد.

مرکز تخصصی تعمیرات لپتاپ آرتک با استفاده از تیم گسترده فنی و شبکه تامین قطعات خود قادر است تعویض ال سی دی لپتاپ شما را در سریع ترین زمان و کمترین هزینه انجام دهد.

پیش از تعمیر و یا تعویض ال سی دی لپ تاپ باید چند نکته را دانست. این که نمایشگر های LCD چگونه کار می کند، هزینه حدودی تعمیر LCD لپتاپ دل چقدر بوده و اینکه LCD لپتاپ معمولا چرا خراب میشوند. همینطور بهتر است باید‌ها و نباید‌های استفاده از لپتاپ با نمایشگر آسیب دیده را بشناسیم و اینکه فرآیند تعمیر LCD لپتاپ چگونه است.

گذشته از آن همه تجهیزات الکترونیکی دارای ال سی دی بعد از مدتی دچار خرابی شده و یا به خاطر فرسودگی آسیب پذیر خواهند شد. بسته به مشکلی برای صفحه نمایش لپتاپ شما پیش آمده این مشکل می تواند مربوط به نمایشگر لپتاپ، مادربرد، چیپ گرافیک، رم یا هارددرایو باشد

به نقل از وبسایت techtarget راجب ال سی دی لپ تاپ دل

ال سی دی نوعی صفحه نمایش بسیار تخت است که بسیار نازک تر از سی آر تی است. برای تولید تصویر، ال سی دی از کریستال مایع استفاده میکند، استفاده می کند که بین دو صفحه شیشه پولاریزه قرار گرفته و نور پس زمینه شیشه را روشن میکند ال سی دی ها به جای ایجاد از نور از مسدود کردن نور استفاده میکنند؛ هنگامی که کریستال های مایع، نور قطبی شده را می چرخانند، پیکسل های نمایشگر به صورت الکترونیکی روشن و خاموش میشوند. 

ال سی دی لپتاپ

هزینه حدودی تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل چقدر است؟

اگر برای شما هم این پرسش مطرح شده که هزینه حدودی تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل چقدر خوهد بود. بسته به نوع و مدل دستگاه شما در آبان سال 1402 این هزینه میتواند بین 1،700،000 تا 4،000،000 تومان متغیر باشد. تیم آرتک با در اختیار داشتن قطعات اورجینال با کمترین قیمت و تیم تخصصی گسترده خود به هرچه کمتر شدن هزینه تعمیر و یا تعویض ال سی دی لپ تاپ دل شما کمک خواهد کرد.

برای اطلاع از انواع آسیب‌های نمایشگر و دلیل و راهکار‌های می توانید مقاله علائم سوختن ال سی دی لپتاپ را مطالعه فرمایید.

بسیار مهم است که پیش از شروع فرآیند تعمیر نمایشگر لپتاپ خود از مهارت‌های خود مطمئن بوده و یا با تماس با ما این کار را به متخصصان مجرب مجموعه آرتک بسپارید.

هزینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ
تعمیر ال سی دی لپتاپ

نمایشگر LCD لپ تاپ دل چگونه کار می کند؟

پیش از تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل باید دانست که اینگونه نمایشگر ها چگونه کار میکنند.

در قلب هر نمایشگر سه بخش وجود دارد تا تصاویری که ما میبینیم را خلق کند.

1-بک لایت یا نور پشت صفحه دل

منبع نوری را برای تصاویر خلق میکند. این بک لایت‌ها دلیل روشنایی پیکسل ها در صفحه نمایش هستند که با تصاویر را برای بیننده قابل دیدن می کنند. این فرایند زمانی شروع میشود که نور از یک سری از لامپ های فلورسنت یا ال ای دی به وسیله پنلی به نام دیفیوزر منتشر گردد. نور منتشر شده از پنل دیفیوزر در مرحله بعد از کریستال مایع و صفحات پولاریزه عبور میکند تا به تصویری که ما میبینیم تبدیل شود.

بک لایت ال سی دی لپتاپ دل
لیکویید مایع

2-کریستال مایع

به صورت لایه ای ساندویچی بین دو فیلتر پلاریزه با استفاده جریان الکتریسیته نور خروجی از بک لایت را به شکل مناسب نمایش تنظیم میکند. مولکول‌های این کریستال در عین داشتن گرانروی و جریان پذیری مایعات، طوری ساخته شده اند تا بافتی کریستال مانند داشته باشند.

زمانی که جریان الکتریسیته به این کریستال مایع وارد میشود ساختار مولکولی آنان تغییر میکند. این تغییر در ساختار مولکولی جایگزین نحوه تعامل کریستال مایع با نور بک لایت خواهد شد.با تغییر جریان الکتریسیته می توان مقدار نوری از کریستال مایع عبور میکند را کنترل کرد؛ تصاویر در نمایشگر های ال سی دی اینگونه تغییر میکنند

3-فیلتر های رنگی

این فیلتر‌ها نور های رنگی را به تصاویری که توسط کریستال مایع خلق شده اند اضافه می کنند تا در نهایت شاهد تصاویر رنگی شده باشیم. این بخش یکی دیگر از سه بخش حیاتی در هر نمایشگر ال سی دی هستند. فیلترهای رنگی رنگ‌های متنوعی که ما در تصاویر می بینیم را خلق می کنند.

هر پیکسل به سه ریز-پیکسل تقسیم میشود. هر کدام با فیلتر رنگی اختصاصی قرمز،سبز و آبی؛ رنگ این ریز پیکسل ها می توانند هنگام ترکیب با هم مجموعه گسترده ای رنگ ها را به وجود آورند.

حجم نوری که وارد این فیلتر ها میشود توسط کریستال مایع که در بالا توضیح داده شد کنترل میشود. این حجم نور روشنی یا تیرگی رنگی فیلتر های رنگی تولید میکنند را مشخص میکند

فیلتر رنگی ال سی دی دل
افتادن لپ تاپ دل

نمایشگر های لپ تاپ دل معمولا به چه دلیلی خراب میشوند؟

برای خرابی نمایشگر لپ تاپ می تواند دلایل متعددی وجود داشته باشد. اما دلایل رایج معمولا فشار فیزیکی بر روی صفحه نمایش، ضربه فیزیکی، مشکلاتی الکتریکی و استفاده های طولانی مدت و بی وقفه هستند.

استفاده و یا روشن ماندن برای مدت های طولانی، علاوه بر آسیب احتمالی به ال سی دی می تواند یکی از دلایل باد کردن باتری لپ تاپ و خرابی آن باشد. که در آن صورت علاوه بر تعویض ال سی دی لپ تاپ ناچار به تعویض سلول های باتری لپ تاپ  و یا حتی تعویض باتری لپتاپ خود بشوید.

باید‌ها و نبایدها برای استفاده از لپ تاپ دل با نمایشگر آسیب دیده

مهمتر از همه به هیچ عنوان با لپ تاپی که صفحه نمایش آن آسیب دیده کار نکنید. چرا این کار ممکن است به آسیب های شدید تر به باقی اجزاء لپتاپ بیاجامد. این اتفاق به دلیل تماس مستقیم بقیه اجزاء لپتاپ با کریستال مایع ال سی دی اتفاق میافتد. دلیل دیگ می تواند شوک الکتریکی از طریع همین کرستال مایع به باقی اجزاء باشد.

فرآیند تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل چگونه است؟

همانند هر عمل دیگری تعمیر و تعویض نمایشگر لپ تاپ نیز دارای فرآیند و باید و نبایدهای مخصوص به خود است. دانستن این بایدها و نبایدها و پروسه تعمیر نمایشگر لپ تاپ خالی از لطف نیست. ما در این مقاله این فرآیند را به سه قسمت عیب یابی، تشخیص و تامین قطعه مورد نیاز و نصب قطعه جدید تقسیم کرده ایم. امیدواریم بیننده محترم بتواند پس از مطالعه این بخش شناخت کلی نسبت به نحوه تعویض نمایشگر های آسیب دیده پیدا کند.

عیب یابی LCD لپ تاپ دل

به منظور شروع فرآیند رفع عیب و تعمیر نمایشگر لپ تاپ ابتدا باید دلیل اصلی اختلال در عملکرد صفحه نمایش مشخص شود.چرا که در بسیاری از موارد دلیل اختلال در عملکرد صفحه نمایش اختلال در خود مجموعه ال سی دی نیست. دلیل اصلی این اختلال میتواند در قطعات مرتبط همانند کارت گرافیک، مادربرد یا دیگر قطعات این چنینی باشد.

با اتصال کابل VGA به دستگاه بر روی یک مانیتور بیرونی مشخص خواهد شد که آیا دلیل اختلال در عدم نمایش تصاویر در لپتاپ مربوط به مادربرد، کارت گرافیک است و به طور کلی قسمت های دیگر است یا نمایشگر دستگاه.

چنانچه مشکل مربوط به دو قسمت مذکور باشد، در آن صورت باید به سراغ تعمیر یا تعویض مادربرد و یا ریبال چیپ گرافیک لپتاپ برویم.

در صورتی که مشکل نمایشگر مربوط به خرابی مادربرد باشد باید شاهد نشانه هایی همچون مشکل در بوت کردن، شات داون های ناگهانی، بالا رفتن حرارت دستگاه، صدا های عجیب، بوی سوختگی و صفحه آبی باشیم.

تعمیر کار ال سی دی لپتاپ

همچنین در صورتی که از کار افتادن صفحه نمایش لپ تاپ ناشی از شسکتن لولا و یا هرگونه آسیب به قاب لپ تاپ باشد؛ می توان با تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ و در صورت آسیب دیدن لولا با تعمیر و یا تعویض لولا لپ تاپ و تعویض کابل ها و یا تعویض پورت های آسیب دیده هزینه تعمیرات دستگاه شما را به حداقل رساند.

منظور از کابل ذکر شده در بالا همان کابل فلت لپ تاپ میباشد که در لپ تاپ های مختلف در انواع 30 و 40 پین وجود دارد و وظیفه انتقال تصاویر از مادربرد به ال سی دی را دارد و پاره شدن کابل فلت لپ تاپ و پورت مربوط به آن عوامل و راهکار های مربوط به خود را دارد.

یافتن و تامین قطعه مناسب لپ تاپ دل

جایگزین کردن قطعه مناسب به منظور تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل فقط با قطعه دارای سریال نامبر مشابه ممکن است. در پشت هر LCD لپتاپ DELL، شماره سریالی وجود دارد که دقیقا مختصات همان مدل با تمام ریز جزئیات فنی آن ذکر شده و در صورت جایگزینی با یک نمایشگر غیر مشابه با نمایشگر قبلی با مشکل مواجه خواهیم شد.

استخراج کد مذکور فقط از طریق باز کردن صفحه نمایش و بررسی برچسب الصاق شده در پشت نمایشگر ممکن است.

روش باز کردن نمایشگر در هر لپتاپ بسته به مدل متفاوت است. باید توجه داشت که این کار باید توسط متخصصان مجرب انجام شده و هر گونه اشتباه در این فرآیند امکان وارد آمدن آسیب های بیشتر را دارد.

پس از باز کردن قاب نمایشگر و جداکردن اتصالات آن حالا ما نمایشگر جدا شده از دستگاه را در دست داریم. با بررسی برچسب پشت نمایشگر می توانیم شماره قطعه نمایشگر لپ تاپ DELL را یافته و مشابه آن را تهیه کنیم.

در باز کردن قاب نمایشگر خصوصا در زوایای آن باید نهایت احتیاط را داشت. این قاب بسیار ضعیف و شکننده بوده و در صورت آسیب آن در فرایند جداسازی نمایشگر، مشکل دیگری به مشکلات ما اضافه خواهد شد. ترمیم قاب لپ تاپ زمان و هزینه خاص خودش را به دنبال خواهد داشت.

ال سی دی شکسته دل

نحوه نصب نمایشگر جدید لپ تاپ دل

حالا که نمایشگر جدید و مناسب دستگاه خود را تهیه کردیم، باید به سراغ بقیه فرآیند تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل خود برویم.

پورتها و سیم‌های نمایشگر جدید را همانند نمایشگر قبلی به دستگاه لپ تاپ خود متصل کرده و لپ تاپ را روشن میکنیم. باید پیش از اتصال کامل و بستن قاب نمایشگر از صحت عملکرد نمایشگر جدید اطمینان پیدا کنیم. در صورت انجام درست موارد بالا، در این مرحله نمایشگر لپ تاپ ما باید همانند گذشته بدون ایراد عمل کند.

در صورت رفع عیب نمایشگر و اصلاح عملکرد آن پیچ های نمایشگر به درب لپ تاپ را محکم کرده و قاب نمایشگر را می بندیم.

تعمیر ال سی دی دل

تبریک!!!

شما موفق به تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل خود شدید!!!

ال سی دی لپتاپ دل-min

نکاتی برای بعد از تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل

پس از تعویض LCD لپتاپ DELL نوبت آن است تا باید و نباید استفاده از لپتاپ به خصوص LCD آن را بدانیم تا دیگر با معضلات شکستگی و خرابی در هیچ یک از بخش های لپ تاپ خود سر و کار نداشته باشیم تا علاوه بر اتلاف هزینه باعث اتلاف وقت و انرژی با ارزش ما شود.

تمیز کردن کیبورد لپ تاپ دل

هیچگاه و به هیچ عنوان نباید مایعی چه بر روی ال سی دی، چه بر روی تاچ پد و چه بر روی کیبورد ریخته شود. ریختن مایعات بر روی لپ تاپ می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به دستگاه ما وارد کند.

چرا که در زیر کیبورد سه لایه وجود داردکه در صورت برخورد آب با این لایه ها، لایه های مذکور به یکدیگر چسبیده و جدا نخواهد شد

تمیز کردن لپتاپ دل

برای تمیز کردن کیبورد لپ تاپ، کافیست یک دستمال پارچه ای را با کمی شیشه پاک کن نمدار کرده بر روی کیبورد به آرامی بکشیم. چنانچه گرد و خاک یا هر چیزی به زیر کیبورد نفوذ کرده باشد کافیست درب لپ تاپ را بسته، آن را وارنه کرده و به آرامی به پشت آن ضربه بزنیم تا ذرات نفوذ کرده به زیر کیبورد بیرون بیاید. در صورت تمیز نشدن کیبورد با این روش می توانید روی مجموعه آرتک برای سرویس و پاکسازی کیبورد لپ تاپ خود حساب کنید.

تمیز کردن ال سی دی لپتاپ دل

تمیز کردن و نگهداری از ال سی دی لپ تاپ دل

در تمیز کردن LCD همانطور که در ابتدای این بخش گفته شد به هیچ عنوان نباید مایعی به صورت مستقیم بر روی نمایشگر اسپری شود. کافیست همانند قسمت قبلی پارچه ای را با شیشه پاک کن نمدار کرده و به آرامی به همه جای ال سی دی بکشیم. چرا که با اسپری کردن مایع به صورت مستقیم ممکن است مایع به پشت صفحه نمایش نفوذ کرده و به مرور موجب شل شدن چسب ها و اتصالات آن بشود.

برای افزایش طول عمر صفحه نمایش خود از قرار دادن لپ تاپ و صفحه نمایش ال سی دی آن در معرض حرارت و سرما مستقیم خودداری کنید؛ چرا که مایع کریستال درون نمایشگر های ال سی دی که در اوایل مقاله به تفصیل در مورد آن توضیح دادیم نسبت به حرارت و سرما شدیدتغییرات ددما حساسیت زیادی داشته و  مواجهه با حرارت ممکن به بافت و نحوه شکلگیری این کریستال مایع آسیب بزند.

لولای لپتاپ دل

نگه داری از لولا های لپ تاپ دل

لولا های لپتاپ از دو لولای فلزی درون هم تشکیل شده اند.که آوردن فشار تنها به یکی از این لولا ها به مرور زمان باعث شکستگی و خوردگی لولا ها خوهد شد.بهترین کار آن است که هنگام باز و بسته کرن درب لپ تاپ آن را از قسمت میانی گرفته و باز و بسته کنیم.

سفت شدن لولا های لپ تاپ می تواند نشان از ورود گرد و خاک به داخل مجموعه لولا ها باشد. در صورت مشاهده سفتی لولا سریعا به یک مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کرده و لولا های لپ تاپ خود را سرویس کنید. در غیر این صورت سفتی لولا می تواند منجر به شکستی و یا آسیب به قاب لپ تاپ و یا آسیب به ال سی دی لپ تاپ شود که در این صورت ناچار به تعمیر قاب لپ تاپ یا تعویض ال سی دی لپ تاپ خود خواهید شد.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل

تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل  و به طور کلی فرآیند تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ چه در حوزه سخت افزار و چه نرم افزار و در هر قسمت و از هر برندی که باشد امری پیچیده، تخصصی و حساس است. کوچکترین اشتباه در این فرایند میتواند خسارات سنگین تری را به دستگاه شما وارد کند؛ بهتر است با بر قراری تماس با ما این کار را به متخصصان مجرب نمایندگی لپ تاپ دل بسپارید و بدون نگرانی منتظر استفاده از لپتاپ خود همانند روز اول باشید.

سوالات متداول

در مرحله اول لپتاپ شما در شرکت آرتک توسط تیم ما دریافت شده و رسید دریافت آن تقدیم شما می گردد.پس از تیم تکنسین ما مدتی دستگاه شما را بررسی و عیب یابی کرده و پس از اتمام عیب یابی تیم ما با شما تماس گرفته و هزینه تعمیرات را به شما اعلام میکنند. در صورت موافقت شما با انجام تعمیرات پروسه تعمیر آغاز شده و نهایتا تا یک روز بعد از اعلام موافقت شما تعمیرات دستگاه به پایان رسیده و پس از انجام تست و بررسی در حضور شما دستگاه تقدیم شما خواهد شد.

در صورتی که آسیب دیدگی نمایشگر ناشی از شکستگی یا هرگونه آسیب فیزیکی به خود ال سی دی باشد به احتمال زیاد امکان تعمیر نمایشگر وجود نخواهد داشت.

برای عیب یابی و اعلام شرایط و هزینه تعمیرات با ما در تماس باشید.

بله البته؛ شرکت آرتک به دلیل اعتماد بالا به متخصصان و قطعات مورد استفاده خود برای دستگاه های تعمیر شده توسط خود گارانتی 6 ماهه درنظر گرفته.همچنین در صورت استفاده از خدمات شرکت آرتک در صورت بروز مجدد هر مشکلی برای لپتاپ شما پس از گذشت دوره گارانتی از 6 ماه تا یک سال می توانید از تخفیفات 20 درصدی شرکت آرتک برای تعمیر مجدد دستگاه خود استفاده کنید.

گرچه تشخیص به صرفه بودن یا نبودن تعمیر بسته به شرایط و بودجه مشتریان عزیز بسیار متغیر است اما مجموعه آرتک با در دست داشتن طیف وسیعی از لپ تاپ های دست دوم و با کیفیت در خدمت شماست.

با توجه به بودجه مشتری عزیز، نوع و شرایط قطعه امکان انتخاب بین طیف گسترده ای از قطعات از اورجینال تا های کپی و مدل های دیگر برای انجام تعمیرات وجود دارد.

که مشتریان محترم می توانند با توجه به نیاز و صلاح دید خود هر یک از انواع مذکور از قطعات را برای انجام تعمیرات خود انتخاب کنند.

 مجموعه آرتک با شبکه تامین قطعات و تیم متخصص گسترده خود تعمیرات دستگاه شما را در کمترین زمان و هزینه و در عرض حداکثر یک روز با کیفیت تضمین شده انجام خواهد داد.

 

بر فرض مطرح شده در این پرسش مشکل بایستی یا از چیپ گرافیک بوده یا مادربرد؛ که هزینه قطعات مذکور با توجه به مدل و برند دستگاه شما بسیار متفاوت خواهد بود.تیم آرتک مفتخر است در کمترین زمان دستگاه شما را عیب یابی کرده و هزینه را به شما اعلام نماید.

بله؛ اگر کابل VGA یا HDMI و یک مانیتور دارید بله؛ کابل VGA یا HDMI را از یک طرف به دستگاه و از طرف دیگر به مانیتور یا تلویزیون خود متصل کنید.در صورتی که مشکل تنها از نمایشگر دستگاه شما باشد مانیتور یا تلویزیون باید تصویر را به خوبی نشان دهد، در غیر این صورت مشکل می تواند از قسمت های دیگر باشد.

بله البته؛ شرکت آرتک جهت رفاه حال مشتریان عزیز و سهولت در فرآیند تعمیر دستگاه، این امکان را فراهم کرده که با هماهنگی شما با مجموعه و تعیین قرار قبلی نیرو های ما در محل شما حضور یافته و با ارائه رسید دستگاه جهت انجام فرآیند تعمیر از شما تحویل بگیرند.

این پروسه اصلا به آن شکلی که فرض میشود زمانبر نیست و معمولا زیر 2 ساعت و حداکثر یک روز زمان خواهد برد.

بله؛ بعد از انجام کلیه تست ها و پرداخت هزینه دستگاه شما پس از امضاء رسید توسط شما در محل به شما تحویل خواهد گردید.

شرکت آرتک از 9 صبح تا 8 شب در خدمت شماست.

این مطلب فقط جهت اطلاع رسانی به شما بینندگان عزیز نسبت به تعمیر ال سی دی لپتاپ دل و نحوه و فرآیند آن بود. بهتر است این کار را به متخصصان مجرب و آموزش دیده سپرده و در کمترین زمان و هزینه منتظر تعمیر نمایشگر لپتاپ خود باشید.

بله قطعا؛ شرکت آرتک نمایندگی رسمی برند های ایسوز، اپل، لنوو، ایسر،اچ پی، ام اس آی، دل، سونی، سام سونگ، فوجیتسو، سورفیس و توشیبا است.

بله.

در شرکت آرتک شما میتوانید لپتاپ دست دوم مورد نظر خود را با اقساط کوتاه مدت بدون سود و یا با اقساط بلند مدت با سود ماهیانه خریداری فرمائید.

Rate this post
3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آتوسا
آتوسا
3 ماه قبل

تصاویر در لپ تاپ من پرش و قطعی و وصلی دارند؛ آیا نیاز به تعمیر ال سی دی لپ تاپ دل من هست؟

پویا الهیار
3 ماه قبل
پاسخ به  آتوسا

با عرض سلام و ادب خدمت شما
این موارد میتواند علائم مشکلات گسترده ای از چیپ و گرافیک و کابل فلت گرفته تا خود ال سی دی لپ تاپ میباشد. می توانید برای عیب یابی کاملتر و دقیقتر لپ تاپ خود را حضورا به مرکز آرتک آورده تا توسط متخصصان ما مورد بررسی قرار بگیرد.

رها
رها
3 ماه قبل

من یک لپ تاپ دل اینسپاریشن دارم. مدتی هست که نور نمایشگر لپ تاپ من خیلی کم شده، آیا مشکل از ال سی دی هست؟ اگر مشکل از ال سی ی هست، آیا نیاز به تعویض ال سی دی لپ تاپ هست؟

پویا الهیار
3 ماه قبل
پاسخ به  رها

در حالتی که شما میفرمائید احتمالا مشکل از پنل بک لایت لپ تاپ هست که در این صورت ایراد لپ تاپ با تعویض لامپ فلورسنت یا ال ای دی لپ تاپ رفع خواهد شد و نیازی به تعویض ال سی دی لپتاپ نیست.

سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام