نمایندگی لپ تاپ فوجیتسو

Fujitsu Ltd یک شرکت فناوری ژاپنی است که در تولید لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی تخصص دارد. فوجیتسو مخفف سه کاراکتر کانجی (مشتق از چینی ژاپنی) است: fu برای فوجی، جی برای Siemans (در ژاپنی “Jiimensu” تلفظ می شود) و tsu برای tsushinki (به معنای “تجهیزات مخابراتی”). محصولات فوجیتسو شامل سرورها، رایانه های شخصی، لپ تاپ ها، مراکز رسانه ای، تبلت ها، سخت افزارهای ذخیره سازی، نمایشگرها، تهویه مطبوع و واحدهای پمپ حرارتی می باشد. این شرکت همچنین نرم‌افزار تولید می‌کند و خدمات ابری، از جمله پلتفرم به عنوان سرویس  (PaaS)و زیر ساخت به عنوان سزویس  (IaaS)را ارائه می‌کند. یکی از نقاط عطفی که فوجیتسو را شناخته شده تر کرد ساخت اولین کامپیوتر این شرکت یعنی FACOM100 بود که دوران محاسبات مین فریم از آنجا شروع شد.

به نقل از سایت شرکت فوجیتسو:

هدف ما این است که با ایجاد اعتماد در جامعه از طریق نوآوری، جهان را پایدارتر کنیم. برای تحقق هدف گروه فوجیتسو، ما توانایی خود را برای هماهنگ ماندن با جامعه جهانی افزایش می دهیم، در حالی که به ایجاد تغییرات چابک و ایجاد ارزش ادامه می دهیم. ما طیف گسترده ای از محصولات، خدمات و راه حل ها را ارائه می دهیم و تقریباً 130000 کارمند داریم که از مشتریان بیش از 50 کشور و منطقه پشتیبانی می کنند.

تاریخچه فوجیتسو

تاریخچه شرکت فوجیتسو

از زمان تاسیس این شرکت در 1935 کمپانی فوجیتسو جهان را به سوی نوآوری در اطلاعات سوق داده است. فوجیتسو با بیش از 80 سال فعالیت، دومین شرکت قدیمی فناوری اطلاعات (فناوری اطلاعات) پس از IBM است. این شرکت یکی از رهبران ict  در دنیا است. فوجیتسو در سال 1936 با عنوان تولید تجهیزات مخابراتی فوجی تاسیس شد. در سال 1954، این شرکت اولین کامپیوتر ژاپنی FACOM 100 را ساخت.

خط تولید لپ تاپ

شروع ساخت کامپیوتر از کجا شروع شد؟

این شرکت در دهه 1950 تحت مدیریت توشیو ایکدا به توسعه کامپیوتر روی آورد. در حالی که سایر شرکت های ژاپنی به دنبال موافقت نامه های مجوز با شرکت های کامپیوتری آمریکایی بودند، فوجیتسو به زیمنس وفادار ماند و همکاری های فنی خود را در سال 1952 از سر گرفت. با این حال، شرکت آلمان غربی در فناوری کامپیوتر عقب بود، که فوجیتسو را وادار کرد تا تحقیق و توسعه خود را آغاز کند. در سال 1954 فوجیتسو 100FACOM (رایانه خودکار فوجیتسو) را که اولین کامپیوتر تجاری ژاپنی بود رونمایی کرد.

فوجیتسو با تشویق وزارت تجارت و صنعت بین‌المللی ژاپن (MITI) که در سال 1957 اعلام کرد که میکروالکترونیک ژاپنی با فناوری آمریکایی پیش می‌رود، فوجیتسو به دیگر شرکت‌های ژاپنی برای توسعه و تولید تراشه‌های نیمه‌رسانا پیوست. در سال 1965 فوجیتسو شروع به صادرات کامپیوتر کرد و تا سال بعد مدارهای مجتمع را در حجم بالا تولید کرد.

