تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو fujitsu

تعمیر لپ تاپ فوجیتسو می‌تواند کار سختی باشد. کمپانی فوجیتسو یک شرکت ژاپنی فعال در زمینه های تولیدات لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ است . این شرکت یکی از قدیمی ترین کمپانی های تولیدات لوازم الکترونیکی است. تولیدات این شرکت به علت نوآوری در تولیدات بسیار مشهور است. نوآوری این شرکت در حقیقت ساختن محصولاتی سازگار با محیط زیست است. کاری که ژاپنی ها معمولا انجام می‌دهند، خلاقیت. محصولات این شرکت از کیفیت بالای برخوردار است اما خرابی لپ تاپ یک موضوع اجتناب ناپذیر است. در این مقاله به خرابی های رایج این لپ تاپ و روش های تعمیر آن خواهیم پرداخت. البته تیم لپ تاپ آرتک یکی از با کیفیت ترین ها در زمینه تعمیر است که شما می‌توانید تعمیر لپ تاپ فوجیتسو خود را به آن بسپارید.

به نقل از سایت tech target:

Fujitsu Ltd. یک شرکت فناوری ژاپنی است که در لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی تخصص دارد. محصولات فوجیتسو شامل سرورها، رایانه های شخصی، لپ تاپ ها، مراکز رسانه ای، تبلت ها، سخت افزارهای ذخیره سازی، نمایشگرها، تهویه مطبوع و واحدهای پمپ حرارتی است. این شرکت همچنین نرم‌افزار تولید می‌کند و خدمات ابری، از جمله Platform as a Service (PaaS) و Infrastructure as a Service (IaaS) را ارائه می‌کند.

فوجیتسو با بیش از 80 سال فعالیت، دومین شرکت قدیمی فناوری اطلاعات (فناوری اطلاعات) پس از IBM است. فوجیتسو در سال 1936 با عنوان تولید تجهیزات مخابراتی فوجی تاسیس شد. در سال 1954، این شرکت اولین کامپیوتر ژاپنی FACOM 100 را ساخت.

مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو در تهران آرتک فعال در زمینه تعمیرات لپ تاپ در تهران می‌باشد. این مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ با بهره گیری از متخصصین مجرب، ابزار به روز و دسترسی به تامین کنندگان قطعات لپ تاپ آماده است که به شما کابران گرامی ارائه سرویس نماید. اصول مشتری مداری و حفظ حریم خصوصی شما از اولویت‌های ما می‌باشد. همچنین تلاش می‌کنیم حال مشتری را از تمامی لحاظ رعایت کنیم. لازم به ذکر است که تمامی خدمات ما با ارائه 6 ماه ضمانت همراه هستند و در صورت ایجاد هر گونه عیب دیگر در دستگاه شما، رفع آن را به عهده می‌گیرد. همچنین در این مرکز پس از عیب یابی توسط متخصصین ما، تمام هزینه‌ها خدمت مشتری گفته و سپس اقدام به تعمیر آغاز می‌شود.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

جدول خدمات تعمیرات لپ تاپ آرتک در سال 1402

خدمات سخت افزاری – قیمت(ریال)

خدمات نرم افزاری و هارد – قیمت(ریال)

تعمیر لپ‌تاپ قدیمی فوجیتسو در تهران

بسیاری از شما کاربران گرامی ساکن پایتخت دستگاه‌هایی دارید که به مرور زمان مستهلک شده‌اند. با قدیمی شدن این لپ تاپ‌ها، قطعات آن‌ها سخت‌تر پیدا می‌شوند و همچنین دسترسی تامین کنندگان نیز محدود می‌شود. مرکز تعمیرات لپ تاپ تهران آرتک مسئولیت تعمیر لپ تاپ قدیمی شما را به عهده می‌گیرد و می‌تواند در اسرع وقت قطعه مورد نیاز برای تعمیر لپ تاپ شما را تهیه کند. متخصصین ما با اِشراف به بازار قطعات و دسترسی به تامین کنندگان اصلی آماده خدمت رسانی به شما کاربران گرامی هستند.

ویس توضیحات درباره ما

این مرکز متخصصین مجربی در زمینه تعمیرات لپ تاپ تهران

 از همه‌ی مدل‌ها و برندها را دارد.

 عمده برندهایی که برای تعمیر نزد ما آورده می‌شوند عبارتند از:

 دِل (Dell)

سونی (Sony)

 ایسوس (Asus)

ایسر (Acer)

 قدیمی اچ پی (HP)

 فوجیتسو (Fujitsu)

لنوو (Lenovo)

 اپل (Apple)

مایکروسافت سورفیس (Surface)

تخفیف تعمیرات بعدی

شما کاربران گرامی در صورتی که لپ تاپ خود را در این مرکز تعمیر کرده باشید، در صورت نیاز به تعمیر قطعات دیگر لپ تاپ خود یا دستگاه های دیگر، از تخفیف مشتری مداری ما بهره مند می‌شوید.

کمترین زمان تحویل

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه بر تلاش برای ارائه بهترین کیفیت در خدمات خود، سعی می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن لپ تاپ را به شما مشتریان گرامی تحویل دهد. به همین دلیل است که اکثر تعمیرات ما به صورت «یک روزه» انجام می‌گیرد.

قطعات لپ تاپ های نایاب

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک علاوه وارد کردن قطعات مختلف لپ تاپ‌ها، به تمامی همکاران وارد کننده قطعات و سخت افزار کامپیوتری دسترسی دارد و می‌تواند در کمترین زمان قطعات مورد نیاز لپ تاپ شما را تامین کند.

تعمیرگاه های لپ تاپ و موبایل برتر تهران

1.مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک 

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک، با مدیریت مهندس باقری واقع در امیرآباد، تمامی خدمات مربوط به تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر و لوازم جانبی آن را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌نماید. این مرکز از متخصصین با دانش و ابزار بروز بهره می‌گیرد و خدمات خود را به صورت تحویل حضوری و تعمیر در محل نیز ارائه می‌کند. تمام کارهای تعمیرات با ارائه ضمانت خدمت مشتریان گرامی ارائه می‌شوند.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

2.تعمیرات لپ تاپ بهاررایانه

تعمیرات لپ تاپ بهاررایانه با سابقه بیش از 25 سال در کوی دانشگاه تهران تحت مدیریت جناب آقای وکیلی، خدمات تعمیرات لپ تاپ ارائه می‌نماید. این مرکز با توجه به سابقه بالای خود تعمیرات انواع دستگاه ها با مشکلات مختلف را انجام می‌دهد و به واسطه دانش خود، تعمیرات دستگاه های جدید را نیز در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

آدرس: تهران امیرآباد کارگر شمالی روبه‌روی خیابان پانزدهم مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه

3.کلینیک موبایل کیا

کلینیک موبایل کیا واقع در محله یوسف آباد خیابان جهان آرا، از مراکز متخصص تعمیرات موبایل، تبلت و لوازم جانبی می‌باشد. این مرکز با در اختیار داشتن متخصصین بروز و ابزار دقیق خدمات تعمیرات موبایل قادر است در کمترین زمان ممکن تلفن همراه شما را تعمیر کند.

آدرس: تهران یوسف آباد خیابان فتحی شقاقی خیابان جهانمهر پلاک 61 کلینیک موبایل کیا

تعمیرات سخت افزاری فوجیتسو

شما کاربران گرامی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز درباره مشکلات لپ تاپ خود با ما تماس بگیرید و راه حل آن‌ها را از ما جویا باشید. خدمات سخت افزاری که توسط این متخصصین این مرکز به شما کاربران ارائه می‌شوند عبارتند از:

تعمیر و تعوض ال سی دی لپ تاپ فوجیتسو در تهران

شکستن ال سی دی یا مانیتور لپ تاپ می‌تواند ضد حال بسیار بدی برای دارندگان لپ تاپ باشد زیرا علاوه بر هزینه بالا می‌تواند وقت بسیاری را از شما بگیرد و شمارا از کارهایتان عقب بیاندازد. فرقی نمی کند که lcd لپ تاپ شما فوجیتسو یا لنوو یا دل یا هر برند دیگری باشد. مرکز تعمیرات لپ تاپ آرتک، تعمیر و رفع کلیه مشکلات و عیوب ساختاری انواع صفحه نمایش و تعویض صفحه نمایش لپ‌تاپ در بالاترین سطح کیفی، انجام می‌دهد. تمامی صفحه نمایش‌های CRT، LCD، LED و OLED برندهای مطرح با انواع رزولیشن‌های تصاویر hd، full hd، 4k در این مرکز قابل ترمیم و بازیابی می‌باشند. به صورت تعویض ال سی دی لپ تاپ بسته به نوع آن می‌تواند هزینه های مختلفی داشته باشد. لپ تاپ های فوجیتسو با توجه به نوع ساختارشان نیز از زیر تیغ متخصصان آرتک می‌گذرند و با بالاترین کیفیت و کمترین زمان تعمیر می‌شوند.

تعمیر و تعویض پورت های لپ تاپ فوجیتسو در تهران

امروزه در رایانه ها و گوشی‌های موبایل، مجموعه گسترده ای از پورت ها تعبیه شده. از USB گرفته تا پورت های نو ظهوری مثل USB Type-C هر کدام کاربردی دارند که روزی ممکن است به کمک شما بیایند. لپ تاپ ها بر اثر نحوه کارکرد کاربر از آن ها معمولا پورت های یو اس بی آن ها زودتر از بقیه پورت ها مستهلک و خراب می‌شوند.پورت لپ تاپ های فوجیتسو در صورت خراب شدن قابلیت تعویض نیز دارد و مانند روز اول کار می‌کند. شایان ذکر است بسیاری دیگر از پورت ها منسوخ شده و دیگر در لپ تاپ های امروزی دیده نمی شوند و یا در حال کمرنگ شدن هستند. همچنین پورت های جدید در حال توسعه می‌باشند

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ فوجیتسو در تهران

اگر دستگاه شما به برق مستقیم وصل نباشد این باطری لپ تاپ است که وظیفه تغذیه رسانی به دستگاه شما را دارد. نحوه نگهداری از باتری لپ تاپ است که شما کمک می‌کند طول عمر دستگاه خو.د را افزایش دهید. معمولا باتری های داخلی لپ تاپ ظرفیت بالاتری نسبت به باتری های خارجی لپ تاپ دارند. جنس اغلب باتری لپ‌تاپ‌ها از لیتیوم یونی هست که قدرت و قیمت مناسبی دارند. البته تعمیر و تعویض باطری های این برندها هزینه و قیمت کمتری دارند.

تعمیر و تعویض فن لپ تاپ فوجیتسو در تهران

خراب شدن فن لپ تاپ منجر به چه چیزی می‌شود؟ساده است. داغ شدن لپ تاپ و در نتیجه خرابی لپ تاپ. منظور از خرابی لپ تاپ هنگ کردن آن و آسیب رسیدن به قطعات سخت افزار است. آیا فن لپتاپ شما از سلامت کامل برخوردار است؟ چه راهکارهایی برای تشخیص و حل خرابی آن وجود دارد؟ اگر شما هم احساس می­‌کنید که دمای لپ تاپتان بیش از حد زیاد است و یا صداهای ناهنجاری از فن آن شنیده می­‌شود.

تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ فوجیتسو در تهران

مهم ترین قطعه خارج از لپ تاپ چه چیزی است غیر از شارژر لپ تاپ؟

قطعه ای که اگر خراب شود تقریبا لپ تاپ شما کارایی ندارد. آداپتور لپ تاپ حکم منبع تغذیه لپ تاپ را دارد که باتری لپ تاپ را شارژ می‌کند یا اگر لپ تاپ باتری نداشته باشد، مستقیما آن را روشن می‌کند. تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ از جمله مواردی است که کاربران ممکن است با آن روبرو شوند. شارژر های لپ تاپ ها معمولا با هم متفاوت هستند، چه به لحاظ ظاهری و چه به لحاظ سوکت شارژر.

تعمیر و تعویض قاب لپ تاپ فوجیتسو در تهران

قاب لپ تاپ جزو قسمت هایی از لپ تاپ است که دائماً در معرض شکستگی و آسیب قرار دارد.قاب لپ تاپ 5 قسمت مختلف دارد که اجزای لپ تاپ را در بر می‌گیرد.به همین دلیل است که باید مراقب خراب نشدن قاب لپ تاپ خود باشید تا از آسیب رسیدن به قطعات داخلی نیز جلوگیری کنید و هم تا جای ممکن از نفوذ گرد و غبار و مایعات جلوگیری شود.

تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ فوجیتسو در تهران

لولا در لپ تاپ جزء قطعات مکانیکی و پر استهلاک این دستگاه به شمار می‌رود. چرا؟ این امر به دلیل فشار و وزن زیادی است که این بخش از دستگاه به طور روزمره تحمل می‌کند. لولا لپ تاپ زیر ال سی دی لپ تاپ واقع شده است و هر گونه خراب این قسمت می‌تواند منجر بهه شکستگی ال سی دی شود. شکستگی پایه و قاب انواع لپ تاپ های فوجیتسو بیشتر بر اثر استفاده زیاد یا ضربه خوردن ضورت میگیرد. جهت پیشگیری از خرابی لولا‌ی لپ تاپ می‌بایست هر از چند گاهی این قطعه را از بابت سفتی، شلی، لقی و باقی موارد بررسی و سرویس کرد. بیش از حد سفت یا شل بودن لولا منجر به شکستن لولا می‌شود. تعمیر و تعویض لولا و پایه لپ تاپ هزینه و قیمت بسیار کمی دارد.

تعمیر و تعویض کیبرد لپ تاپ فوجیتسو در تهران

کیبرد یکی از پرکاربرد ترین قطعات هر لپ تاپی است که امکان تایپ دستی را برای شما فراهم می‌کند. این قسمت لپ تاپ یکی ار درگاه های ارتباطی با لپ تاپ است مانند موس. همچنین یک دستگاه ورودی است که برای وارد کردن کاراکترها و عملکردها به سیستم رایانه با فشار دادن دکمه ها یا کلیدها استفاده می‌شود. یک صفحه کلید معمولاً حاوی کلیدهایی برای حروف، اعداد و کاراکترهای خاص و همچنین کلیدهایی برای عملکردهای خاص است. صفحه کلید با استفاده از کابل یا اتصال بی سیم به یک سیستم کامپیوتری متصل می‌شود.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم کنارگذر گمنام) پلاک 32

تعمیر و تعویض کابل فلت تصویر لپ تاپ فوجیتسو در تهران

کابل فلت یکی از قطعاتی است که تعمیر یا تعویض می‌گردد. وظیفه آن انتقال تصاویر و داده‌ها از مادربرد لپ‌تاپ به LED و LCD یا همان صفحه نمایش لپ تاپ است. به زبان دیگر اگر کابل فلت خراب شود ال سی دی شما دیگر کار نخواهد کرد. به همین سادگی. یه کابل کوچک اگر از کار بیافتند ال سی دی چند میلیونی شما دیگر تصویری ندارد که شما از دیدن آن لذت ببرید.پارگی یا قطعی کابل فلت لپ تاپ فوجیتسو باعث می‌شود با باز و بست شدن درب لپ تاپ تصویر قطع شود. خرابی فلت لپ تاپ علائمی دارد که با مشاهده آنها می‌توان پی به خرابی این قطعه برد.

تعمیر و تعویض اسپیکر لپ تاپ فوجیتسو در تهران

لپ تاپ هال اسپیکر قدرتمندی ندارند چون جایی هم برای آن ندارند و بنابراین ممکن است که با گذر زمان خراب شوند و دیگر کار نکنند. در این مواقع تنها راه حل خرید اسپیکر اورجینال فوجیتسو، یعنی دقیقا همان نام و مدل لپ تاپی که شما در اختیار دارید است. اسپیکر داخلی لپ تاپ برخلاف اسپیکرها و بلندگوهای معمول قطعه‌ای ظریف و کوچک است. بلندگوهای لپ تاپ عموماً به صورت 2 عددی در لپ تاپ تعبیه شده‌اند و به کارت صدا متصل می‌شوند.

ویدیو های آموزشی

تعمیر و تعویض سوکت شارژ لپ تاپ فوجیتسو در تهران

سوکت شارژ لپ تاپ یکی از حیاتی ترین قسمت های لپ تاپ است. چرا؟ چون اگر این قسمت از کار بیافتد دیگر لپ تاپ شما شارژ نمی‌شود و حتی اگر بخواهید به برق مستقیم آن را متصل کنید نیز برای شما کارساز نخواهد بود زیرا در جریان برق مشکل دار شده است. سوکت شارژ لپ تاپ ممکن است براثر استفاده زیاد یا فشارآوردن و کشیدن بد شارژر آسیب ببینید.خرابی سوکت شارژ لپ تاپ می‌تواند باعث شود جریان برق به صورت بد وارد مادر برد دستگاه شود و باعث خرابی آن نیز شود.و امکان سوختن آی سی لپ تاپ نیز وجود دارد.چطور؟ اگر باتری لپ تاپ شما وصل نباشد و برق مستیقیم را به دستگاهی با سوکت شارژر خراب متصل کنید این اتفاق می‌افتد.

تعمیر و تعویض تاچ پد لپ تاپ فوجیتسو در تهران

تاچ پد لپ تاپ درگاه ارتباط انگشت دست و لپ تاپ است. مسیر دستان شما است که مشخص می‌کند لپ تاپ چه کاری را انجام دهد. پس وقتی خراب شود شما نمی‌توانید بدون یک موس از لپ تاپ خود استفاده کنید. عدم کارکرد تاچ پد لپ تاپ، احتمالاً برای کاربری که عادت به استفاده از موس ندارد، دردسرساز است. چون موس کمی جا گیر است و این افراد عادت به استفاده از آن را ندارند پس ناچار باید تاچ پد خود را تعمیر کنند. تاچ پد لپ تاپ های فوجیتسو با بقیه برند ها متفاوت است. درست است، هر برندی و هر مدلی تاچ پد مخصوص خود را دارد. در نتیجه مکانیزم‌های سخت افزاری متخلفی دارند و هزینه تعویض آن ها نیز با هم، بنا به مدل آن ها با هم متفاوت است.

تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ فوجیتسو در تهران

قلب تپنده لپ تاپ شما داخل مادر برد تعبیه شده است. تمام اجزای دستگاه به مادر برد  متصل هستند و میتوان به مادر برد پیکره اصلی سیستم نیز گفت. از این رو، اگر مادربرد آسیب ببیند،لپ تاپ شما هیچ کارایی ندارد. مادربرد لپ تاپ شما ممکن است به دلایل مختلف آسیب ببیند. یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای لپ تاپ شما بیفتد، خرابی مادربرد است که اغلب منجر به تعویض آن می‌شود. اگر مادربرد قابل تعمیر نباشد، بهتر است یک لپ تاپ جدید بخرید زیرا مادربرد لپ تاپ بسیار گران است و ضمانت نامه‌ای ندارد. برد اصلی لپ تاپ های فوجیتسو ممکن است خراب شوند حتی اگر از با کیفیت ترین برندهای بازار باشد. همچنین قیمت و هزینه تعویض مادربرد با توجه به برند و مشخصات آن با هم تفاوت دارند.

تعمیر و تعویض هیت سینک لپ تاپ فوجیتسو در تهران

اگرچه اصطلاح هیت سینک احتمالاً چیزی نیست که اکثر مردم با شنیدن کلمه رایانه به آن فکر کنند، اما باید اینطور باشد. بدون هیت سینک، لپ تاپ ها نمی توانند با سرعتی که دارند کار کنند. چرا؟ چون این قسمت از لپ تاپ شما پردازنده لپ تاپ را هنگام فعالیت خنک می‌کند و اجازه نمی‌دهد دستنگاه شما بیش از حد داغ شود. هیت سینک ها در لپ تاپ های ایسوس و دل و ایسر هر لپ تاپی به صورت کاملا متفاوت بایکدیگر هستند و طبق معماری مادربورد طراحی می‌شوند. هیت سینک قابل تعمیر بوده و به دلیل خاصیت رسانایی و مسی و جنس زینک که دارد تعمیرات لپ تاپ تهران آن بسیار حساس بوده و در واقعی هم که قابل تعمیر نیست میتوان آن را تعویض نمود.

تعمیر و تعویض بایوس لپ تاپ فوجیتسو در تهران

BIOS (بایوس) مخفف Basic Input/Output System است. بایوس لپ تاپ وظیفه اجرای زبان ماشین را دارد و در صورت اختلال در این چیپ لپ تاپ روشن نمی شود. می‌توان برای رفع مشکل بیشتر لپ تاپ ها آن هارا آپدیت یا پراگرم کرد ولی در صورتی که با این راه ها مشکل برطرف نشد باید این چیپ بایوس را تعویض نمود. علاوه بر کنترل ورودی و خروجی سیستم کاربرد خیلی بیشتری دارد و هیچ سیستم عاملی بدون بایوس نمی تواند اجرا شود. مایکروسافت، بایوس را از زمانی که سیستم عامل DOS و حتی خیلی قبل‌تر، ایجاد کرد. یکی از مهمترین اجزای سیستم، بایوس است و زمانی که شما لپ تاپ خود را روشن می‌کنید، بایوس لپ تاپ اولین چیزی است که بارگذاری می‌شود.

تعمیر و تعویض دی وی دی رایتر لپ تاپ فوجیتسو در تهران

DVD Writer یا درایو نوری یا optical Drive یا بلوری، سخت افزاری است که امکان نوشتن و خواندن اطلاعات از روی انواع DVD و CD را برای شما فراهم می‌کند. البته که دی وی دی رایتر های داخل لپ تاپ چند سالی است که منسوخ شده اند و دی وی دی رایتر های اکسترنال جایگزین آنها شده اند. اندازه و شکل این درایو مشابه یک کتاب ولی با ضخامت بیشتر است و در اغلب لپ تاپ های قدیمی تر وجود دارند. 3 مدل کلی برای دی وی دی رایتر وجود دارد که نرمال و اسلیم و سوپر اسلیم نامیده می‌شوند. معمولا تعمیر دی وی دی رایتر غیر ممکن است و به دلیل قیمت کمی که دارد ترجیح به تعویض آن می‌باشد.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تعمیرات نرم افزاری فوجیتسو ما

نصب انواع ویندوز و سیستم عامل و نرم افزار های تخصصی و عمومی از جمله خدماتی است که این مرکز به مشتریان ارائه می‌کند. همچنین متخصصین ما در زمینه رفع عیوب نرم افزاری نیز مهارت دارند و می‌توانند به شما کاربران گرامی کمک کنند. گاهی ممکن است مشکلاتی را با لپ تاپ خود تجربه کرده باشید که به نظر سخت افزاری بیایند اما نرم افزاری هستند! از جمله خدمات نرم افزاری ما عبارتند از:

نصب ویندوز فوجیتسو در تهران

تعویض ویندوز از جمله مواردی است که کاربران ممکن است به آن نیاز پیدا کنند. این کار میتواند دلایل زیادی داشته باشد. از پریدن ویندوز گرفته تا مشکل در درایور ها میتواند دلایلی برای تعویض ویندوز باشد. این که کاربر بتواند تصمیم بگیرد چه نوع ویندوز 7 یا 8 یا 10 یا 11 را روی لپ تاپ فوجیتسو خود بر اساس نوع کار یا استفاده ای که دارد بیابد مهمترین مسئله و شروع این پروسه است. با توجه به استفاده روزمره کاربران از لپ تاپ خود، ممکن است به مرور زمان ویندوز کند شود یا مشکلات دیگری برای آن به وجود بیاید. ویندوز 10 تغییر بزرگی را در تاریخچه پلتفرم محاسباتی مایکروسافت رقم زد. با یک رابط کاربری کاملاً اصلاح‌شده که کاربران قدیمی ویندوز احتمالاً با آن راحت نیستند و انبوهی از ویژگی‌های جدید برای به روز کردن آن، چیزهای زیادی برای هیجان‌انگیز کردن وجود دارد.

نصب درایور لپ تاپ فوجیتسو در تهران

درایورها رابطی بین سیستم عامل و سخت‌افزار هستند به گونه‌ای که به برنامه‌ها اجازه استفاده از سخت‌افزارهای لپ تاپ را می‌دهند. برای مثال اگر لپ تاپ شما درایور کارت صدا ندارد شما نمیتوانید صدایی از دستگاه خود دریافتن کنید. کاربران بعد از نصب سیستم عامل بر روی سیستم خود دغدغه نصب درایورها را دارند. البته نصب درایور هیچ چیز خاصی ندارد جزء چند کلیک ساده. اما مسئله مهمی که در رابطه با نصب درایورها وجود دارد، پیدا کردن درایورهایی متناسب و سازگار با نوع لپ تاپ و سیستم عامل آن است.

نصب ویندوز روی ماشین مجازی فوجیتسو در تهران

نصب ویندوز روی ماشین مجازی بر جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز 11، یک سیستم عامل کاملاً جدید با ویژگی‌ های فراوان و به ویژه یک رابط کاربری روان بسیار جدیدتر (با تصاویر زمینه زیبایی شناختی) است که نه تنها سیستم عامل را روان تر می‌کند، بلکه بهره وری بیشتری نیز خواهد داشت. ویندوز 11 دارای منوی استارت کاملا جدید و نوار وظیفه به روز شده در کنار عناصر مختلف است که سیستم عامل را در نهایت به اندازه کافی مدرن جلوه می‌دهد. با هرکسی که مشتاق امتحان ویندوز 11 است، در اینجا نحوه نصب ویندوز 11 در VMWare یا سایر ورک استیشن های مجازی آورده شده است.

رفع کندی و هنگی سیستم فوجیتسو در تهران

اصطلاح هنگ کردن یا کندی در واقع مربوط به ویندوز است یک کامپیوتر به خودی خود هنگ یا کند نمی شود بلکه برنامه ویندوز روی سیستم دچار این مشکل می‌شود. این مشکل دلایل زیادی دارد من جمله داغی بیش از حد لپ تاپ که میتواند باعث کند تر کار کردن سی پی یو و در نتیجه کند شدن سیستم شود. اگر با واژه فریز شدن در کامپیوتر مواجه شدید منظور همان هنگ کردن سیستم است. حال چه سیستم هنگ کند چه ماتش ببرد در هر صورت خیلی اعصاب خورد کن است. به خصوص وقتی در حال انجام دادن یک کار مهم هستید این اتفاق آزار دهنده‌تر هم می‌شود.

نصب آنتی ویروس فوجیتسو در تهران

قاتل ویروس ها یعنی آنتی ویروس برنامه‌ای است که برای شناسایی و حذف ویروس ها و سایر انواع نرم افزار های مخرب از لپ تاپ و کامپیوتر شما طراحی شده است. نرم افزارهای مخرب که معروف به بدافزار  هستند، می‌توانند به رایانه ها و لپ تاپ های شما و دیتا های موجود در آنها آسیب برساند. اویروس ها حتی میتوانند باعث آسیب رسیدن به سخت افزار هم بشوند.دستگاه شما میتواند حتی با یک دانلود ناخواسته ویروسی شود. ممکن است در یک درایو USB پنهان باشند یا حتی با مراجعه به یک وب‌سایت مبهم آلوده شوند.

هنگامی که بدافزار روی رایانه یا لپ‌تاپ شما قرار می‌گیرد، می‌تواند داده‌های شما را بدزدد،  رمزگذاری کند تا نتوانید به آن ها دسترسی پیدا کنید یا حتی آن‌ها را به طور کامل پاک می‌کند. به همین دلیل مهم است که پس با این تفاصیر استفاده از آنتی ویروس یک امر ضروری برای شماست.

بک آپ گیری و ریستور ویندوز فوجیتسو در تهران

ویندوز 10 و 11 یک ابزار خودکار برای پشتیبان گیری از دستگاه و فایل‌های شما دارند. پشتیبان‌گیری مکرر یکی از بهترین استراتژی‌ها برای محافظت از اسناد، تصاویر، ویدیوها، تنظیمات سفارشی و فایل‌های ویندوز در برابر مشکلات نرم‌افزاری، خرابی سخت‌افزار، هکرها و حملات بدافزار (مانند ویروس‌ها و باج‌افزارها) است. تمامی لپ تاپ های ایسوس و لنوو و ایسر و دل و سونی قابلیت بک آپ گیری و ریستور ویندوز را دارا می‌باشند. بسیاری از ابزارهای دیگر نیز وجود دارند که می‌توانید از آنها استفاده کنید، اما ویندوز 10 و 11 با تجربه قدیمی “بک آپ گیری و ریستور ویندوز” ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد بطور خودکار در فواصل زمانی منظم یک نسخه پشتیبان کامل ایجاد کنید.

تعمیر آب خوردگی لپ تاپ فوجیتسو در تهران

لپ تاپ و مایعات با هم ترکیب بدی را تشکیل داده و آب خوردگی لپ تاپ بسیار خطرناک است.اگر لپ تاپ آب خورده را نتوانید فکری برایش کنید حتما قطعات داخلی خواهد سوخت. وقتی لپ تاپ دچار آب خوردگی می‌شود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که لپ تاپ را خاموش و کابل برق و باتری را به سرعت جدا کنید. در بیشتر لپ تاپ ها دکمه پاور را نگه دارید تا لپ تاپ کاملا خاموش شود. برای تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر خود درصورت آب خوردگی حتما با متخصصان لپ تاپ و کامپیوتر مشورت کنید، شما می‌توانید برای تعمیر آبخوردگی ناشی از مایعات لپ تاپ خود به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک مراجعه کنید و از خدمات ما در تعمیرات لپ تاپ استفاده کنید.

تعمیر اتصالی لپ تاپ فوجیتسو در تهران

دلایل زیادی برای ایجاد اتصالی در لپ تاپ وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به آب خوردگی و خیس شدن لپ تاپ، استفاده از لپ تاپ بدون باتری و ورود جریان برق همراه با نوسان، شکستگی لپ تاپ و درز برداشتن مادربرد و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. پس از اینکه عیب یابی از دستگاه در این مرکز به عمل آمد، نسبت به مشکل، اقدامات لازم برای رفع آن انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک، از خدمات ما و مهارت متخصصین ما در تعمیرات لپ تاپ بهره‌مند شوید.

آدرس: تهران امیرآباد خیابان کارگر شمالی بالاتر از بیمارستان قلب خیابان چهارم (کنارگذر گمنام) پلاک 32

تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو در محل

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک خدمات تعمیر در محل نیز ارائه می‌کند. این مرکز با در اختیار داشتن کارشناسان سیار در سرتاسر تهران، می‌تواند به شما کاربران در محل خودتان خدمات ارائه کند. شما کاربران گرامی در صورتی که نمی‌توانید سیستم خود را به مرکز ما بیاورید یا اینکه از گیر کردن در ترافیک بی‌امان تهران بیزارید، می‌توانید از این خدمت ما بهره‌مند شوید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما مراجعه می‌کنند و مشکل لپ تاپ یا کامپیوتر شما را عیب یابی می‌کنند. در صورت امکان، کارشناس در همان محل، سیستم شما را با ابزارهایی که در اختیار دارد، تعمیر می‌کند. در غیر این صورت با ارائه رسید، سیستم شما را تحویل می‌گیرد و برای بررسی بیشتر و تعمیر تخصصی‌تر به مرکز می‌آورد. 

تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو در شهرستان

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک به شما کاربران گرامی ساکن در خارج از تهران نیز سرویس می‌دهد. این مرکز یا برای شما متخصصی می‌فرستد که دستگاه شما را بررسی و تعمیر کند و یا لپ تاپ را از شما تحویل می‌گیرد و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر و برای شما ارسال می‌کند. خدمات این مرکز در سراسر کشور در سریع‌ترین زمان ارائه می‌شوند و همراه با آن به شما مشتریان گرامی ضمانت ارائه می‌شود.

خرید لپ تاپ فوجیتسو غیرقابل تعمیر

ممکن است لپ تاپ شما، به دلیل نبود قطعه، خرابی بیش از حد، مقرون به صرفه نبودن تعمیر آن و سایر دلایل، غیرقابل تعمیر باشد. در این صورت شاید بهتر باشد که یک دستگاه جدید تهیه کرد. اما بدین معنا نیست که دستگاه شما بی ارزش باشد!مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک می‌تواند دستگاه شما را در ازای یک قیمت منصفانه از شما کاربر گرامی خریداری کند. خرید لپ تاپ اوراقی که از خدمات این مرکز تخصصی تعمیرات است، به شما کاربران گرامی این امکان را می‌دهد که معادل ارزش قطعات لپ تاپ خود مبلغی را دریافت کنید.

همانطور که می‌دانید لپ تاپ از قطعات زیادی تشکیل شده که هر کدام دارای ارزشی معین هستند. این قطعات مثل رم، هارد، مادربرد، ال سی دی، قاب ها، های ولتاژ، دی وی دی رایتر، کیبرد، تاچ پد، سوکت شارژ، شارژر و غیره، می‌توانند در تعمیر دستگاه های دیگر مفید باشند.

مشکلات رایج لپ تاپ فوجیتسو:

لپ‌تاپ‌های فوجیتسو نیز به دلیل قابلیت اطمینان و کارایی خود شناخته شده‌اند، اما می‌توانند مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری مشکلاتی را نیز تجربه کنند. برخی از رایج ترین مشکلات لپ تاپ فوجیتسو که توسط کاربران گزارش شده است عبارتند از عملکرد کند، داغ شدن بیش از حد، مشکلات باتری و خرابی نرم افزار.

عملکرد کند می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، مانند نرم افزار قدیمی، رم ناکافی یا فضای هارد دیسک، یا آلودگی به بدافزار. گرمای بیش از حد می تواند ناشی از مسدود شدن دریچه های هوا یا خرابی فن ها باشد. مشکلات باتری می تواند شامل عمر باتری کوتاه یا شارژ نشدن صحیح باتری باشد. خرابی نرم افزار می تواند به دلیل نرم افزار قدیمی یا خراب، درایورهای ناسازگار، یا عفونت های بدافزار باشد.

مشکلات رایج لپ تاپ فوجیتسو

صفحه نمایش شکسته لپ تاپ فوجیتسو:

صفحه نمایش شکسته مشکل رایجی است که ممکن است در لپ تاپ های فوجیتسو رخ دهد. این می تواند به دلیل سقوط یا ضربه تصادفی یا فشار وارد شده به صفحه نمایش اتفاق بیفتد. صفحه نمایش شکسته بسته به شدت آسیب می تواند استفاده از لپ تاپ را دشوار یا غیرممکن کند. اگر صفحه‌نمایش فقط تا حدی آسیب دیده باشد، ممکن است همچنان تصویری را نمایش دهد اما ترک‌ها یا لکه‌های سیاه قابل مشاهده باشد.

با این حال، اگر صفحه نمایش به طور کامل شکسته شده یا هیچ تصویری نمایش داده نمی شود، باید آن را تعویض کنید. در چنین مواردی، توصیه می شود از یک تکنسین حرفه ای کمک بگیرید تا مشکل را تشخیص داده و صفحه نمایش جدیدی را نصب کند. همچنین می توان با مراقبت از لپ تاپ و پرهیز از فشار آوردن به صفحه نمایش هنگام بستن یا باز کردن لپ تاپ، از آسیب دیدن صفحه نمایش جلوگیری کرد.

صفحه نمایش شکسته لپ تاپ فوجیتسو
ال سی دی شکسته لپ تاپ فوجیتسو

عمر کوتاه باتری لپ تاپ فوجیتسو:

لپ‌تاپ‌های فوجیتسو به دلیل عملکرد قابل اعتماد و سخت‌افزار باکیفیت خود شناخته می‌شوند، اما مانند هر لپ‌تاپ دیگری، می‌توانند مشکلاتی را با عمر باتری تجربه کنند. عمر کوتاه باتری مشکل رایجی است که کاربران لپ تاپ فوجیتسو ممکن است با آن مواجه شوند. این بدان معناست که باتری لپ تاپ قادر به نگه داشتن شارژ برای مدت طولانی نیست و نیاز به شارژ مکرر دارد. دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود باتری لپ تاپ فوجیتسو عمر کوتاهی داشته باشد، از جمله سن، الگوهای استفاده و مشکلات نرم افزاری.

با این حال، چندین مرحله نیز وجود دارد که کاربران می توانند برای افزایش عمر باتری لپ تاپ خود انجام دهند، مانند تنظیم تنظیمات برق، استفاده از نرم افزارهای صرفه جویی در انرژی و در صورت لزوم تعویض باتری. با انجام این مراحل، کاربران لپ‌تاپ فوجیتسو می‌توانند اطمینان حاصل کنند که بیشترین بهره را از لپ‌تاپ خود می‌برند و آن را برای سال‌های آینده به خوبی کار می‌کنند.

عمر باتری لپ تاپ
فن پر سر و صدا لپ تاپ فوجیتسو
فن پر سر و صدا لپ تاپ فوجیتسو 2

فن پر سر و صدا لپ تاپ فوجیتسو:

لپ‌تاپ‌های فوجیتسو به دلیل عملکرد قابل اعتماد و سخت‌افزار باکیفیت خود شناخته می‌شوند، اما مانند هر لپ‌تاپ دیگری، می‌توانند مشکلاتی را در سیستم خنک‌کننده خود تجربه کنند. یکی از مشکلات رایجی که کاربران لپ تاپ فوجیتسو ممکن است با آن مواجه شوند، فن پر سر و صدا است. این بدان معنی است که فن خنک کننده لپ تاپ هنگام استفاده صدای غیرعادی یا بلندی تولید می کند. یک فن پر سر و صدا می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، مانند تجمع گرد و غبار یا زباله در داخل لپ تاپ، خرابی فن، یا گرمای بیش از حد تولید شده توسط سخت افزار لپ تاپ.

یک فن پر سر و صدا می‌تواند آزاردهنده باشد، اما همچنین می‌تواند نشان دهنده مشکل جدی تری در سیستم خنک کننده لپ تاپ باشد که می‌تواند منجر به داغ شدن بیش از حد یا مشکلات دیگر شود. برای رسیدگی به یک فن پر سر و صدا، کاربران لپ تاپ فوجیتسو ابتدا باید دریچه های لپ تاپ و سیستم خنک کننده آن را با هوای فشرده تمیز کنند. اگر با این کار مشکل حل نشد، ممکن است نیاز به تعویض فن یا کمک حرفه ای داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که لپ تاپ آنها به خوبی و بی صدا کار می کند.

لولا شکسته لپ تاپ فوجیتسو

لولای آسیب دیده لپ تاپ فوجیتسو:

لپ‌تاپ‌های فوجیتسو عموماً محکم و قابل اعتماد هستند، اما مانند هر لپ‌تاپ دیگری، می‌توانند مشکلاتی را با لولاهای خود تجربه کنند. لولاها اجزایی هستند که صفحه لپ تاپ را در جای خود نگه می دارند و به آن اجازه باز و بسته شدن می دهند. با گذشت زمان، لولاها ممکن است فرسوده یا آسیب ببینند که منجر به مشکلات متعددی برای کاربران لپ تاپ فوجیتسو می شود. برخی از مشکلات رایج مرتبط با لولاها عبارتند از شل شدن یا لرزش صفحه نمایش، مشکل در باز کردن یا بستن لپ تاپ و صفحه نمایشی که هنگام تنظیم در جای خود باقی نمی ماند. در برخی موارد، لولای آسیب دیده می تواند به سایر اجزای لپ تاپ مانند صفحه نمایش یا صفحه کلید نیز آسیب برساند.

برای رفع مشکلات لولا، کاربران لپ‌تاپ فوجیتسو باید از وارد کردن فشار بیش از حد به صفحه نمایش هنگام باز کردن یا بستن لپ‌تاپ خودداری کنند و هنگام تنظیم زاویه صفحه نمایش ملایم باشند. اگر مشکل لولا ادامه داشت، کاربران ممکن است نیاز به تعمیر لپ تاپ توسط یک متخصص داشته باشند تا مطمئن شوند که لپ تاپ به درستی کار می کند و از آسیب بیشتر جلوگیری می کند.

مشکلات کیبورد لپ تاپ فوجیتسو:

لپ تاپ های فوجیتسو به طور کلی قابل اعتماد و بادوام هستند، اما مانند هر لپ تاپ دیگری، می توانند مشکلاتی را با صفحه کلید خود تجربه کنند. یکی از مشکلات رایجی که ممکن است کاربران لپ تاپ فوجیتسو با آن مواجه شوند، خرابی صفحه کلید است، به این معنی که کیبورد به درستی یا اصلا کار نمی کند. خرابی صفحه کلید می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد، از جمله آسیب فیزیکی، مشکلات نرم افزاری یا درایورها و خرابی های سخت افزاری. برخی از علائم رایج خرابی صفحه کلید عبارتند از: کلیدهایی که پاسخ نمی‌دهند یا فقط به طور متناوب کار می‌کنند، کلیدهایی که کاراکترها یا نمادهای اشتباه تولید می‌کنند، و کلیدهایی که می‌چسبند یا احساس می‌کنند پاسخ نمی‌دهند.

برای رفع نقص صفحه کلید، کاربران لپ تاپ فوجیتسو ابتدا باید کیبورد را تمیز کرده و آسیب فیزیکی را بررسی کنند. آنها همچنین ممکن است نیاز داشته باشند درایورها یا نرم افزار لپ تاپ خود را به روز کنند یا حتی در صورت رفع مشکل، صفحه کلید را به طور کامل تعویض کنند. همچنین ممکن است برای اطمینان از عملکرد صحیح لپ تاپ و جلوگیری از آسیب بیشتر به دستگاه، جستجوی کمک حرفه ای ضروری باشد.

کیبورد لپ تاپ فوجیتسو 2
کیبورد لپ تاپ فوجیتسو

هارد کند فوجیتسو:

لپ‌تاپ‌های فوجیتسو عموماً به دلیل عملکرد قابل اعتماد خود شناخته می‌شوند، اما مانند هر رایانه دیگری، می‌توانند مشکلاتی را با هارد دیسک خود تجربه کنند. یکی از مشکلات رایجی که ممکن است کاربران لپ تاپ فوجیتسو با آن مواجه شوند، کندی هارد دیسک است که می تواند دسترسی به فایل ها و برنامه های لپ تاپ را دشوار یا غیرممکن کند. کندی هارد دیسک می تواند ناشی از عوامل متعددی از جمله تکه تکه شدن، کمبود فضای در دسترس و خرابی های سخت افزاری باشد. برخی از علائم رایج کندی هارد دیسک شامل زمان بوت طولانی، انتقال کند فایل، و برنامه هایی است که باز کردن یا پاسخ دادن به آنها زمان زیادی می برد.

برای رسیدگی به یک هارد دیسک کند، کاربران لپ تاپ فوجیتسو ابتدا باید یک ابزار پاکسازی و یکپارچه سازی دیسک را اجرا کنند تا فضا آزاد شود و عملکرد هارد دیسک بهینه شود. آنها همچنین ممکن است نیاز به تعویض هارد دیسک در صورت آسیب یا خرابی داشته باشند، یا برای اطمینان از اینکه لپ تاپ خود به خوبی و کارآمد کار می کند، از کمک حرفه ای کمک بگیرند. با انجام این مراحل، کاربران لپ‌تاپ فوجیتسو می‌توانند عملکرد لپ‌تاپ خود را بهبود ببخشند و اطمینان حاصل کنند که برای سال‌های آینده کارآیی خواهد داشت.

هارد کند لپ تاپ فوجیتسو
هارد لپ تاپ فوجیتسو2

خرابی مادربرد لپ تاپ فوجیتسو:

لپ تاپ های فوجیتسو به طور کلی قابل اعتماد و خوش ساخت هستند، اما مانند هر کامپیوتر دیگری، می توانند مشکلاتی را با مادربرد خود تجربه کنند. مادربرد جزء مرکزی لپ تاپ است که تمامی قطعات سخت افزاری دیگر را به یکدیگر متصل می کند و خرابی این قطعه می تواند مشکلات مختلفی را برای کاربران لپ تاپ فوجیتسو به همراه داشته باشد.

علائم خرابی مادربرد ممکن است شامل روشن نشدن یا بوت نشدن لپ‌تاپ، خرابی یا یخ زدن مکرر سیستم و پیام‌های خطای عجیب یا غیرمنتظره باشد. خرابی مادربرد می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، از جمله آسیب فیزیکی، مشکلات نرم افزاری یا درایور، یا پیری یا فرسودگی قطعات

مادربرد خراب لپ تاپ
گرمای لپ تاپ فوجیتسو
گرمای زیاد لپ تاپ فوجیتسو

مشکل گرمایش لپ تاپ فوجیتسو:

لپ‌تاپ‌های فوجیتسو به دلیل عملکرد عالی، دوام و طراحی زیبا شناخته می‌شوند. با این حال، برخی از کاربران مشکلات گرمایش لپ‌تاپ فوجیتسو خود را گزارش کرده‌اند که می‌تواند باعث نگرانی شود.

هنگامی که لپ تاپ گرم می شود، می تواند باعث ناراحتی شود، عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد و حتی به قطعات داخلی آسیب برساند. دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که لپ تاپ فوجیتسو ممکن است بیش از حد گرم شود، مانند گرفتگی فن یا دریچه هوا، استفاده زیاد از CPU یا سیستم خنک کننده معیوب.

برای جلوگیری از مشکلات گرمایشی، اطمینان از تهویه مناسب، تمیز کردن منظم اجزای داخلی لپ‌تاپ، اجتناب از استفاده از لپ‌تاپ بر روی سطوح نرم و نظارت بر دمای دستگاه با استفاده از ابزارهای نرم‌افزاری، مهم است. اگر مشکل گرمایش ادامه داشت، توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب بیشتر به لپ تاپ، از متخصص کمک بگیرید.

وای فای لپ تاپ فوجیتسو
اینترنت لپ تاپ فوجیتسو

مشکلات اتصال WIFI لپ تاپ فوجیتسو:

لپ تاپ های فوجیتسو به قابلیت های شبکه بی سیم مجهز شده اند که به کاربران اجازه می دهد به صورت بی سیم به اینترنت یا شبکه های محلی متصل شوند. با این حال، برخی از کاربران ممکن است با مشکلات اتصال WIFI در لپ‌تاپ‌های فوجیتسو خود مواجه شوند که می‌تواند برای کار یا استفاده شخصی آنها ناامیدکننده و مختل شود. این مسائل می تواند به روش های مختلفی مانند اتصالات کند یا متناوب، مشکل در اتصال به شبکه های WIFI یا قطع کامل از شبکه ظاهر شود. عوامل متعددی مانند درایورهای قدیمی، نرم افزارهای ناسازگار، تنظیمات شبکه نادرست یا تداخل سیگنال می توانند باعث مشکلات اتصال WIFI شوند.

برای عیب‌یابی این مشکلات، کاربران می‌توانند لپ‌تاپ را مجدداً راه‌اندازی کنند، تنظیمات شبکه را بازنشانی کنند، درایورها و نرم‌افزار را به‌روزرسانی کنند یا لپ‌تاپ را به منطقه دیگری با سیگنال قوی‌تر منتقل کنند. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، جستجوی کمک حرفه ای می تواند به تشخیص و حل مشکل اساسی کمک کند. برای جلوگیری از اختلال بیشتر در بهره وری کاربر و عملکرد کلی لپ تاپ، رسیدگی سریع به مشکلات اتصال WIFI بسیار مهم است.

شکستن رم لپ تاپ
خرابی رم لپ تاپ

مشکلات رم لپ تاپ فوجیتسو:

حافظه با دسترسی تصادفی (RAM) جزء ضروری یک کامپیوتر است که آن را قادر می سازد تا چندین کار را به طور همزمان انجام دهد. لپ تاپ های فوجیتسو به گونه ای طراحی شده اند که کارآمد باشند و عملکرد خوبی داشته باشند، اما کاربران ممکن است با مشکلات رم مواجه شوند که می تواند بر عملکرد لپ تاپ تأثیر بگذارد. مشکلات RAM می تواند به روش های مختلفی مانند عملکرد کند، خرابی های مکرر یا ناتوانی در اجرای برنامه ها یا برنامه های خاص ظاهر شود.

برخی از دلایل رایج مشکلات رم در لپ‌تاپ‌های فوجیتسو عبارتند از: حافظه ناکافی، مشکلات سازگاری با رم نصب شده، یا معیوب بودن ماژول‌های رم. برای عیب‌یابی این مشکلات، کاربران می‌توانند رم را ارتقا دهند، آزمایش‌های تشخیصی را انجام دهند یا تنظیمات حافظه مجازی را تنظیم کنند. برای جلوگیری از آسیب بیشتر به سخت افزار لپ تاپ و بهبود عملکرد کلی سیستم، رسیدگی سریع به مشکلات RAM بسیار مهم است. جستجوی کمک حرفه ای همچنین می تواند به تشخیص و رفع مشکلات اساسی که ممکن است باعث مشکلات رم در لپ تاپ فوجیتسو شود کمک کند.

ویدیو های آموزشی

سوالات شما

فوجیتسو یک شرکت تولید لوازم الکترونیکی ژاپنی است که البته در تولید لپ تاپ نیز ید طولایی دارد.

مشکلاتی که عموما برای لپ تاپ ها پیش می‌اید شکستن صفحه نمایش، خراب شدن دی وی دی رایتر، خراب شدن کیبورد، پریدن ویندوز، خرابی هارد، آب خوردگی دستگاه، خرابی فن و مشکلاتی از این قبیل است.

شکستن لولا قاب لپ تاپ، شکستن ال سی دی، هارد کند، مشکلات کیبورد لپ تاپ، خرابی مادربرد،مشکلات گرمایشی و مشکل در اتصال به وای فای.

این موضوع هم میتواند به علت خرابی فن باشد هم می‌تواند هیت سینک دستگاه خراب شده باشد که باید تعمیر یا تعویض گردد.

نوآوری این شرکت در تولید محصولات اصطلاحا سبز است که برای محافظت از محیط زیست تولید می‌شوند.

این مشکل می‌تواند به دلیل خرابی کابل فلت باشد که نمیتواند تصویر راه به ال سی دی برساند.

اسپیکر های لپ تاپ تعمیر نمی‌شوند ولی با توجه به نام و مدل دستگاه شما می‌توانید اسپیکر دستگاه خود را خریداری و آن را تعویض کنید.

این مشکل میتواند به دلیل سفت شدن و شکستگی لولا لپ تاپ باشد که البته اگر مشکل این باشد باید درب لپ تاپ به آرامی باز شود تا آسیبی به ال سی دی نرسد.

کیبرد های لپ تاپ تعمیر نمی‌شوند ولی اگر صفحه کلید دستگاه شما خراب است می‌توانیدذ با نام و مدل دستگاه خود آن را خریداری و تعویض کنید.

قاب های لپ تاپ فوجیتسو اگر شکسته شده باشند یا با جوش پلاستیک تعمیر یا باید تعویض شوند. خرابی و شکستگی قاب می‌تواند به سخت افزار لپ تاپ آسیب برساند.

این مشکل یکی از مشکلات رایج دارندگان لپ تاپ های فوجیتسو است. بله قابل تعمیر است ولی اگر تعمیر نشوند باید با هزینه تعویض ال سی دی دست و پنجه نرم کنید.

شما باید سریعا بعد از این اتفاق باتری و شارژر لپ تاپ را جدا کرده و دکمه پاور را نگه دارید تا کامل خاموش شود و برق اضافی آن خارج شود تا از رسیدن آسیب جدی به قطعات داخلی آن جلوگیری شود.

این مشکلات عبارتند از حافظه ناکافی، مشکلات سازگاری رم با دستگاه یا خراب بودن ماژول های رم.

عملکرد سریع و قابل قبول، دوام بالای این محصولات و طراحی های خاص و منحصر به فرد است که این شرکت را شناخته شده کرده است.

اگر هارد لپ تاپ شما خراب شده است بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که یک هارد SSD بخرید که سرعت لپ تاپ شما هم حدود 4 یا 5 برابر بیشتر کند.

Rate this page
سوالی دارید؟ در خدمتیم!
ارسال پیام