توسعه فوجیتسو:

در سال 1967 فوجیتسو اولین دفتر خارج از کشور خود را در شهر نیویورک تأسیس کرد و به شرکت Fujitsu Limited تبدیل شد. از طریق آشنایی Ikeda با Gene Amdahl، یک طراح کامپیوتر که IBM را ترک کرده بود تا شرکت خود را راه اندازی کند، فوجیتسو فرصت خود را پیدا کرد. هنگامی که شرکت Amdahl شروع به تجربه مشکلات مالی کرد، فوجیتسو با سرمایه مورد نیاز در سال 1972 وارد عمل شد. این سرمایه گذاری نه تنها راه را برای فوجیتسو برای شروع فروش قطعات خود در ایالات متحده با نام تجاری آمریکایی هموار کرد، بلکه فوجیتسو را به فناوری Amdahl نیز آشنا کرد که برای تولید رایانه های اصلی سازگار با IBM خود استفاده کرد. فوجیتسو به زودی از IBM ژاپن به عنوان تولید کننده پیشرو کامپیوتر در ژاپن پیشی گرفت (در سال 1997 Amdahl کاملاً تحت مالکیت فوجیتسو قرار گرفت.)

اولین فوجیتسو
لوگو 1 فوجیتسو

لوگو ها و معانی آن ها

لوگو اول (1935)

شرکت تولیدی فوجی تسوشینکی تاسیس شد

فوجیتسو با نام شرکت “شرکت تولیدی فوجی تسوشینکی” به عنوان شاخه ای از بخش ارتباطات فوجی الکتریک تاسیس شد.

fu برای furukawa 

ji برای siemens در طراحی لوگو s مخفف siemens است.

ترکیب این دو یعنی fuji در حقیقت نام بلند ترین کوه ژاپن هم هست.

لوگو دوم (1971_1962)

اقتباس از نام رسمی انگلیسی “Fujitsu Limited”

تولید کامپیوتر کامل آغاز شد.

سازماندهی شده در “بخش تولید ارتباطات” و “بخش تولید الکترونیک”

از عبارت “ارتباطات و الکترونیک” در لوگوی شرکت استفاده شده است

1967 به نام رسمی فعلی شرکت تغییر کرد

لوگو سوم (1972)

مفهوم “صلح”، “شور” و “پاکی” در لوگوی شرکت گنجانده شده است، که نماد آن آبی (صلح)، قرمز (شور) و سفید (پاکی) است.

لوگو سوم
لوگو 4

لوگو چهارم (1989)

در راستای جهانی شدن کسب و کار فوجیتسو ، لوگوی فعلی شرکت رسماً پذیرفته شد.

زمین و خورشید با نماد بی نهایت در بالای “j” و “i” نماد شده اند و نمایانگر جهان باز و امکان بی نهایت است.

فوجیتسو قرمز، رنگ اصلی که بیانگر اشتیاق به آینده، روشنایی و قابلیت دسترسی است.

شرکت به طور رسمی نام ژاپنی را به فوجیتسو کابوشیکی کایشا (Fujitsu Limited) تغییر داد.

نوآوری فوجیتسو

نقاط قوت این شرکت چیست؟

نوآوری خیلی برای این شرکت مهم است. تمرکز اصلی فوجیتسو نوآوری سبز در فناوری اطلاعات است. این شرکت استانداردهای شرکتی را برای محصولات و فناوری سازگار با محیط زیست حفظ می کند. محصولاتی که استانداردها را رعایت می کنند به عنوان “سبز” تعیین می شوند. استاندارد دوم و دقیق‌تر محصولات «Super Green» را مشخص می‌کند که باید «مصرف انرژی کم و/یا فناوری طراحی 3R، عدم استفاده از مواد خطرناک، مواد بسته‌بندی و استفاده از مواد و فن‌آوری‌های سازگار با محیط زیست» را نشان دهد. خط Super Green فوجیتسو شامل سیستم های تهویه مطبوع با مبرد جدید با شاخص دی اکسید کربن کاهش یافته (CO2) است.

موقعیت مکانی اصلی و شعبه ها

دفتر مرکزی فوجیتسو گلوبال در کاوازاکی قرار دارد. این شرکت دارای بخش ها و امکانات بسیاری در کشورهای سراسر جهان از جمله استرالیا، برزیل، چین، آلمان، نیوزلند، سنگاپور، تایوان، تایلند، امارات متحده عربی، انگلستان و ایالات متحده است.

لپ تاپ های فوجیتسو

لپ تاپ های فوجیتسو

با مشارکت Poqet Computer Corporation، فوجیتسو اولین رایانه دستی خود را در سال 1989 تولید کرد. فوجیتسو اولین رایانه تبلت قابل چرخش خود را با نام Lifebook T3000 Series در اکتبر 2003 عرضه کرد. Lifebook T3010 یک سکوی پرتاب مهم برای رایانه های لوحی امروزی فوجیتسو بود.

همه سری ‌ها، از جمله سری ها قبلی، در اینجا فهرست شده‌ اند. در حال حاضر سری Lifebook A بیشتر برای بخش خصوصی ارزان‌تر و سری E, P, S, T, U بیشتر برای بخش تجاری ادامه می‌یابد. فوجیتسو به طور سنتی در صفحه نمایش لمسی و تبلت (در سری Lifebook S، T و U) قوی است. علاوه بر این، به سری Stylistic نیز اشاره شده است.

استالیستیک فوجیتسو

سری stylistic

فوجیتسو استایلوس q۵۸۴ یک دستگاه نقش دوگانه در قالب یک تبلت با داک کیبورد جدا شدنی است. این دستگاه نیمه مقاوم با شیشه سخت شده قادر است به راحتی و اطمینان به هر جایی برود. درست مانند اکثر دستگاه های محاسباتی فوجیتسو، مشخصات مختلفی وجود دارد که کاربران می توانند از بین آن ها انتخاب کنند. بالاترین نوع آن یک دستگاه ۶۴ بیتی ویندوز ۸.۱ پرو با پردازنده چهار هسته ای اتم اینتل با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است. کاربران همچنین می توانند بین ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت SSD انتخاب کنند. در کنار قدرت پردازشی، عملکرد آن روان است.

صفحه نمایش 10.1 اینچی WQXGA IPS دو دیجیتایزر کیفیت تصویر خوبی تولید می کند. یک دوربین جلو 2.0 مگاپیکسلی و یک دوربین پشت 8.0 مگاپیکسل با فوکوس خودکار وجود دارد. رابط های موجود در تبلت عبارتند از یک پورت USB 3.0، یک پورت تکرار کننده اتصال، یک اسلات کارت هوشمند و یک اسلات کارت حافظه.

قسمت تبلت

قسمت تبلت Fujitsu Stylistic Q584 ضد آب و ضد گرد و غبار با استاندارد IPX5/7/8 و IP5X است. کیفیت صدا با تراشه Realtek ALC5642 که بلندگوهای استریو را کنترل می کند، مناسب است. طبق گفته فوجیتسو، عمر باتری با 10 ساعت است.

 نمایشگر بزرگ و چشم نواز تبلت فوجیتسو، رزولوشن بالا و وضوح تصویر فوق العاده (۲۵۶۰ x۱۶۰۰ پیکسل) است. علاوه بر این، شما یک قلم استایلوس، ویژگی های امنیتی و تجاری دارید.

سری a لپ تاپ

سری های مختلف لپ تاپ فوجیتسو

سری A

در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و در ابتدا شامل مدل های A۵۳۰، AH۵۳۰ و AH۵۵۰ بود که در انواع مختلف عرضه می شدند. نمونه های مشابه، نمایشگرهایی با قطر ۳۹.۶ سانتی متر (۱۵.۶ اینچ)، نور پس زمینه LED و ۷۶۸*۱۳۶ پیکسل (نسبت ابعاد ۱۶: ۹، با یا بدون محافظ ضد تابش) و همچنین چیپست اینتل HM۵۵ و کیبوردی همراه با کیبرد عددی بودند. این دستگاه ها عمدتا مجهز به پردازنده های سری Core i اینتل هستند. حتی امروزه سری A، برای مثال با مدل های A۵۵۵ و A۵۵۷، لپ تاپ های بزرگ تر نسبتا ارزان قیمتی (۱۵.۶ اینچ)هستند که به عنوان “لپ تاپ های همه کاره” یا به عنوان لپ تاپ های شخصی عرضه می شوند.

لپ تاپ a 532

LIFEBOOK A532/AH532

1) فوجیتسو LIFEBOOK A532/AH532 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با نور پس زمینه LED.

2) گرافیک Intel HD 3000/4000، پردازنده Intel Pentium B960.

3) پردازنده Core i3-2350M یا i5-2450M، تراشه 16 گیگابایتی DDRMHz 160، تراشه DDRMHz 160، 16 گیگابایت DDRMHz 160، پردازنده Intel Pentium.

4) 750 گیگابایت هارد

5)سایر مشخصات عبارتند از جک خروجی و هدفون، جک ورودی DC، سه درگاه USB 3.0 (یکی با قابلیت شارژ هر زمان USB)، جک ورودی و میکروفون، درگاه HDMI، یک درگاه USB 2.0، درگاه اترنت (RJ-45) ، پورت VGA، LAN Realtek RTL 8111F 10/100/1000، صفحه کلید مقاوم در برابر نشت با پد عددی، اسلات ExpressCard 34 میلی متری، کارت خوان، وب کم HD داخلی و پشتیبانی از Kensington Lock.

سری B

سری B برای نوت بوک ها بود. اولین مدل هاB) ۱۱۰ و 1998 و B۱۱۲) بسیار جمع و جور بودند و صفحه نمایش رنگی ۸.۴ داشتند. نکته خاص در مورد مدل های جانشین بزرگ تر صفحه نمایش حساس به لمس و قلم ورودی بود. سری B دیگر ساخته نمی شود و جای خود را به سری T یا سری P داده است.

لپ تاپ سری C

سری C

تا قبل از ۲۰۰۸، سری C برای کاربران حرفه ای در سطح مبتدی بود. این مدل طراحی ساده و محکمی داشت، اما برخی گزینه های اضافی مانند کارت های گرافیک سه بعدی در دسترس نبودند و از نظر ظاهری تفاوت چندانی با سری E نداشت.

سری E

سری E

سری E مجموعه ای از نوت بوک های جایگزین دسکتاپ است. آن ها به طور خاص قوی هستند و معمولا قطعات قدرتمند تری نسبت به سری C دارند (پردازنده های سریع تر، رم بیشتر و غیره)که در قیمت نیز منعکس می شود. سری E معمولا صفحه نمایش ۱۵ / ۱۵.۴ اینچی با کیفیت و کنتراست بالا دارند که به طور ویژه برای استفاده های اداری طراحی شده اند.

E لپ تاپ

Fujitsu Lifebook E751

1) با صفحه نمایش 15.6 اینچی HD، HD+ یا Full HD با فناوری نور پس زمینه LED

2) گرافیک Intel HD ارائه می شود. 

3) دارای پردازنده نسل دوم Core i7/i5 اینتل با چیپست اینتل QM67 یا HM65 Express است.

4) دارای 2 گیگابایت حافظه DDR3 1333 مگاهرتز، بلوتوث 3.0،

5)پورت ترکیبی eSATA، پورت USB، وب کم 1.3 مگاپیکسلی، باتری لیتیوم یون 6 سلولی و کارت خوان.

لپ تاپ فوجیتسو سری p

سری P

چندین نوت بوک فوق باریک تحت سری P موجود هستند. این شامل مثال سری B هم میشوند. P1620 یکی از سبک ترین تبلت های قابل تبدیل با وزن ۱ کیلوگرم است. P مخفف Piccolo است.

لپ تاپ فوجیتسو p771

Fujitsu lifebook p771

1) این لپ تاپ فوجیتسو مبتنی بر پردازنده نسل دوم اینتل Core i7/i5 است.

2) دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی با رزولوشن WXGA و از نمایشگر بی سیم پشتیبانی می کند.

3) گرافیک: Intel® HD Graphics 3000

4) رم: 4 گیگابایت DDR3 1333 مگاهرتز قابل ارتقا تا 8 گیگابایت با استفاده از دو  چیپست اینتل QM67 عرضه می شود.

5) ویژگی های ارتباطی داخلی 10/100/1000 مگابایت بر ثانیه Intel 82579 LM، WLAN اختیاری و بلوتوث اختیاری است. یک پورت USB 2.0، دو درگاه USB 3.0 (یکی با قابلیت شارژ هر زمان USB)، HDMI، VGA، DC-in، اترنت (RJ-45)، خط خروجی و هدفون، خط ورودی و میکروفون، کانکتور Docking برای Port Replicator و میکروفون های داخلی دیجیتال روی این لپ تاپ. سایر مشخصات شامل کارت خوان SD، کارت اکسپرس 34 میلی متر و 54 میلی متر و باتری شش سلولی است.

6) هارد: 320 گیگابایتی

سری Q

سری Q نوت بوک هایی هستند که با پوشش های ارگونومیک خود در طراحی استیل ضد زنگ از سری های دیگر متمایز می شوند و برای جلب نظر گروهی از خریداران در نظر گرفته شده اند. و همان Stylistic است.

سری S   

سری S یک سری نوت بوک است که در اصل برای مسافران دائمی در نظر گرفته شده است. این عملکرد تقریبا با سری E قابل مقایسه است، اما ساختار آن کمی سبک تر است و نوت بوک ها به خاطر نمایشگرهای ۱۴ / ۱۳ اینچی کوچک تر هستند.

لپ تاپ فوجیتسو سری s

سری T

سری T شامل کامپیوترهای قابل تبدیل تبلت است. با چرخش صفحه نمایش، آن ها به یک “تبلت” تبدیل می شوند. T  در اینجا مخفف تبلت است. سری T در سپتامبر ۲۰۰۳ با T ۳۰۱۰ معرفی شد که قدرتمندترین کامپیوتر لوحی فوجیتسو و اولین کامپیوتر لوحی قابل تبدیل در زمان عرضه بود. اگرچه فوجیتسو برای مدت طولانی در حال ساخت کامپیوترهایی بود که می‌توانستند با قلم کار کنند، اما این سری کامپیوترها تنها برای ورودی قلم بدون هیچ وسیله اضافی مناسب بودند.

T لپ تاپ فوجیتسو سری
لپ تاپ فوجیتسو سری u

سری U

در ماه مه ۲۰۰۷، فوجیتسو ژاپن یک کامپیوتر لوحی تبدیل شونده بسیار کوچک و سبک را عرضه کرد. این دستگاه که تنها ۵۸۰ گرم وزن دارد، به عنوان یک (Ultra mobile pc)UMPC  به بازار عرضه شد. امروزه نوت بوک های قدرتمندی که سبک هستند اما خیلی کوچک نیستند در این سری به فروش می رسند.

لپ تاپ فوجیتسو h

Fujitsu CELSIUS H910 یک لپ تاپ خوب

1) لپ تاپ فوجیتسو CELSIUS H910 دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با نور پس زمینه LED Full HD با گرافیک NVIDIA Quadro است.

2) این لپ تاپ فوجیتسو دارای پردازنده نسل دوم Core i7/i5 اینتل است.

3) این دستگاه به چیپست اینتل QM67، میکروفون آرایه دیجیتال، یک پورت USB 3.0، سه درگاه USB 2.0، DisplayPort، VGA، eSATA، Ethernet (RJ-45)، بلوتوث 3.0، وب‌کم داخلی 2.0 مگاپیکسلی، کارت خوان و هشت باتری Li-Ion سلولی مجهز است

رضایت مشتریان لپ تاپ فوجیتسو

نظرات دارندگان لپ تاپ های فوجیتسو:

1) من از لپ تاپ فوجیتسو lifeBook AH531 استفاده می کردم. این یکی از قابل اعتمادترین لپ تاپ هایی بود که من استفاده کردم. این لپ تاپ 9 سال کار کرد. دستگاه چند بار از پله ها افتاد و 2 بار روی آن آب ریخته شد. نه یک خراش، نه یک ترک یا عیب. برای من i3 2nd gen, 6gb ddr3 ram و 256gb ssd داشت و عالی کار میکرد. سریع، پاسخگو و در کل بسیار قابل اعتماد. حتی یک بار هم مرا ناامید نکرد. تنها شکایت من این است که پلاستیک براق آن بسیار اثر انگشت جذب میکرد. سریع بود. لپ تاپ دوم من، HP Pavilion x360، پس از 5 ماه با وجود اینکه در یک کیس قرار داشت، خراب شد. یک لپ تاپ بسیار قابل اعتماد، خوش ساخت، سریع و ارزان بود که ارزش هر پنی را داشت. Fujitsu Lifebook AH531

ah لپ تاپ فوجیتسو

  Fujitsu Lifebook AH531

1) لپ تاپ فوجیتسو Lifebook AH531 توسط Intel® Core™ i7-2620M، i5-2410M، i3-2310M، یا Celeron® B810 تغذیه می شود.

2) AH531 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی HD، چیپست Intel®HM65 Express، Intel® Centrino® Wireless N1030 (IEEE 802.11b/g/n) و بلوتوث 2.1 + EDR است. این لپ تاپ دارای دوربین 1.3 مگاپیکسلی است.

2) من یک لپ تاپ فوجیتسو lifebook A53/G دارم، آن را با قیمت ارزان گرفتم. خود این واحد به طرز شگفت انگیزی خوب بود، دارای Intel Core i5 3230m، 4 گیگابایت رم است که می توان آن را تا 16 گیگابایت افزایش داد، با HDD مناسب 320 گیگابایت و همچنین قابل ارتقا است. این یک لپ تاپ اداری ارزان و قابل اعتماد بود که برای دفتر، برنامه نویسی و بازی های سبک مناسب بود. از نظر ویرایش، هنوز مشکلی احساس نمی کنم. نقطه ضعف این دستگاه این است که نسبتا سنگین است، باتری آن فقط 2100 میلی ساعت ظرفیت دارد و به سرعت تخلیه می شود (حتی اگر Turbo Boost را خاموش کنید)

رضایت مشتری لپ تاپ فوجیتسو

3) کاملا. من بین سال‌های 2011 تا 2014 چهار لپ‌تاپ فوجیتسو خریدم که سه تای آن‌ها هنوز به خوبی به عنوان دستگاه‌های اصلی کار می‌کنند.

به خاطر داشته باشید که این محصولات از سری محصولات حرفه ای فوجیتسو ساخته شده در ژاپن هستند.

رضایت مشتری لپ تاپ فوجیتسو 1

لپ تاپ فوجیتسو

شرکت فوجیتسو یک شرکت قدیمی کامپیوتری است که در زمینه فناوری و تولید لپ تاپ ها، رایانه ها، لپ تاپ های رایانه ای و محصولاتی از این قبیل کار میکند. این شرکت یک شرکت ژاپنی است که به دلیل نوآوری و کیفیت بالای محصولات مخاطبان و طرفداران بسیاری دارد. این شرکت سعی بر این دارد که محصولاتی که با محیط زیست سازگار تر هستند را تولید کند. شرکت فوجیتسو کار خود را در کشور ژاپن آغاز و سپس با یک شعبه در نیویورک کار خود را گسترش دارد. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی راجب شرکت فوجیتسو،محصولات و رضایت مشتریان خدمت شما ارائه کنیم. اگر به این نوع از مقالات علاقه مند هستید حتما مقالات ما درباره شرکت های اپل، ایسر، ام اس آی، لنوو، ایسوس و hp مطالعه کنید. اگر شما لپ تاپ فوجیتسو دارید و دچار مشکل شده است تیم لپ تاپ آرتک در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. با تشکر. تیم لپ تاپ آرتک.

پرسش و پاسخ

فوجیتسو یک شرکت فناوری است که در تولید لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی تخصص دارد.

تمرکز اصلی فوجیتسو نوآوری سبز در فناوری اطلاعات است.

این شرکت در سال 1935 تاسیس شد. فوجیتسو با حدود 88 سال فعالیت یکی از قدیمی ترین شرکت های فناوری اطلاعات است.

در سال 1950 این شرکت تولیدات کامپیوتر را آغاز کرد.

این لوگو مفاهیم صلح، شور، و پاکی را در خود گنجانده است.

فوجیتسو یک شرکت ژاپنی است اما امروزه در بسیاری از کشور های دنیا شعبه دارد.

این سری از لپ تاپ ها از یک قسمت تبلت و یک قست کیبورد که به دیگر وصل می‌شوند تشکیل شده اند.

فوجیتسو یک کلمه ترکیبی از مخفف سه کلمه است.

fuبرای fuji

ji برای jiimensu

tsu برای tsushinki

 

مشتریان این شرکت از بیش از 50 کشور دنیا هستند و این شرکت در کشور های مختلف نیز شعبه دارد.

فوجیتسو اولین شعبه خارج از کشور خود را در سال 1967 در شهر نیویورک تاسیس کرد.

دفتر اصلی این شرکت در کاوازاکی ژاپن قرار دارد.

اولین لپ تاپ فوجیتسو در سال 1989 تولید شد.

lifebook های سری A برای بخش خصوصی و ارزان تر هستند.

این مدل لپ تاب در سال 2010 تولید شد.

لپتاپ های نوع U در سال 2007 تولید شد.

Rate this post
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام